Web Analytics Made Easy - Statcounter

آتن - ایرنا - رییس انجمن مسلمانان یونان روز یکشنبه گفت که تصمیم دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا در مورد قدس، دست سران وابسته اعراب را برای ملت هایشان رو کرده است.

'نعیم القندور' رییس انجمن مسلمانان یونان درگفتگوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا در آتن، با اشاره به تصمیم رییس جمهوری آمریکا برای انتقال سفارتخانه این کشور به بیت المقدس و به رسمیت شناخت آن به عنوان پایتخت رژیم اشغالگر قدس، گفت: سران کشورهای وابسته عربی مانند عربستان سعودی، تاکنون با پنهان شدن پشت لفاظی های بی اساس مبنی بر حمایت از مسلمانان و مسایل جهان اسلام و فریب مسلمانان، به خوبی نشان دادند که نه تنها به منافع جهان اسلام نمی اندیشند، بلکه حتی منافع ملت های خود را هم فدای خواسته های توسعه طلبانه رژیم صهیونیستی و امپریالیسم آمریکا می کنند و دیگر دست آنان برای ملت هایشان و تمام امت اسلامی بخوبی رو شده است و ملت های آنان به خوبی می دانند که این سران وابسته به رژیم صهیونیستی و آمریکا، خطرشان از دشمنان قسم خورده امت اسلامی بیشتر می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


القندور افزود: من از ترامپ تشکر می کنم که پرده ها را کنار زد و سران کشورهای وابسته را در مقابل چشم ملت هایشان رسوا کرد و دست آنان را به بهترین وجهی رو و چهره منافقانه آنان را به همگان نشان داد، زیرا سران این کشورها مدت ها بر اموال ملت های مسلمان حاکم بوده و خون ملت اسلام را مکیده اند و دیگر بهانه ای برای سکوت و دست نزدن به قیام همگانی جهان اسلام و بخصوص مردم عربستان، بحرین و دیگر کشورهای وابسته وجود ندارد و خودشان باید برای رهایی از این زالوها و غده های سرطانی درجهان اسلام وارد عمل شوند.
وی در ادامه افزود: بر اندیشمندان جهان اسلام و حتی اندیشمندان آزاداندیش جهان روشن بود که آمریکا با حمایت از رژیم صهیونیستی، در صدد تامین منافع خود است و دارای دشمنی گسترده و عمیقی با امت اسلامی است، اما با این تصمیم، این دشمنی برای ملت های کشورهای وابسته که سال ها فریب تبلیغات سران و علمای وابسته این کشورها را خورده بودند، بیش از پیش آشکار و سرنوشت حاکمان آنان با چالش جدیدی روبرو خواهد شد.
نعیم القندور در ادامه با اشاره به عمق وابستگی سران تعدادی از کشورهای عربی منطقه به آمریکا و رژیم صهیونیستی، تصریح کرد: بر اساس اظهارات خود آمریکاییان و سران رژیم صهیونیستی، این تصمیم ترامپ با آگاهی و حتی هماهنگی سران این کشورهای عربی و به خصوص عربستان سعودی اتخاذ شده است که این امر از خطبه های علمای این کشور در روز جمعه گذشته، نیز به خوبی قابل مشاهده است.
وی در ادامه افزود: خطبه های علمای مدینه و مکه در نماز روز جمعه به نحوه رفتار با والدین و مسایل اجتماعی اختصاص داشت و گویی از دست رفتن قدس شریف یعنی اولین قبله مسلمین برای آنان مهم نیست و تصمیم شرم آور ترامپ حتی این علمای وابسته و درباری را ذره ای تحت تاثیر خود قرار نداده و این در حالی است که در اکثر کشورهای اسلامی و حتی در کشورهای اروپایی و در گوشه و کنار جهان، موج اعتراض به تصمیم ترامپ به راه افتاده بود، اما اینها باید بدانند که امت اسلامی دیگر از وابستگی و دشمنی آنان با امت اسلامی که یک خانواده واحد هستند، آگاه گردیده و نقش منافقانه آنان برای همه بر ملا شده است.
القندور در ادامه افزود: امام خمینی (قدس سره شریف) بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران، حمایت از امت اسلامی و منافع آنان و به خصوص مساله قدس شریف را در سرلوحه کار خود داشت و یکی از آرمان های جهان اسلام را وحدت و رهایی قدس عزیر قلمداد می کرد و با تمام توان از این مساله حمایت می نمود و حالا نیز مقام معظم رهبری با تمام توان حامی ملت زجرکشیده فلسطین است و با تمام وجود برای رهایی قدس شریف تلاش می کند و من از این مواضع صمیمانه تشکر می کنم و معتقدم همه مسلمانان جهان از این همه تلاش برای حفظ منافع جهان اسلام و تلاش های بی وقفه برای رهایی قدس، تشکر و قدردانی می کنند.
'نعیم القندور' رییس انجمن مسلمانان یونان در پایان سخنانش گفت: ریاض با حمایت مالی و تسلیحاتی از گروه های تروریستی برای تامین منافع رژیم صهیونیستی و آمریکا، درصدد کشتار مردم سوریه، یمن، عراق و ایجاد بحران در منطقه خاورمیانه برآمد و اکنون که این توطئه های شرم آور آنان در این عرصه با تلاش امت اسلامی و هوشیاری مسئولان خط مقدم دفاع از ارزش های واقعی اسلام، به شکست انجامیده و داعش و گروه های تروریستی یا نابوده شده و یا کارآیی خود را از دست داده اند، با به رسمیت شناختن قدس شریف به عنوان پاینخت رژیم اشغالگر قدس، درصدد به راه انداختن توطئه و خونریزی جدیدی به منظور تامین منافع رژیم خون آشام صهیونیستی و واشنگتن برآمده اند، اما باید بدانند که امت اسلامی بیدار شده و به صورت واحد و متحد این توطئه آنان را نقش بر آب خواهند کرد و قدس تا ابد در آغوش امت و جزء جدایی ناپذیر جهان اسلام باقی خواهد ماند.
اروپام**462**1486**انتشار دهنده: محسن شریفی**

