Web Analytics Made Easy - Statcounter

آبادان – استاندار خوزستان گفت: متاسفانه به جز مدیرعامل و قائم مقام سازمان منطقه آزاد اروند، مابقی مدیران همسو با سیاستهای استان مسائل را دنبال نمی کنند. 

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا شریعتی عصر امروز در جلسه شورای اشتغال شهرستان آبادان که در محل تالار الغدیر فرمانداری این شهر برگزار شد، ضمن اشاره به اینکه عدم هماهنگی منطقه آزاد اروند با نماینده دولت در استان سبب پایداری مشکلات شده است، افزود: مجموعه مدیران پائین دستی منطقه آزاد اروند مسائل و هماهنگی های بین بخشی را متوجه نیستند و این در حالی است که برای اصلاح مسائل مربوط به اشتغال، بایستی متولیان منطقه آزاد اروند با استان هماهنگ باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی اظهار کرد: جزیره ای عمل کردن کاری از پیش نمی برد و همه باید هماهنگ و موزون حرکت کنند. در منطقه آزاد اروند ظرفیت لازم برای رفع بیکاری وجود دارد؛ بنابراین باید ضمن تشکیل جلسات مشترک با موضوع اشتغال، همگی به طور هماهنگ مسائل را به پیش ببریم. 

استاندار خوزستان با تاکید دوباره بر ضرورت هماهنگی رده های میانی و پائین دستی سازمان منطقه آزاد اروند(بجز مدیرعامل و قائم مقام) با استان گفت: مدیران منطقه آزاد اروند باید همکاری بین بخشی را بدانند و در آن راستا گام بردارند، ظرفیت های خوبی در منطقه وجود دارد ضمن آنکه سرمایه گذاریهای خوبی نیز انجام شده و می شود و لذا بایستی کارها به طور جدی دنبال شود. 

شریعتی افزود: بسیاری از سرمایه گذاریهایی که در منطقه آزاد اروند (شهرهای آبادان و خرمشهر) انجام می شود به دلیل وجود پتانسیل ها و مزیت های فراوان سرمایه گذاری در این منطقه است و این در حالی است که ما برای ترغیب سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری در سایر شهرهای استان و حتی اهواز بایستی تسهیلات و امتیازات خاصی را برای آنان قائل شویم. 

وی اظهار کرد: اگر چه سرمایه گذاران با رغبت منطقه آزاد اروند را برای سرمایه گذاری انتخاب می کنند اما نباید پیچ و خم های اداری سبب فرار سرمایه گذار شود. 

شریعتی  تصریح کرد: نحوه کار در استان در بخش سرمایه گذاری به این شکل است که تلاشها برای عدم سرمایه گذاری در استان است مگر آنکه خلافش ثابت شود. متاسفانه نحوه برخورد با سرمایه گذار به گونه ای است که سرمایه گذار را فراری می دهیم. 

استاندار خوزستان گفت: با همراهی سازمان منطقه آزاد اروند در تلاش برای راه اندازی خط آهن بندرامام، شادگان، آبادان و خرمشهر هستیم تا با این اقدام بتوانیم زیرساخت لازم برای رشد منطقه را مهیا کنیم. 

شریعتی افزود: انجام پروژه های بزرگ به تبع اشتغال پایدار را نیز به همراه می آورد.
 

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۷۱۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موعود شمخانی دستگیر شد

آفتاب‌‌نیوز :

خبرگزاری دولتی برنا نوشت: یک منبع آگاه بازداشت موعود شمخانی معاون فنی سابق سازمان منطقه آزاد اروند و برادرزاده علی شمخانی دبیر سابق شورای عالی امنیت ملی را تایید کرد و گفت: وی به اتهام دریافت رشوه و فساد مالی در آبادان بازداشت شده است.

موعود شمخانی در سال ۱۳۹۴ به سمت معاون فنی و امور زیربنایی سازمان منطقه آزاد اروند منصوب شده بود.

بنابر خبری که در پایگاه خبری انصاف‌نیوز منتشر شده، ادعا شده که موعود شمخانی به اتهام دست داشتن در پرونده اختلاس ۱۳۰ هزار میلیارد تومانی بازداشت شده است.

دیگر خبرها

  • ارزش ۲ هزار و ۲۱۰ میلیاردی پرورش ماهی در قفس قشم
  • مناطق آزاد کشور ؛ چالش ها وراهکارها
  • معرفی ۱۲۴ بسته سرمایه‌گذاری منطقه آزادچابهار به فعالان اقتصادی؛ چابهار بهشت سرمایه گذاری
  • افزایش سرمایه‌گذاری در حوزه شیلات و آبزی پروری قشم
  • دوگانگی مدیریتی در منطقه آزاد اروند سبب ناهماهنگی در اجرای امور کارگری
  • سرمایه‌گذار برتر منطقه آزاد اروند تجلیل شد
  • منطقه ویژه اقتصادی «سهلان» رتبه نخست کشور را کسب کرد
  • موعود شمخانی دستگیر شد
  • بازداشت موعود شمخانی تأیید شد
  • بازداشت «موعود شمخانی» تأیید شد