Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول حمل‌و‌نقل شهر اقبالیه گفت : : استقرار راهنمایی رانندگی در شهر اقبالیه با کمک و مساعدت فرماندار استان قزوین، شورا شهر و اداره راهنمایی رانندگی، پارکبان خیابان امام رضا(ع) و سامندهی مسایل ترافیک خیابان‌های فرعی و خیابان اصلی از جمله برنامه‌های اصلی سازمان حمل و نقل شهر اقبالیه است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد گروسی، مسئول حمل‌و‌نقل شهر اقبالیه در گفت‌وگو با  شهر مینو اظهار کرد: اقبالیه دارای ۸ ایستگاه اتوبوس است که از این ۸ ایستگاه ۲ ایستگاه آن مکانیزه و با استاندارد‌های کشوری می‌باشد و دارای سیستم گرمایشی و سرمایشی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سایر ایستگاه‌ها به جهت سرمایه محدود سازمان حمل و نقل و مناسب نبودن مکان ایستگاه مکانیزه نیستند.

 

وی تصریح کرد: دو ایستگاه مکانیزه به علت رعایت مسائل امنیتی و حفظ اموال بیت المال فقط از ۷ صبح تا ۸ غروب باز است و در این ساعات امکان استفاده شهروندان از این دو ایستگاه فراهم است.

 

گروسی اذعان داشت: سازمان حمل و نقل دارای ۵۸ دستگاه تاکسی، ۵۸ دستگاه مینی‌بوس و ۲ دستگاه اتوبوس برای محور تردد اقبالیه به قزوین و ۶ دستگاه تاکسی درون شهری است. تاکسی‌های داخلی با هدف بهبود خدمت رسانی به مردم نیاز به سازماندهی مناسب دارد و استقبال مردم را می‌طلبد.

 

مسئول حمل‌و‌نقل شهر اقبالیه عنوان کرد: تاکسی‌های داخل شهر در ازای هر شخص و هر مسیر مبلغ ۶۰۰ تومان دریافت می‌کنند، تاکسی‌های برون شهری نیز در ازا هر شخص مبلغ ۱۲۰۰ تومان دریافت می‌کنند.

 

وی ضمن اشاره به برنامه حرکتی مینی‌بوس‌ها گفت: هر ماشین بعد از چهار دقیقه توقف در ایستگاه اول حرکت می‌کند، اگر ماشینی نیز در کمتر از ۴ دقیقه ۶ مسافر سوار کرد نیز باید حرکت کند تا مسافرین بعدی را در ایستگاه‌های بعد سوار کند.

 

گروسی ضمن بیان اینکه استاندارد کاری رانندگان ۱۲ ساعت است ادامه داد: محور اقبالیه به قزوین و بالعکس در هر ساعت از ۲۴ ساعت دارای وسایل نقلیه حمل نقل عمومی است. در روزهای تعطیل وسایل نقلیه نصف روزهای معمولی فعالیت می‌کنند و در سایر روزها تمامی ۵۸ ماشین در طول روز مشغول به کار هستند.

 

وی افزود: طبق مطالعات انجام شده و متناسب با استاندارد جمعیتی اقبالیه پیش‌بینی می‌شود تا ده سال آینده ماشین‌های این مسیر افزایش نداشته باشند.

 

این مسئول ضمن اشاره به مشکلات سازمان حمل و نقل در سطح شهر عنوان کرد: رفع معضل ترافیک خیابان امام رضا(ع) و خیابان اصلی شهر، نصب علایم راهنمایی و رانندگی در سطح شهر، نصب چراغ راهنمایی و رانندگی، پیگیری معاینه فنی شهر، پیگیری جایگاه CNG که به تازگی در حال احداث است، ساماندهی تابلوهای سطح شهر و دوربین‌های سطح شهر از جمله مشکلات و برنامه‌های پیش روی سازمان حمل و نقل شهر اقبالیه است.

 

گروسی خاطر نشان کرد: استقرار راهنمایی رانندگی در شهر اقبالیه با کمک و مساعدت فرماندار استان قزوین، شورا شهر و اداره راهنمایی رانندگی، پارکبان خیابان امام رضا(ع) و سامندهی مسایل ترافیک خیابان‌های فرعی و خیابان اصلی از جمله برنامه‌های اصلی سازمان حمل و نقل شهر اقبالیه است.

 

وی در انتها ضمن بیان اینکه داشتن حمل و نقلی پویا و نوسازی سازمان حمل و نقل شهر اقبالیه از اهداف اصلی سازمان است بیان کرد: در خصوص کارتی شدن اتوبوس‌های محور اقبالیه به قزوین در دراز مدت برنامه داریم و این نیازمند هماهنگی‌های لازم با شهر قزوین می‌باشد. امیدواریم مردم از حمل و نقل عمومی شهر اقبالیه استقبال کنند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۶۹۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگاه آموزشی وسایل نقلیه کشاورزی ویژه رانندگان و کشاورزان فریدنی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ بخشدار بخش زنده رود فریدن گفت: باتوجه به شغل اکثریت مردم منطقه بویژه روستا‌های فریدن کارگاه آموزشی و نصب علائم و هشدار‌ها بر روی وسایل نقلیه کشاورزی انجام شد.


عباص نصیری افزود: در سال ۱۴۰۲ بسیاری از نقاط حادثه خیز و پرخطر روستا‌های بخش زنده رود از جمله باند کندرو روستای نهرخلج و زیرگذر روستای درختک برطرف شد که تلاش می‌شود در سال جدید بهسازی و رفع دیگر نقاط حادثه خیر جاده‌های روستایی صورت پذیرد.

دیگر خبرها

  • آغاز مزایده فروش بیش از یک هزار و سیصد دستگاه وسیله نقلیه توقیفی در استان هرمزگان
  • وعده های واردات وسایل نقلیه عمومی عملی می شود؟
  • کارگاه آموزشی وسایل نقلیه کشاورزی ویژه رانندگان و کشاورزان فریدنی
  • کشف ۸ دستگاه خودرو و موتورسیکلت سرقتی از ۴ استان در کرمان
  • (ویدئو) آینده مبهم خودروهای نمادین؛ جیپنی‌ها به آخر خط رسیدند
  • رفع توقیف بیش از ۲۴ هزار وسیله نقلیه در قم
  • ثبت تخلف سرعت بیش از ۴۵۰ هزار وسایل نقلیه در مازندران
  • ثبت تخلف سرعت بیش از ۴۷۹ هزار وسایل نقلیه در مازندران
  • تا پایان سال آینده تهران ۷۵۰۰ اتوبوس فعال خواهد داشت
  • مشکل آذربایجان شرقی در تأمین اتوبوس و حمل و نقل عمومی