Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- تیمی که ادعا دارد مدت‌هاست باختی نداشته و به راحتی گل نمی‌خورد و سال‌ها رنکینگ اول آسیا را در اختیار دارد بالاخره یک جایی باید نشان بدهد که این نتایج و آمار‌ها واقعی است! با چنین حرف‌ها و آمار‌هایی نباید ترس زیادی از رویارویی با پرتغال و اسپانیا وجود داشته باشد. به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان، علی کریمی در گفت‌وگویی اظهار کرد: این زشت است که بهترین فدراسیون فوتبال آسیا برای خریدن لباس آدیداس وقتی اسپانسر دارد برود از حسین هدایتی پول بگیرد! درست است که مردم در جریان بسیاری از مسائل نیستند ولی ما که متوجه می‌شویم چه خبر است!

خیلی‌ها معتقد هستند سیستم اقتصادی فوتبال ایران به‌شدت بیمار است

آقایان خودشان در مصاحبه‌های‌شان می‌گویند ٤٠ تا ٤٥ میلیارد تومان بودجه فدراسیون است، اما می‌روند نزدیک هفت تا هشت میلیارد تومان پول هزینه می‌کنند برای کمپ در روسیه! تازه این دوستان برای پرداخت حقوق کارمندان خود مشکل دارند و دیده‌ایم که سرمربی تیم ملی هم بار‌ها حقوقش عقب افتاده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به لطف این مدیریت و نداشتن برنامه‌ریزی از این مثال‌های ناراحت‌کننده زیاد است. همین ساختمان ساخته شده در کمپ تیم‌های ملی را شما ببینید. اول گفتند برای مرکز ریکاوری تیم ملی است. بعد آمدند ساختمان را دادند به مرکز ایفمارک. وقتی رییس فدراسیون عوض شد دوباره این مرکز را از ایفمارک گرفتند و داخلش را تخریب کردند تا دوباره بسازند و در اختیار تیم ملی قرار بدهند. این وسط هیچ کسی از مسوولان توضیح نخواست روزی که خواستید این ساختمان را با بودجه سنگین بسازید هدف‌گذاری‌های‌تان چه بود؟ این همه هم دعوا به وجود آمد. جالب اینجاست که فدراسیون آقای تاج تصمیم گرفت این ساختمان را به آقای کی‌روش بدهد و این مربی بعد از جام جهانی قراردادش با تیم ملی تمام می‌شود و تیم ملی هم عملا هیچ استفاده‌ای از این ساختمان نمی‌کند. اینجا برای یک ساختمان چند سال است افراد مختلف با هم درگیر هستند، اما در کشور‌های دیگر در این مدت چند استادیوم و کمپ و هتل برای فوتبال‌شان می‌سازند!

یکی از انتقاد‌های جدی به مدیریت فدراسیون فوتبال این است که نتوانسته همکاری درست و اصولی با کارلوس کی‌روش داشته باشد و به عبارتی ساده‌تر او را مدیریت کند.

آقای کی‌روش یک مربی بین‌المللی و حرفه‌ای است و یک قرارداد سنگین و محکم با فدراسیون فوتبال منعقد کرده است. ببینید وقتی فدراسیون تا به امروز نتوانسته یک زمین تمرین بعد از هفت سال در تهران به این مربی بدهد، وقتی حقوق او را با تاخیر پرداخت می‌کند طبیعی است که نمی‌تواند کنترلی روی رفتار مربی طرف قرارداد خود داشته باشد. به مربیان ایرانی تیم‌های پایه که چاره‌ای جز سکوت کردن ندارند نگاه نکنید. آقایان می‌گویند بهترین فدراسیون آسیا شدیم و کار‌ها خوب است ولی هنوز سرمربی تیم ملی ایران به عنوان قدرت اول آسیا طبق چیزی که خودشان همیشه می‌گویند درباره بدیهی‌ترین مسائل اعتراض می‌کند. ببینید در فوتبال و هر جای دیگری که فکرش را بکنید یک بحثی وجود دارد به نام شرح وظایف! دوطرف آمده‌اند قراردادی امضا کرده‌اند و هر طرف وظایفی دارد. کی‌روش با تمام مشکلات و نقد‌هایی هم که وجود دارد جوانگرایی داشته و نتایج خوبی هم با تیم ملی گرفته و دو بار ایران را به جام جهانی برده است. منتها فدراسیون هنوز نتوانسته به وظایف خود عمل کند. بعد خیلی‌ها می‌گویند کی‌روش چرا انتقاد می‌کند! خب خواسته‌هایش را اجرا کنید و زمین تمرین به او بدهید تا اعتراض نکند! اگر وظیفه خودتان را درست انجام می‌دادید یا حتی از این به بعد بدهید هیچ‌وقت این حاشیه‌ها درست نمی‌شود. مردم از این بحث‌های تکراری و خنده‌دار خسته شده و تیم ملی برای آن‌ها شده است اعصاب خردی! الان که ما هم داریم حرف می‌زنیم باز هم می‌خواهند تلاش کنند تا سکوت کنیم! بالاخره در این مسائل یک طرف فدراسیون است و طرف دیگر کی‌روش! واقعا کار سختی است که بررسی شود کدام طرف وظایف خود را به درستی انجام نداده که این مشکلات به وجود می‌آید؟ جالب اینجاست که آقایان مصاحبه می‌کنند و می‌گویند می‌خواهیم مفاد قرارداد با کی‌روش با دقت اجرایی شود! چرا تا چند ماه قبل این حرف‌ها را نمی‌زدند؟ الان که هفت ماه به پایان قرارداد باقی مانده یادشان افتاده باید قرارداد را درست اجرا کنند؟

