Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ یوسف سپهوند روز دوشنبه در آیین آغاز به کار طرح زمستانه انتظامی ترافیکی استان مرکزی در اراک افزود: بیش از 6 هزار و 200 کیلومتر راه ارتباطی در این استان وجود دارد که تنها 10 درصد آنها چهار بانده است.
وی بیان کرد: 90 درصد راه های ارتباطی این استان دو بانده است که این مهم در افزایش حوادث رانندگی منجر به فوت نقش دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرهنگ سپهوند ادامه داد: همه دستگاه ها باید برای کاهش حوادث رانندگی به ویژه حوادث منجر به فوت تلاش خود را به کار گیرند تا راه های ارتباطی ایمن تر شود.
جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی ادامه داد: تدابیر لازم برای اجرای مطلوب طرح زمستانه انتظامی ترافیکی در این استان اندیشیده شده و انتظار است شهروندان همکاری مناسبی با دست اندرکاران اجرای این طرح داشته باشند.
سرهنگ سپهوند عنوان کرد: خطاهای انسانی در صدر بروز حوادث رانندگی منجر به فوت استان مرکزی است که می طلبد رانندگان توجه بیشتری به قوانین راهنمایی و رانندگی داشته باشند.
مدیرکل بحران استان مرکزی نیز در این آیین گفت: هماهنگی بین دستگاه های مرتبط در اجرای طرح زمستانه این استان امری ضروری است.
سعید فرخی افزود: 33 وظیفه دستگاه های اجرایی در راستای این طرح در مدیریت بحران استان مرکزی مصوب و به دستگاه های مربوطه ابلاغ شده است.
مدیرکل بحران استان مرکزی تاکید کرد: رانندگان در زمان بارش نزولات آسمانی از سفرهای غیرضروری خودداری کنند و در صورت لزوم نکات ویژه رانندگی در حین بارش را رعایت کنند.
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی هم در این آیین گفت: طرح زمستانه انتظامی ترافیکی این استان تا 20 اسفندماه جاری ادامه دارد و در راستای این طرح روزانه 2 تیم ثابت در گردنه های قاقان و زالیان در محور بروجرد مستقر هستند.
سرهنگ ایرج کهریزی افزود: 40 تیم پشتیبان نیز برای این طرح در نظر گرفته شده و اولویت در اجرای این طرح کنترل تجهیزات زمستانه خودروها است.
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی ادامه داد: رانندگان در زمان بارش نزولات آسمانی قبل از سفر از وضعیت راه های ارتباطی آگاهی پیدا کنند و بدون اطلاع وارد محورها نشوند.
سرهنگ کهریزی گفت: در این راستا می توانند با شماره های 110، 141 (مرکز مدیریت راه های کشور) تماس برقرار کنند.
وی اظهار کرد: اطمینان از سلامت خودرو و همراه داشتن تجهیزات کامل زمستانه از جمله زنجیر چرخ و سوخت کافی در هنگام سفر از دیگر موارد ضروری است که باید توسط رانندگان رعایت شود.
در هشت ماه امسال وقوع حوادث منجر به فوت در محورهای ارتباطی استان مرکزی نسبت به مدت مشابه سال قبل چهار درصد کاهش یافته است.
3005/3075/خبرنگار: معصومه صفری *** انتشار دهنده: حسین مهدی زاده

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۰۴۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح عفاف و حجاب دغدغه پلیس و مطالبه بر حق مردم است

