Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا -قطعا شروع مطلب امروز يکي از بهترين شروع هاي چند وقت اخير مطالبمان است. عکسي دسته جمعي از شخصيت هاي خوب و محبوب دنياي هنر، در روزي که به ديدار استاد علي نصيريان رفته بودند. با حضور سهراب پورناظري، بهرام رادان، بهمن فرمان آرا و همايون شجريان. براي همه اساتيد برجسته سينما علي الخصوص استاد نصيريان که يکي از ستون هاي هنر هفتم کشورمان هستند، آرزوي سلامتي و طول عمر داريم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



توئيت مهناز افشار در واکنش به اظهارات سحر قريشي که گفته بود دوست ندارد به استاديوم برود چون در کنار مردان منقلب ميشود. مهناز جان خيلي جدي گرفته اي ها! اين عزيز کسي بود که فرق فرانسيس فورد کاپولا با فيروز کريمي را نمي دانست. خيلي جدي نگير.

امير جديدي پاييز را دوست ندارد و هيچ کسي هم نميتواند او را مجبور کند که پاييز را دوست داشته باشد، هيچ کسي نميتواند هيچ کسي را مجبور کنند که کلا چيزي را دوست داشته باشد.

ماجراي شناي با لباس و کت و شلوار در سريال ليسانسه ها که اعتراض طنازانه سروش صحت به خط قرمز ها و گير و گور هاي تلويزيون بود، خيلي به مذاق عزيزانِ صدا و سيما خوش نيامد و باعث شد بازپخش قسمت مربوطه را پخش نکنند. احتمالًا در بازبيني اوليه تشخيص نداده بودند که طعنه به خودشان است وگرنه اجازه پخش اوليه را هم نميدادند. امير کاظمي به اين مورد اشاره کرده است.

برادران پاکدل غرق در بازي کامپيوتري که با پروژکتور روي ديوار افتاده است. حالا اينکه خودشان بازي ميکردند يا نه، موضوعي است که به آن اشاره نشده است.

امير جعفري و خانواده دوست داشتني اش پس از اجراي "گم و گور" به اتفاق به منزل رفتند.

هانيه جان از شما با اين همه تجربه در امر سلفي بعيد است سلفي در آينه را بلد نباشي. براي بار آخر متذکر ميشوم، در سلفي آينه اي بايد به تصوير لنز دوربين در آينه نگاه کرد نه تصوير خود در گوشي!

هنوز خود بابانوئل گوزن هايش را زين نکرده است ولي خشايار اعتمادي با شلوار معروفش به استقبال کريسمس و درخت کريسمس رفته است.

سلفي نرگس محمدي و همسر جان در حاشيه کنسرت اميد حاجيلي.

سولماز غني و همسرش در جوار دريا. آرزوي صبر داريم براي سولماز غني که اين روز ها گرفتار غم از دست دادن مادرش است.

لاله اسکندري به اتفاق همسر و خواهرش به تماشاي نمايش موزيکال "اليور توئيست" رفته بودند که در پايان اين عکس را در کنار نويد محمدزاده و داريوش موفق بازيگران اين نمايش گرفتند. نمايشي که اين شب ها با بليط 95 هزار توماني موجب ترافيک شديد و کمبود شدن جاپارک در حوالي پل کالج شده است.

عکسي از پشت صحنه فصل سوم شهرزاد که حسن فتحي و شهاب حسيني را در کنار بازيگر خردسال نقش اميد نشان ميدهد. اميدوارم روندنزولي از فصل يک به دو، در فصل سوم ادامه نداشته باشد. حسن فتحي بايد مراقب برند و کارنامه خود باشد.

سلفيِ "مثلا ما با هم خيلي اوکي و رفيقيم" مريم معصومي و انديشه فولادوند.

رحيم نوروزي، حسين پاکدل، کيهان ملکي و امير غفارمنش پس از تماشاي يک نمايش اين عکس يادگاري را در کنار هم گرفتند.

