Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، لیلی رشیدی در یک پیام ویدئویی درباره اضافه شدن یک بخش جدید به جشنواره تئاتر فجر، بیان کرد:« امسال قرار است بخشی به نام"رزیدنسی" به جشنواره تئاتر فجر اضافه شود. همیشه یکی از دغدغه‌های هنرمندان این بود که یک ارتباط ماندگار و قوی با هنرمندان تئاتر خارج از ایران داشته باشند و امیدواریم این طرح به آنها کمک کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دراین بخش هنرمندان تئاتر ایرانی با هنرمندان مهمانی که از تئاترهای خارج از ایران آمده‌اند می‌توانند یک کار مشترک راجع به بحران آب و یا هنرهای شهری انجام دهند. این طرح شاید بتواند ارتباط ما با هنرمندان تئاتر سرتاسر دنیا را قوی و دائمی بکند.»

در فراخوانی که سی وششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر منتشر کرده است، آمده:« رزیدنسی فرصتی است که جشنواره‌ها و سازمان‌های فرهنگی معتبر دنیا با هدف ایجاد شبکه‌های ارتباط فرهنگی و هنری و آشنایی بیشتر هنرمندان با دانش روز برگزار می‌کنند. جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر نیز در هرکدام از این رزیدنسی‌ها با ایجاد بستری پروژه محور و پژوهشی، هنرمندان و متخصصین بنام بین‌المللی را حول محوری مشخص در کنار هنرمندان ایرانی قرار می‌دهد تا در طی مدت زمان مشخص به تبادل، گفتوگو و خلق بپردازند.

نتیجه این تبادل در جشنواره سی وششم در فرم‌هایی گوناگون همچون اجرا، گزارش و ...ارائه خواهد شد. این رزیدنسی‌ها در چهار حیطه تئاتر محیطی، بینارشتهای، طراحی صحنه و کار روی متن برگزار خواهند شد. سی‌وششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر بدینوسیله از هنرمندان و متخصصان ایرانی با شرایط زیر برای شرکت در این برنامه دعوت می‌کند.»

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۶۶۶۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی هیئت داوران جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، سید مصطفی موتورچی دبیر پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد در احکامی جداگانه خانم‌ها اعظم بروجردی، الهام چرخنده و وفا طرفه را به عنوان هیئت داوران پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد منصوب کرد.

در متن این احکام آمده است: با سلام و تحیات الهی برگزاری پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد مرهون کوشش و جوشش تلاشگرانی است که از آغاز شکل‌گیری این رویداد، بر مدار آرمان‌های شهدا و امام راحل کوشیده‌اند. هنرمندان متعهد و جوان این عرصه چشم انتظار حضور معنوی و تأثیرگذار شما هستند که با اندیشه مبارک و تجربه گران‌سنگ خود ظرفیت‌های پیدا و پنهان هنر آنان را مورد مهر و ستایش قرار دهید. از این رو سرکار عالی را به عنوان عضو هیئت داوران «پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد» منصوب می‌نمایم.

امید است با همراهی شما بتوانیم گام موثری در برگزاری موفق این جشنواره برداریم. لازم به ذکر است پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد از ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت ماه در شهرستان بافق استان یزد برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مخالفت با تعطیلی شنبه با استدلال ارتباط با یهودی ها جنبه کج فهمی دارد/ ما عملا سه روز از دنیا عقب هستیم / این لج و لجبازی درست نیست
  • مخالفت با تعطیلی شنبه با استدلال ارتباط با یهودی ها جنبه کج فهمی دارد/ ما عملا سه روز از دنیا عقب هستیم / این لج و لحبازی درست نیست
  • معرفی هیئت داوران جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد
  • شش نمایش همراه جشنواره تئاتر رضوی شدند
  • «نوبت لیلی» نامزد جشنواره سریال آلمان شد
  • خراسان رضوی بیشترین تعداد دفاتر انجمن سینمای جوانان کشور را دارد
  • راهیابی تئاتر ۴۴۴ از مشهد به جشنواره تئاتر مساجد کشور
  • تمام اتفاقات منطقه بی ارتباط با خلیج فارس نیست
  • اثر نمایشی «۴۴۴» از مشهد به جشنواره تئاتر مساجد کشور راه یافت
  • تونس حوزه هنری را نماینده تئاتر ایران می‌داند/مفاهیم مشترک تئاتری