Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: امسال نمی‌خواهیم اجازه بدهیم که حق‌وحقوق‌مان پایمال شود، باید همه تلاشش کنند و از AFC بخواهند که قوانین را رعایت کند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان، سید رضا افتخاری پس از اتمام جلسه مدیران چهار باشگاه ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا با مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال در جمع خبرنگاران اظهار داشت: حرف ما این بود که سال گذشته از رفتن به کشور ثالث ضرر کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم‌مان هم از لحاظ مالی و هم معنوی ضرر کرد. هواداران دوست دارند که بازی‌ها در تهران برگزار شود و آنها بازی‌های تیم‌شان را از نزدیک ببینند.  یکی از دلایلی که باعث شده نتایج نسبتاً خوبی نگرفتیم، این بود که تیم ما بی‌جهت به کشور ثالث رفت و برگشت، اما تیم‌‌های عربستانی راحت به عمان رفتند و برگشتند. امسال نمی‌خواهیم اجازه بدهیم که حق‌وحقوق‌مان پایمال شود. الان هم در جلسه گفتم که فدراسیون همه تلاشش را بکند و برود از AFC بخواهد که قوانین را رعایت کند.

وی ادامه داد: ما چیز زیادی نمی‌خواهیم و فقط باید قوانین و مقررات اجرا شود. قوانین و مقررات هم به شما گفته است که مسابقات لیگ قهرمانان باید به‌صورت رفت و برگشت برگزار شود. اگر AFC قوانین را رعایت کند به نفع خودش است، اگر این اتفاق رخ ندهد، هر روز ممکن است اتفاقی بیفتند و کشورها با یکدیگر اختلاف پیدا کنند. سیاست را نباید وارد ورزش کنیم. هر کدام از اینها جایگاه خودش را دارد. ما با آمریکا مشکل داریم، اما کشتی‌گیران آنها دیروز به ایران آمد و اتفاقی هم رخ نداد. هیچ‌کدام از آنها هم نگفتند که ایران امن نیست. این بحث‌هایی که اینها (عربستانی‌ها) می‌کنند، بهانه است. فدراسیون مصمم است که حق و حقوق ما را بگیرد، اما اگر به هر دلیلی AFC زیر بار نرفت، آن‌وقت می‌نشینیم و تصمیم می‌گیریم که چه‌کار کنیم.

افتخاری در مورد طلب کادر فنی قبلی استقلال گفت: کادر قبلی چون استعفا کرده‌اند، تا همان مرحله که بودند، مطالبات‌شان را گرفته‌اند. مابقی هم اگر طلبی داشته باشند، باشگاه یک فکری برای آن خواهد کرد.

مدیرعامل باشگاه استقلال در مورد اینکه مطالبات مربوط به انتقال داریوش شجاعیان به جمع آبی‌پوشان چه زمانی به باشگاه گسترش فولاد پرداخت می‌شود، تصریح کرد: قرار است تا یک هفته دیگر پرداخت شود.

افتخاری در پاسخ به این پرسش که آیا باشگاه استقلال معاون حقوقی دارد یا نه، گفت: بله، دکتر لطفی معاون حقوقی باشگاه است و فکر کنم سه ماه است که در باشگاه ما کار می‌کند.

وی در واکنش به طرح این موضوع که به دلیل ممنوع الخروج بودن بازیکنان استقلال اردوی امارات لغو شده است، گفت: ممنوع الخروج نبودند، بلکه باید برای بعضی از بازیکنان مجوز می‌گرفتیم. برخی دانشجو و سرباز بوده و بازیکنی هم بود که بدهی مالیاتی داشت. متوجه شدیم مجوزها تا زمان آغاز اردو آماده نمی‌شود. این موضوع را به شفر گفتیم و او هم پذیرفت. به همین دلیل قرار است اردویی در تهران داشته باشیم.

مدیرعامل باشگاه استقلال در پاسخ به این سؤال که «آیا صحت دارد مهدی رحمتی راهی سپاهان خواهد شد؟»، تصریح کرد: خیر، رحمتی در استقلال می‌ماند.