استاد حميد جبلي نمايشگاه نقاشي برگزار کرده است. نميدانستيم استاد دستي بر آتش نقاشي هم دارند. نيکي مظفري به تماشاي اين گالري رفته بود.

کارلوس کي روش ميهمان ويژه اکران خصوصي فيلم "آينه بغل" بود که رضا گلزار اين عکس را در کنار وي گرفت. ميگويند کارلوس پس از اين ديدار به مسئول تدارکات تيم ملي گفته که براي بازيکنان استوک قرمز رنگ آماده کند تا در تضعيف روحيه حريف استفاده شود.

سلفي بي هوايي که بهنوش طباطبايي در کنار مادرش گرفته است. براي همه مادران عزيز آرزوي سلامتي و دل خوش داريم.

خبر کوتاه: کمند اميرسليماني به ايتاليا رفته است.

عکس از کودکي هاي مائده طهماسبي نداشتيم که خدمت شما.

سالار جان خودت هم ميداني که قطعاً اين دورهمي به مناسبت تولد شما نبوده و به صورت اتفاقي همزمان شده است.

سلفي دو تن از اسطوره هاي باشگاه پرسپوليس در بند يکي... ببخشيد، در منزل يکي از عزيزان.

شقايق خانم همسايه پاييني ما هم پشت وانتش نوشته "دارا که باشي سارا خودش مياد". لطفا با او هم سلفي بگير، گناه دارد.

باز هم برف و باز هم هجمه عکس هاي برفي. همانند هر پديده طبيعي ديگري که در دنياي واقعي رخ ميدهد و در فضاي مجازي موجب زخمي شدن کاربران ميشود.

کپشن بالا.

گويا در قطر جوراب خيلي ناياب و گران است.

ساره بيات در حال منقلب شدن پس از حضور در استاديوم.

عليرضا دبير با اين عکس در کنار پدر مرحومش از همه کساني که در اين غم سنگين همراهش بودند، قدرداني کرد.

سام درخشاني اولين اسکي امسالش را در کوه هاي کانادا انجام داده است. هر سال در ديزين به اين مهم مي پرداخت که به لطف زايمان همسرش اين بار در کانادا اسکي کرده است.

خاطره اسدي و عزيزي که اين عکس را از وي گرفته است، در يک کافه.

سانسور طنازانه مهراب قاسمخاني پس از آنکه گوش او را به خاطر پستي که در مورد يکي از مجريان شبکه افق صدا و سيما گذاشته بود، پيچاندند.

بازيگران مرد ايراني به دو دسته کلي تقسيم ميشوند. 1. کساني که عکسي شامل موهاي زائد خود در اينستاگرام دارند، 2. کساني که عکسي با اين شرح ندارند.
اميرحسين آرمان روز گذشته از دسته دوم به دسته اول منتقل شده است.

محسن افشاني اين پست را گذاشته و اعلام کرده که مزدوج شده است. آنقدر که مسخره بازي و حاشيه داشته فعلا باور اين پست او کمي دشوار است و احتمال شوخي بودن و دروغ چله بودن و اين ها وجود دارد. اگر هم جدي باشد که جز آرزوي خوشبختي کاري از دستمان برنمي آيد!

بله امير جان، ولي سلفي در حين رانندگي ضامن قطعي حادثه و عدم سلامتي شماست.

خاطره اسدي اين سلفي را در بلندي هاي بادگير انداخته است. اميلي برونته اگر ميدانست که اينطوري خواهد شد، اسم رمانش را "پستي هاي تنگه جبل الطارق" ميگذاشت.

مهراوه شريفي نيا در قرمز کردن ناخن هايش کمي کوتاهي کرده که اميدواريم در ست بعدي جبرانش کند.

کاپيتانِ خوشتيپمون.

