Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش برنا آذربایجان غربی، نقی زاده  گفت: ثبت نام از کارگران ، گروه  های کار و واحد های نمونه استان آذربایجان غربی  در  بیست نهمین  جشنواره " امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید  " همزمان با سراسر کشور ازتاریخ  25/9/96 تا  25/10/96  سال جاری آغاز می شود.

 وی افزود: جشنواره امتنان استان در راستای اجرای ماده ۱۹۵ قانون کار همانند سال‌های گذشته از طریق معاونت اجتماعی و فرهنگی و دفتر اداره کل امور اجتماعی وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی و در استانها از طریق معاونت اجتماعی ادارات کل  برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نقی زاده  شناسایی و معرفی کارگران ،  گروه های کار و واحد های نمونه  در سه بخش صنعت ، کشاورزی و خدمات را از اهداف برگزاری این جشنواره برشمرد و بیان داشت: در این راستا کارفرمایان، تعاونگران، واحدهای تولیدی صنعتی، کشاورزی، خدماتی و…می توانند برای ثبت نام کارگران ،  گروه های کار و واحد های نمونه خود از طریق سامانه ملی جشنواره به آدرس http://emtenan.mcls.gov.ir مراجعه و نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

ایشان با اشاره به برگزاری این جشنواره دردو مرحله استانی و ملی یادآور شد: جشنواره " امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید " استان آذربایجان غربی در دهه مبارک فجر و در سطح ملی در 11 اردیبهشت سال آینده همزمان با روز جهانی کار و کارگردر تهران  برگزار خواهد شد ودر جریان برگزاری این جشنواره از سه کارگر نمونه، سه  گروه کار نمونه، سه واحد نمونه کارگری در سه بخش صنعت ، کشاورزی و خدمات  بصورت استانی  تجلیل به عمل خواهد آمد و نفرات برتراستانی در صورت اخذ حد نصاب امتیاز  به جشنواره ملی معرفی خواهند شد.

مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی  معیار انتخاب کارگران ،  گروه های کار و واحد های  نمونه در مرحله استانی را اختراع ،  نوآوری و خلاقیت ، مسئولیت پذیری، نظم و انضباط عنوان و خاطر نشان کرد: در دو سال  گذشته در جشنواره " امتنان ازنخبگان جامعه کار و تولید سراسر کشور  " از استان آذربایجان غربی ،  یک نفر کارگر نمونه ملی از بین سه نفر کارگر منتخب کشوری و یک گروه کار نمونه ملی از بین سه گروه کار منتخب کشوری ،   انتخاب و از دست ریاست جمهوری اسلامی ایران و سایر مقامات عالی رتبه کشوری جایزه ملی دریافت کردند و همچنین در رتبه بندی منطقه ای نیز یک گروه کار و یک واحد نمونه  در سطح منطقه 1 کشور  نیز رتبه های برتر را کسب کرده اند .

نقی زاده در پایان تصریح کرد:  امسال نیز به حول و قوه الهی و با حمایت مقام عالی استان و تعامل دستگاههای اجرایی ذیربط و مدیران بنگاههای اقتصادی استان ،  بیست نهمین جشنواره امتنان از جامعه کار و تولید استان آذربایجان غربی به نحو مطلوب  و با  تکیه بر منویات مقام معظم رهبری(مد ظله العالی )  با محوریت  اقتصاد مقاومتی ، تولید اشتغال  برگزار خواهد شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۶۷۶۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از واحد‌های نمونه در اراک

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی در جشنواره امتنان استان گفت: بر اساس کد کارگاهی در پایان سال ۱۴۰۲ نسبت به‌ پایان سال ۱۴۰۱، تقریبا ۱۵۰۰ کارگاه به مجموعه کارگاه‌های استان اضافه شده است. 
امیدی افزود: بیش‌ از ۲۴۹ هزار نفر فهرست بیمه شده اجباری توسط کارفرمایان استان به تأمین اجتماعی ارسال می‌شود که همگی کارگر هستند. 
او عنوان کرد: فراخوان برگزاری جشنواره امتنان استان مرکزی از ۱۰ مهرماه سال گذشته شروع شد که تا اول آذرماه ادامه داشت و در نهایت منجر به ثبت‌نام ۴۴۰ کارگر، ۵۹ گروه کار و ۱۲۱ واحد در سامانه این جشنواره شد. 
مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی گفت: هشت واحد برتر استانی، سه کارگر نمونه و دو گروه کار نمونه به تعداد هشت نفر در مجموع به عنوان  منتخبان این جشنواره انتخاب و در هفته کار و کارگر تجلیل شدند. 
امیدی افزود: در سطح استان مرکزی ۲۴۹ هزار کارگر در بیش از ۲۵ هزار کد کارگاهی فعالیت می‌کنند.
استاندار مرکزی در این همایش با تجلیل از مساعی کارگران گفت: تقارن چهار مناسبت هفته معلم، هفته سلامت، هفته شورا‌ها و هفته کارگر تقارن زیبایی در طول این هفته بود.
مخلص الائمه افزود: روزی که به اسم یک قشر اسم گذاری می‌شود فرصتی ایجاد می‌کند برای بیان موفقیت‌های آن حوزه و البته در این روز به بررسی مسائل و مشکلات این حوزه هم پرداخته می‌شود.
او با اشاره به اینکه در استان بیش از ۶۰ درصد بیمه شدگان اجباری از طبقه کارگری هستند خاطرنشان کرد: در حوزه صنعت و معدن و بخش کشاورزی موفقیت‌های خوبی را شاهد بودیم که در این زمینه‌ها باید از جامعه کارفرمایی و کارگری باید تجلیل کرد.

دیگر خبرها

  • جشنواره ملی تقدیر از کارگران نخبه، گروه‌های کارگری و واحدهای نمونه
  • تجلیل از کارگران نمونه چهارمحال و بختیاری
  • تجلیل از واحد‌های نمونه در اراک
  • رئیس جمهور در جشنواره ملی امتنان از کارگران گروه‌های کار و واحدهای نمونه: دشمن در عرصه های مختلف ناکام مانده است
  • آغاز تدریس 710 آموزگار جدید از ماه مهردر مدارس آذربایجان‌غربی
  • نیاز آذربایجان‌غربی به ۵۰۰۰ کلاس درس برای رسیدن به استاندارد کشوری
  • برترین واحدهای تولیدی استان در جشنواره امتنان معرفی شدند
  • بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی از دو واحد تولیدی در ارومیه
  • انتشار فراخوان بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران
  • فراخوان بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران منتشر شد