Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@02:35:42 GMT

فراخوان سومین دوره جایزه فیروزه منتشر شد

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۰۳۷۶۷

فراخوان سومین دوره جایزه فیروزه منتشر شد

مدیرکل مجامع، تشکل‌ها و فعالیت‌های فرهنگی و دبیر جایزه فیروزه از انتشار فراخوان سومین دوره این جایزه خبر دارد.

به گزارش ایسنا به نقل از ستاد خبری سومین جایزه فیروزه، علی فریدونی درباره  برگزاری سومین دوره جایزه فیروزه گفت: در راستای سیاست‌های کلان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حوزه اقتصاد مقاومتی و نیز تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر ضرورت حمایت از تولید داخلی، معاونت امور فرهنگی در نظر دارد سومین دوره جایزه فیروزه را در دی ماه سال جاری برگزار نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
وی با اشاره به موضوعات جایزه امسال اظهار کرد: طراحان و تولیدکنندگان کالاهای فرهنگی در حوزه‌های نوشت‌افزار، اسباب باری، کتاب–اسباب بازی و هدایای فرهنگی می‌توانند آثار و محصولات خود را به منظور داوری حداکثر تا تاریخ پنجم دی ماه سال جاری به این دبیرخانه ارسال نمایند.
 
فریدونی با اشاره به همکاری موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی در بخش نمایشگاهی جایزه اظهار داشت: افزون بر موضوعات بخش جوایز، تولیدکنندگان سایر کالاهای فرهنگی نیز می‌توانند محصولات خود را در بخش نمایشگاهی عرضه نمایند.
 
دبیر جایزه فیروزه افزود: به منظور غنای هرچه بیشتر و ارتقاء سطح علمی جایزه، این دبیرخانه پژوهش‌های صورت گرفته در زمینه ابعاد اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی تولید و مصرف کالاهای فرهنگی را  مورد رصد قرار داده و پژوهشگران می‌توانند آثار پژوهشی خود در قالب کتاب، پایان نامه و مقاله را به این دبیرخانه ارسال نمایند.

شرکت کنندگان در جایزه فیروزه می توانند آثار خود را به آدرس تهران خیابان قائم مقام فراهانی خیابان فجر پلاک ٧ طبقه اول دبیرخانه جایزه فیروزه و یا به آدرس الکترونیکی Jayezehfiroozeh@farhangmail.ir ارسال نمایند.

سومین دوره جایزه فیروزه از سیزدهم تا هفدهم دی ماه سال جاری در محل بوستان گفتگو برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۰۳۷۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتشار کتاب «ماهی جان» در قزوین

به گزارش خبرگزاری مهر «ماهی جان» کتابی شامل مجموعه شعر نوجوان است که به همت واحد کودک و نوجوان انتشارات سایه گستر منتشر شده است.

سرایش آثار این مجموعه را مهدی مردانی کارشناس مسئول فرهنگی، هنری و ادبی و تصویرگری آن را فیروزه ولدآبادی مربی فرهنگی کانون استان قزوین برعهده داشته‌اند.

این کتاب شامل ۲۸ سروده در قالب نیمایی است که انتشارات سایه گستر آن را در اندازه رقعی منتشر کرده است.

کد خبر 6089669

دیگر خبرها

  • بازدید رایگان از موزه ها برای معلم ها و استادان دانشگاه
  • فراخوان جایزه داستان و بازآفرینی منتشر شد
  • سومین جشنواره چند رسانه‌ای گردشگری کشور به میزبانی کرمان برگزار می‌شود
  • تمدید مهلت ثبت نام کارآموزی آزمون سردفتری
  • ‌کرمان‌ میزبان سومین جشنواره ملی چند رسانه‌ای میراث فرهنگی
  • سومین دوره جایزه ملی تعالی گردشگری برگزار می‌شود
  • ثبت‌نام سومین دوره مسابقات تیمی قرآن در گیلان آغاز شد
  • انتشار کتاب ماهی جان در قزوین
  • انتشار کتاب «ماهی جان» در قزوین
  • افزایش جایزه جشنواره البرز به برگزیدگان / ۱۰ میلیارد برای ۶۲ نخبه علمی + فیلم