حامد بهداد با اين استوري تولد استاد داريوش مهرجويي را تبريک گفت و جزو معدود کساني بود که به ياد استاد مهرجويي بود. براي ايشان و همه اساتيد سينما ارزوي سلامتي داريم.

ليلا بلوکات در حال شب کاري در شهرک سينمايي غزالي. او در سريال تاريخي "از ياد ها رفته" حضور دارد.

ارژنگ جان نميخواهم توي ذوقت بزنم، ولي واقعا اينطور که ميگويي نيست و اصلا شبيه نيستيد.

نرگس محمدي تولد سميرا حسنپور بازيگر سينما و تلويزيون را با اين استوري تبريک گفت.

آينه بغل دويست و شش هم يکي ديگر از اشياي محبوب در سلفي گيري هاست که ويدا جوان هم با يک سلفي در اين موقعيت از همه بابت الطافي که به او دارند تشکر کرده است.

سلفي روناک يونسي و خواهرش در حال جشن و شادي به مناسبت عيد کريسمس.

با اين سلفي از منتقد بزرگ و انديشمند صاحب نظرِ کشورمان استاد ليلا اوتادي که اظهار نظر و نقد او بر هر موضوعي واجب و ضروري است، مطلب امروز را به پايان ميبريم. از همراهي تان سپاسگزاريم. تا مطلب بعدي، يا حق.

مثل هميشه منتظر نکات پيشنهادي و انتقاداتتان هستيم. چه از طريق گذاشتن نظرات زير همين مطلب چه از طريق ايميل info@bartarinha.ir. براي ارتباط با نويسنده مطالب هم مي‌توانيد با حساب کاربري amirrezashahinnia در اينستاگرام ارتباط برقرار کنيد.
با سپاس از همراهي تان

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۶۸۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امپراطوری ستاره ایرانی در رومانی با ۵۶۲ امتیاز!

به گزارش "ورزش سه"، لیگ برتر والیبال رومانی به اتمام رسید و هیچ کدام از تیم های دارای لژیونر ایرانی نتوانستند عنوان قهرمانی را کسب کنند. آرکادا گالاتی با جواد کریمی دوم شد، راپید بخارست با امیر غفور و علی اصغر مجرد سوم و دینامو بخارست با محمد بربست چهارم شدند. 

اما در بخش امتیاز آوران این امیر غفور قطر پاسور ایرانی راپید بخارست بود که با کسب ۵۶۲ پوئن عنوان امتیازآورترین بازیکن لیگ رومانی را کسب کرد. او با نفر دوم ۶۸ امتیاز فاصله انداخته بود. غفور همچنین در بخش سرویس نیز توانست با کسب ۳۹ امتیاز مستقیم سرویس با اختلاف کمی نسبت به نفر اول در جایگاه سوم قرار بگیرد 

باید دید امیر غفور فصل آینده نیز با راپید بخارست ادامه خواهد داد و یا تیم و لیگ جدیدی را برای ادامه دوران حرفه ای خود انتخاب خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • پائز 18 بازیکن را به تیم ملی والیبال دعوت کرد؛ ترکیبی از ستاره‌ها و چهره‌های جوان
  • اجرای شیوه‌نامه نظام استاد شاگردی در دانشگاه آزاد اسلامی
  • پویش تربیت تسهیل گر جوانی جمعیت برگزار می‌شود
  • (عکس) هادی چوپان دچار شیدایی شده است؟
  • مجسمه‌ها هم سلفی می‌گیرند؛ متفاوت و فناورانه! (+تصاویر)
  • پیکر مرحوم رحیم پرواسی در اردبیل تشییع شد
  • سلفی جدید بهرام رادان همه را متعجب کرد
  • امپراتوری ستاره ایرانی در رومانی با ۵۶۲ امتیاز!
  • یک قلب بزرگ پشت این چهره؛ دیگو کوستا در نقش قهرمان سیل‌زدگان برزیل / عکس
  • امپراطوری ستاره ایرانی در رومانی با ۵۶۲ امتیاز!