فرمانده انتظامی استان مرکزی با اشاره به همراهی و همکاری خوب مردم فهیم و با بصیرت استان مرکزی با پلیس در اجرای طرح نور گفت: اجرای طرح نور دغدغه پلیس و مطالبه بر حق مردم است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مرکزی و به نقل از پلیس، سردار هادی رفیعی کیا در حاشیه مراسم تجلیل از فعالان طرح نور هدف از برگزاری این نشست را قدردانی از فعالان و دست‌اندرکاران اجرای این طرح دانست و اظهار کرد: مردم فهیم ما همیشه ثابت کرده‌اند که قدر خدمت صادقانه خادمان خود را می‌دانند و با حضور و حمایتشان در فضای مجازی و حقیقی به پلیس در اجرای این خدمات کمک می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه مهمترین هدف پلیس تأمین امنیت و آسایش شهروندان به شمار می‌رود افزود: پاسخ به مطالبات مردمی در مقابله با ناهنجاری‌ها تکلیف قانونی پلیس است که مأموران انتظامی برابر قانون به آن رسیدگی می‌کنند.

فرمانده انتظامی استان مرکزی با اشاره به همراهی و همکاری خوب مردم فهیم و با بصیرت استان مرکزی با پلیس در اجرای طرح نور گفت: اجرای طرح نور (عفاف و حجاب) دغدغه پلیس و مطالبه بر حق مردم است.

سردار رفیعی کیا با اشاره به اجرای مطلوب طرح نور در استان مرکزی با همراهی و همکاری خوب و شایسته مردم اظهار داشت: پلیس در اجرای طرح نور با اتکا به برنامه‌های ارشادی به تذکر پرداخته و خوشبختانه تاکنون این طرح به دور از هر حاشیه‌ای و به خوبی در حال پیگیری است.

وی گفت: اولین قدم در اجرای این طرح مطالبه گری در حوزه مسئول سازی برای پای کار آمدن همه دستگاه‌های مسئول در راستای فرهنگ سازی به شمار می‌رود.

فرمانده انتظامی استان مرکزی هدف دشمن از موضوع متزلزل کردن عفاف و حجاب در جامعه را فروپاشی بنیان خانواده و ارزش‌های دینی و معنوی دانست و افزود: در چارچوب قانون و مقررات با هرگونه ناهنجاری و قانون گریزی در جامعه مقابله می‌کند.

سردار رفیعی کیا با اشاره به برنامه‌ریزی ها و اقدامات صورت گرفته از سوی فرا جا برای اجرای طرح نور گفت: پلیس در خط مقدم اجرای طرح عفاف و حجاب در جامعه قرار دارد.

وی با اشاره به همراهی و همکاری خوب شهروندان با پلیس در اجرای طرح نور و مقابله با ناهنجاری‌های حوزه عفاف و حجاب گفت: خدمت به این مردم فهیم و با بصیرت بزرگترین افتخار پلیس در تأمین امنیت جامعه به شمار می‌رود.

فرمانده انتظامی استان مرکزی با اشاره به اینکه اجرای قانون عفاف و حجاب احیای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه همان هدف امام حسین (ع) و یاران با وفایشان در حادثه کربلا به شمار می‌رود خاطر نشان کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به تبعیت از قیام عاشورا در راستای دفاع از ارزش‌های دینی و معنوی از هیچ تلاشی فروگذار نیست.

کد خبر 748500

دیگر خبرها

  • ۵ درصد جرائم رانندگی اشتباه ارسال می‌شود
  • ۵ درصد جرایم رانندگی اشتباه ارسال می‌شود/ دو علت بروز خطا
  • سرقت مغازه در استان بوشهر ۲۸ درصد کاهش یافت
  • چند درصد جریمه های رانندگی اشتباهی است؟ ؛ توضیحات مهم رئیس پلیس راهور
  • نقاط حادثه خیز در خوزستان ۵۰ درصد کاهش یافت
  • واژگونی تراکتور منجر به فوت کشاورز مهابادی شد
  • دو سانحه رانندگی با ۱۴ حادثه‌دیده در بم
  • الگوی عملیاتی تحقق شعار سال باید منجر به رشد تولید و خلق ثروت شود
  • اجرای طرح عفاف و حجاب دغدغه پلیس و مطالبه بر حق مردم است
  • آخرین آمار تصادفات منجر به فوت در سال گذشته