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۹۰۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

200 روز سکوت در مقابل جنایت صهیونیست‌ها مایه شرمساری بشریت است

حجت الاسلام محرمعلی چراغی در گفت وگو با خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب، در سخنانی اظهار داشت: امروز به عینه‌ شاهد توطئه های شومی از سوی دشمنان علیه اسلام هستیم.
 
کارشناس ادیان و مذاهب اداره کل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: در این میان شاهد جنگ اسرائیل با مردم غزه از یک سو و از سوی دیگر هجمه فرهنگی علیه مسلمین و باورهای دینی آنان هستیم.
 
حجت الاسلام چراغی در بخش دیگری از سخنان خود یادآور شد: دشمن به خوبی می‌داند که نمی‌تواند در یک جبهه علیه جهان اسلام اعلام نبرد کند بنابراین با اعمال یک جنگ چند جانبه و ترکیبی به دنبال تقابل و تضعیف و حتی از بین بردن دین اسلام است.
 
کارشناس ادیان و مذاهب اداره کل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه اظهار کرد: بارزترین نماد دشمنی کشورهای غربی و اروپایی ها با دین مبین اسلام تلاش آنان برای گسترش اسلام هراسی در سطح بین المللی است.
 
این استاد حوزه علمیه کرمانشاه تصریح کرد: بنابراین باید با استفاده از امکانات لازم چهره واقعی و راستین دین مبین اسلام که آیینی رحمانی است را به جهانیان بشناسانیم و خود افکار جهان درباره این دین آسمانی و رحمانی خود قضاوت کنند.
 
وی در پایان سخنان خود ضمن محکوم کردن جنایات صهیونیست‌ها علیه مردم غزه، خاطرنشان کرد: بیش از ۲۰۰ روز از تهاجم صهیونیست‌ها به غزه می‌گذرد ولی در این مدت هیچ کدام از کشورهای جهان و حتی دولت های اسلامی به جز ایران و یمن در مقابل این نسل کشی بزرگ از خود واکنش نشان ندادند که این برای بشریت مایه شرمساری است.
 
انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تصاویر نقشه‌های تاریخی و مشهور جهان؛ اعراب درخشش نام خلیج‌فارس را ببینند
  • برخی اعراب از اسرائیل خواسته‌اند حماس را نابود کند
  • خواسته برخی اعراب از اسرائیل برای نابودی حماس محال است
  • معاریو: برخی اعراب از اسرائیل خواسته‌اند حماس را نابود کند؛ اما این محال است
  • برخی اعراب از اسرائیل خواسته‌اند حماس را نابود کند؛ اما این محال است
  • امام رضا، محل وفاق تمام مسلمانان جهان است
  • امام رضا (ع) محل وفاق تمام مسلمانان جهان است
  • جمهوری اسلامی ایران؛ پرچمدار تقریب/ مسئله فلسطین اولویت اول جهان اسلام است
  • بصیرت رهبری و سپاه پاسداران در پاسخ ایران به اسرائیل باعث درخشش جهان اسلام شد
  • 200 روز سکوت در مقابل جنایت صهیونیست‌ها مایه شرمساری بشریت است