Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: گردهمایی استادیاران شجره طیبه صالحین در ایلام به همت سپاه امیر المومنین(ع) این استان و با برپایی کارگاه های معرفتی، تربیتی و بصیرتی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، سردار سید صادق حسینی، فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام، در حاشیه برگزاری این گردهمایی، اظهار کرد: شجره طیبه صالحین با حضور علما و روحانیون و اساتید برجسته در حوزه های مختلف به عنوان سپر و سدی محکم در برابر تهاجمات فرهنگی دشمنان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی، با بیان اینکه تربیت نیروهای متعهد و با ایمان، ایجاد معرفت و معرفت افزایی در بین اقشار مختلف به ویژه جوانان به مسائل دینی و روز و بصیرت افزایی و دشمن شناسی از مهم ترین رسالت های شجره طیبه صالحین است، افزود: اعضای شجره طیبه صالحین و استادیاران این عرصه به عنوان سرداران و افسران عرصه جنگ نرم و مقابله با تهدیدات فرهنگی دشمنان هستند.

 

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام، یادآور شد: مبارزه با تبلیغات غرب علیه نظام اسلامی و ارزش ها و فرهنگی دین مبین اسلام، ایجاد رقابت سالم در کارگروه ها، معنویت افزایی، بصیرت افزایی و دشمن شناسیی از مهمترین ویژگی های حلقه های صالحین است که نقش مهمی در راستای تقویت باورها و ارزش های دینی در بین نسل جوان خواهد داشت.

 

سردار حسینی، با بیان اینکه حلقه صالحین امروز محل رشد و تکامل جوانان و بسیجیان و میدان بصیرت افزایی و یک کار فرهنگی است، خاطرنشان کرد: امروز فضای مجازی از یک سو تهدید برای جوانان و نوجوانان به شمار می رود و از سوی دیگر نیز می تواند به عنوان یک فرصت برای تبلیغ و ترویج حوزه های دینی، اخلاقی، فرهنگی و قرآنی به کار گرفته شود.

 

حجت الاسلام احمدیان، مسئول معاونت تعلیم و تربیت سپاه امیرالمؤمنین (ع)استان ایلام نیز در این خصوص، اظهار کرد: این گردهمایی به صورت فصلی در راستای ارتقای سطح کیفی مطالعاتی گفتمان انقلاب اسلامی در مسیر کلانم و امام راحل و رهبری با حضور ۱۰ نفر از استادیاران شهرستان ها، فرماندهان نواحی، مسئولان تعلیم و تربیت نواحی برگزار شده است.

 

وی، با بیان اینکه کارگروه های تربیتی، معرفیت و بصیریتی  به مدت یک روز در حاشیه این گردهمایی برگزار شده است، افزود: خروجی مباحث کارگروها به تمام ارکان شجره طیبه صالحین شامل سرمربیان، مربیان، سرگروه ها و متربیان که به صورت طولی در مسیر اهداف انقلاب اسلامی گام بر می دارند، منتقل و اعلام خواهد شد.

 

حجت الاسلام احمدیان، با بیان اینکه استادیار، مسئول گفتمان تفکر انقلاب اسلامی در هر شهرستان هستند، خاطرنشان کرد: هدف از  طرح، کادرسازی مجدد برای انقلاب اسلامی و افرادی که زمینه ساز ظهور امام زمان(عج) باشند، است.

 

 

پایان پیام/92

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۰۸۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقابله با هجمه‌های فرهنگی دشمنان در گرو بصیرت‌افزایی است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛  حجت الاسلام و المسلمین خاتمی با بیان اینکه رهبری در چند سال گذشته به بصیرت سیاسی تأکید ویژه‌ای داشتند، گفت: رهبری فرمودند که شناخت دشمن نتیجه می‌دهد و این از اهمیت موضوع حکایت دارد.

وی با بیان اینکه دشمنان از آغاز پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون تمامی برنامه‌های خود اعم از جنگ تحمیلی تا تحریم‌های گوناگون را علیه کشور اعمال کرده اند، افزود: دشمن با اعمال برنامه‌های مختلف به اهداف خود نرسیده و بر این اساس جنگ فرهنگی را مورد توجه قرار داده است.

امام جمعه زنجان به ۹ اردیبهشت روز شورا‌ها اشاره کرد و گفت: در بیانیه گام دوم رهبری، یکی از قدرت‌های موفقیت انقلاب اسلامی مشارکت مردم در مسائل سیاسی و اجتماعی عنوان شده و در این میان مردم صاحبان و حافظان اصلی انقلاب هستند.

حجت الاسلام خاتمی به سال ۱۹۷۵ میلادی شکست آمریکا در جنگ ویتنام پس از ۱۰ سال اشاره کرد و افزود: این واقعه تخریب زیادی به جا گذاشت، اما مردم این کشور مقاومت کردند.

وی به موضوع مبارزه با مفاسد اقتصادی اشاره کرد و گفت: چشمان بیدار باید به این موضوع مهم آگاه باشند و در این میان رهبری در سال ۸۰ در فرمان هشت ماده‌ای به صورت جامع مبارزه با فساد را اعلام کردند که در صورت اجرایی شدن دقیق آن به طور حتم نتایج و آثار و برکات فراوانی به دنبال خواهد داشت.

امام جمعه زنجان به روز یازدهم اردیبهشت روز جهانی کار و کارگر اشاره کرد و ادامه داد: رهبری در جمع کثیری از کارگران کشور جامع‌ترین مطالب را بیان و به این مهم اشاره کردند این قشر پیشتازان جهادی اقتصاد هستند.

حجت الاسلام و المسلمین با بیان اینکه رهبر در این دیدار توصیه‌های عملی و موکد به مسئولان را یادآور شدند، گفت: تعبیر رهبری این بود کارگران قشر قانع، نجیب، رزمندگان عرصه جهاد اقتصادی هستند و ارتقای زندگی آنان ارتقای وضعیت کشور را به دنبال دارد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با بیان اینکه کارگران در کشور‌های دیگر وسیله‌ای برای ثروت افزایی ثروتمندان هستند، ادامه داد: کار و تلاش عبادت بوده و این موضوع اهمیت بسزایی دارد.

وی افزود: بنا به فرموده رهبری ستون فقرات اقتصاد کشور تولید و ستون فقرات تولید نیز کارگران است و به نوعی لازم و ملزوم هم محسوب می‌شود.

حجت الاسلام و المسلمین خاتمی به دیدار اخیر فرماندهان نظامی با رهبر معظم انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: ایشان فرمودند اگر مسیر و وظیفه خودمان را درست انجام دهیم خداوند نیز کمک حال خواهد بود.

دیگر خبرها

  • معلمان آغازگر بزرگترین تحولات فرهنگی و تربیتی در جامعه هستند
  • معاونان و مدیران فرهنگی سفیران دانشگاه در معرفی دستاورد‌ها هستند
  • عیار تسلیم‌ناپذیری دربرابر ظلم
  • اتاق فکر دشمنان چگونه در برابر جمهوری اسلامی شکست خورد؟
  • حل معضل پسماند در استان نیازمند هم افزایی مردم و مسئولان مرتبط است
  • مقابله با هجمه‌های فرهنگی دشمنان در گرو بصیرت‌افزایی است
  • عملیات وعده صادق سیلی محکم مظلومان جهان بر چهره صهیونیست بود
  • مقابله با هجمه‌های دشمن در گرو بصیرت‌افزایی است
  • جهش تولید با رشد استعداد کارگران محقق می‌شود
  • هدف از اعلام انقلاب فرهنگی اسلامی‌سازی دانشگاه‌ها بود