به نظر شما تیم ملی در جام جهانی قدرت نتیجه گرفتن مقابل پرتغال و اسپانیا را دارد؟

تیمی که ادعا دارد مدت‌هاست باختی نداشته و به راحتی گل نمی‌خورد و سال‌ها رنکینگ اول آسیا را در اختیار دارد بالاخره یک جایی باید نشان بدهد که این نتایج و آمار‌ها واقعی است! با چنین حرف‌ها و آمار‌هایی نباید ترس زیادی از رویارویی با پرتغال و اسپانیا وجود داشته باشد. به هر حال ما به جام جهانی صعود کردیم و از قبل هم مشخص بود کار راحتی نداریم ممکن است بر اساس قرعه با تیم‌های قدرتمند رو به رو شویم که این اتفاق هم افتاد. مربی تیم ملی هم بار‌ها در این سال‌ها تاکید کرده برای حضور در جام جهانی نیاز به حمایت‌های بیشتر دارد. تاکنون این اتفاق رخ نداده است. با این حال در مصاحبه‌های دیگر هم گفته بودم که به نظر من ایران با قرعه خوبی در جام جهانی رو‌به‌رو شد.   منبع:اعتماد   انتهای پیام/   خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۸۴۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی ستاره پیشین لیورپول، هواداران را غافلگیر کرد

درست از آب در آمدن پیش‌بینی مهاجم پیشین تیم فوتبال لیورپول از نتیجه بازی اول مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، توجه کاربران فضای مجازی را جلب کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، بازی شب گذشته (سه‌شنبه) تیم‌های فوتبال بایرن مونیخ و رئال مادرید در دور رفت از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، نه تنها در داخل زمین، بلکه خارج از آن هم جذابیت‌های خاص خودش را داشت.

یکی از آنها پیش‌بینی دنیل استوریج مهاجم پیشین لیورپول از نتیجه بازی بود که درست از آب در آمد. استوریج نه تنها نتیجه بازی، بلکه جزئیات آن را هم پیش‌بینی کرد. او که بعد از بازنشستگی به عنوان کارشناس تلویزیونی فعالیت دارد، در پستی در توئیتر گفته بود که نتیجه بازی 2-2 مساوی می‌شود و گل‌های بایرن مونیخ توسط لروی سانه و هری کین به ثمر خواهند رسید و حتی این را هم اضافه کرد که گل کین از روی نقطه پنالتی خواهد بود.

رئال مادرید کامبک بایرن مونیخ را نافرجام گذاشت

پیش‌بینی دقیق استوریج هواداران و کاربران فضای مجازی را به وجد آورد؛ طوری که گروه زیادی از آنها با ارسال پیام‌هایی خواهان پیش‌بینی سرنوشت تیم‌های محبوب‌شان شدند. برخی دیگر هم به او به چشم فالگیر نگاه کرده و خواهان پیش‌بینی اتفاقات زندگی شخصی‌شان در آینده شدند. در این میان عده‌ای هم از استوریج خواسته‌اند که از طرف آنها در مسابقات بخت‌آزمایی شرکت کند!

پیش‌بینی استوریج در حالی صورت گرفت که توماس توخل سرمربی باواریایی‌ها پیش‌بینی کرده بود؛ سرژ گنبری برای این تیم گلزنی خواهد کرد اما او را در ترکیب اصلی هم قرار نداد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دیدار دوباره ستاره‌های فوتسال ایران با بارسا
  • یک ایرانی در نیمه نهایی چمپیونز لیگ
  • ملی‌پوش ایران در جایی حساس‌تر از فینال آسیا(عکس)
  • ترکیب احتمالی اینتر برای دیدار با ساسولو؛ احتمال استراحت فرانسوی‌ها مقابل گربه سیاه
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری والیبال ایران و عمان
  • ۱۸ کرسی منطقه‌ای والیبال به ایران رسید/ دیدار تقوی با دبیرکل کمیته ملی المپیک عمان
  • پیش‌بینی ژوزه مورینیو: یکی از این سه تیم قهرمان یورو 2024 می‌شود
  • درخواست فدراسیون تیراندازی عراق از ایران
  • کریمی: فدراسیون باعث شد از کورس قهرمانی جا بمانیم
  • پیش‌بینی ستاره پیشین لیورپول، هواداران را غافلگیر کرد