افتخاری در خصوص اینکه گفته می‌شود شفر لیست خروج استقلال را امشب می‌دهد و آیا سایت باشگاه به صورت رسمی آن را اعلام خواهد کرد یا نه، گفت: فردا اعلام می‌شود و اجازه دهید امشب را راحت بخوابیم!

وی با اعلام انتقال تمرینات تیم استقلال به ورزشگاه صنایع دفاع گفت: ممکن است تمرینات در یکی دو روز اول آغاز تمرینات به آنجا نرود، اما در چند روز آینده این اتفاق می‌افتد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۶۹۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش چمران به حواشی جلسه قبلی شورا؛ اختلافات طبیعی است

رئیس شورای اسلامی شهر تهران در خصوص حواشی جلسه قبلی شورا گفت: در شورایی که زنده است اختلاف نظر طبیعی است؛ نباید مهم قلمداد شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا،مهدی چمران امروز_ سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت_ در حاشیه جلسه علنی شورای در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: روز کارگر را به همه شما که کارگران خوبی هستید و همه که کارگر هستیم تبریک می گویم و امیدواریم که کارگران خوبی باشیم و برای کشورمان خوب کار کنیم و همه کارگران موفق باشند.

وی افزود: امروز ناصر امانی عضو شورا گزارشی از محله جوادیه ارائه می‌کند و معاون فنی و عمران هم گزارشی از دو پروژه شهر تهران ارائه خواهد کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران خاطرنشان کرد: گزارش خزانه‌دار شورای شهر امروز ارائه شده است و اصلاحیه غرف و اماکن میادین نیز مطرح خواهد شد.

چمران در خصوص حواشی جلسه قبل شورا، تصریح کرد: در شورایی که زنده است و همه دلشان برای مسایل مهم به ویژه حملونقل می تپد، به هر حال اختلاف نظر و برداشت رخ می‌دهد و مسایل طبیعی است یک مجلس زنده چنین مسایلی را دارد.

وی اضافه کرد: اینکه کسی اسناد و مدارک خاصی دارد و عنوان کنند، ممکن است به مشکلاتی بر بخوریم و البته امیدواریم اینطور نشود و این را هم بگویم که اینها ربطی به شورا نداشت.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران در خصوص برگزاری نمایشگاه پرمخاطب اکسپو در سئول، تصریح کرد: ما به دوستان خیلی گفتیم و خواستیم اما نشد، عزیزان رسانه‌ای نیز مقاله خوبی نوشتند که تشکر می کنند، ما مرتب گفتیم و رها نمی‌کنیم.

چمران گفت: به دادستانی و قوه قضائیه هم این موضوع را اعلام کردیم و نامه‌ای برای دولت نوشته شد؛ فکر می کنم در دولت باید حل کنیم، البته با وزیر صمت صحبت داشتند و قول دادند حل می کنند اما تاکنون حل نشده است.

منبع: فارس

کد خبر 749297

دیگر خبرها

  • پاریس برای المپیک 2024 به یک دژ نظامی تبدیل می‌شود!
  • اوسمار: می‌جنگیم تا به حقمان برسیم
  • سفر همسر رئیسی به پاکستان / اهدای دکتری افتخاری (+ عکس)
  • بسته شدن حریم هوایی پاریس در افتتاحیه المپیک
  • پشت پرده برکناری علی خطیر؛ پرداخت پول بدون اجازه!
  • سلاجقه: حدود ۶۰میلیون مترمکعب از حقابه هیرمند رهاسازی شد
  • واکنش چمران به حواشی جلسه قبلی شورا؛ اختلافات طبیعی است
  • واکنش چمران به حواشی جلسه قبلی شورای شهر تهران
  • تعجب بایرن مونیخ از اولی هونس؛ چرا در این مقطع حساس آن حرف‌ها را به توخل زدی؟
  • احداث استخر ذخیره آب کشاورزی شهرستان آوج