Web Analytics Made Easy - Statcounter

بوشهر - شهردار بندر دیر از جابجایی معدن زباله این شهر خبر داد و گفت: شهر سالم وشهروند سالم به عنوان استراتژی شهرداری دیر مطرح است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی ابراهیمی دوشنبه‌شب در مراسم انعقاد تفاهم نامه همکاری شبکه بهداشت و درمان و شهرداری دیر  اظهار داشت: شهرداری دیر برای ایجاد نشاط، سلامت و شهر شکوفا تمامی تلاش خود را در کنار سایر دستگاه‌ها بکار می‌برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در راستای ارتقای سلامت مردم واجرای برنامه‌های شهرداری منطبق بر سلامت، آمادگی هرگونه همکاری با شبکه بهداشت و درمان داریم و معتقدیم انعفقاد تفاهم نامه همکاری گامی مهم و جدی در مدیریت برنامه‌های سلامت محور و رفع معضلات بهداشت شهری است.

ابراهیمی از جابجایی معدن زباله دیر خبر داد و گفت: برای ایجاد محیط سالم و جمع آوری، حمل و امحاء بهداشتی و ایمن زباله‌های شهری معدن زباله دیر به مکان دیگری که مورد تائید شبکه بهداشت و درمان و محیط زیست باشد منتقل خواهد شد.

شهردار دیر افزود: در راستای ارتقای فرهنگ سلامت مردم و اصلاح شیوه‌های زندگی لازم است همه نهادها و سازمان‌ها یا شهرداری و شبکه بهداشت همکاری داشته باشند .

ایجاد شورای پیام‌گذار سلامت

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر نیز اظهار داشت: انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین شبکه بهداشت و درمان و شهرداری بندر دیر در راستای ارتقای سلامت مردم انجام شده است.

احمد آخوندی افزود: تشکیل و ایجاد شورای پیام‌گذار سلامت که نفرات دوم هر دستگاه در آن حضور دارند، این فرصت را به‌وجود آورد که تمامی عوامل دخیل در حوزه سلامت در کنار همدیگر قرار گرفته و به عنوان متولیان سلامت، موجبات ارتقای سلامت جامعه را فراهم آورند.

وی با اشاره به سهم بسیار زیاد شهرداری‌ها در حوزه سلامت، افزود: بسیاری از امورات شهرداری‌ها در راستای حوزه سلامت است به همین دلیل هم‌افزایی و همکاری شهرداری‌ها با شبکه بهداشت و درمان نقش موثری در ارتقا سطح سلامت جامعه دارد.

ارتقای سلامت و آگاهی عمومی

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر افزود: اهتمام و علاقمندی خوبی در راستای اجرای اهداف و سیاست‌های حوزه سلامت در شهرستان دیر شکل گرفته و امیدواریم همکاری این دو نهاد موجب ارایه خدمات هرچه بهتر به شهروندان عزیز شود.

وی با اشاره به ضرورت انعقاد تفاهم‌نامه همکاری با شهرداری گفت: در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در اجرای بند یک اصل ۱۱۰ قانون اساسی، سیاست‌های کلی سلامت و برای فراهم‌سازی و دستیابی به بالاترین آمار سلامتی، ارتقا سطح سواد سلامتی، ایجاد بستر سلامتی پایدار و مدیریت برنامه‌های سلامت محور، لازم است توافق‌نامه‌ای بین شهرداری و شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر منعقد شود.

وی ادامه داد: اجرای برنامه‌های مشترک در راستای فرهنگ‌سازی و ارتقای سلامت و آگاهی عمومی، ارتقای شاخص‌های سلامت با اصلاح الگوی تغذیه، فرهنگ‌سازی در آحاد مردم برای پیشگیری از بروز هرگونه مشکلات جسمی و روانی از مفاد این تفاهم‌نامه خواهد بود.

اصلاح شیوه زندگی

آخوندی با بیان اینکه این تفاهم نامه با هدف ارتقای سلامت مردم و اصلاح شیوه زندگی است تأکید کرد: ایجاد و ارتقای بسترهای سلامت محور در حوزه شهری یکی از مهم‌ترین اهداف این تفاهم‌نامه است.

وی گفت: با انعقاد تفاهم‌نامه ضمن بررسی وضع موجود و نیازسنجی‌های سلامت جامعه با تدوین برنامه جامع سلامت شهری، ضمن شناسایی پتانسیل‌ها و لحاظ پشنهادهای خلاقانه، اجرای فعالیت‌ها و میزان دسترسی به اهداف نیز با ضریب اطمینان بیشتری صورت می‌گیرد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۱۴۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دفتر مطالعات و پژوهش‌های بنیاد شهید و دانشگاه جامع انقلاب اسلامی تفاهم‌نامه امضا کردند

تفاهم‌نامه همکاری علمی تحقیقاتی دفتر مطالعات و پژوهش‌های بنیاد و دانشگاه جامع انقلاب اسلامی با حضور سرپرست دفتر مطالعات و پژوهش‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران و معاون پژوهشی دانشگاه جامع انقلاب اسلامی امضاء شد.

به گزارش ایثار،  تفاهم‌نامه همکاری علمی تحقیقاتی  دفتر مطالعات و پژوهش‌های بنیاد و دانشگاه جامع انقلاب اسلامی با حضور حجت الاسلام  و المسلمین حامد قوام، سرپرست دفتر مطالعات و پژوهش‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران و دکتر جهانگیری معاون پژوهشی دانشگاه جامع انقلاب اسلامی امضاء شد.

حجت‌الاسلام و المسلمین حامد قوام در  نشست امضای این تفاهم‌نامه با بیان اینکه یکی اهداف کلان بنیاد شهید و امور ایثارگران ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل جوان جامعه است، گفت:  این نگرش با تعامل و ارتباط مؤثر با دانشگاه‌ها در قالب تفاهم نامه‌های همکاری علمی و پژوهشی جزء برنامه‌های اصلی  ما است.

دکتر جهانگیری، معاون پژوهشی دانشگاه انقلاب اسلامی با بیان گزارشی از روند تأسیس دانشگاه و برنامه‌های آن در طول دوسال گذشته، ضمن اعلام آمادگی همکاری دوجانبه با دفتر مطالعات و پژوهش‌های بنیاد گفت: حمایت از پایان‌نامه‌های دانشجویی با موضوعات فراوان عرصه ایثار و شهادت توسط دفتر مطالعات و پژوهش‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران و همکاری  پژوهشی بین دانشگاه و دفتر مطالعات  گام بسیار مؤثری در تحقق اهداف علمی و فرهنگی نظام است.

در پایان این نشست، تفاهم نامه همکاری علمی، تحقیقاتی بین طرفین به امضاء رسید.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تفاهم‌نامه‌های همکاری اقتصادی میان اتاق تبریز و فدراسیون اتاق‌های سوریه
  • تفاهم‌نامه همکاری کردستان با اتاق‌های مشترک ایران و ۷ کشور خارجی
  • تفاهم‌نامه همکاری اقتصادی بین استان‌های بوشهر و قزوین منعقد شد
  • تفاهم‌نامه همکاری حوزه علمیه خواهران و اوقاف یزد
  • تفاهم‌نامه همکاری بین شرکت نفت و گاز اروندان و اداره‌ کل شیلات خوزستان امضا شد
  • واکسیناسیون مؤثرترین مداخله بهداشتی برای ارتقای سلامت
  • همکاری دانشکده آب اهواز در حل چالش‌های زیست محیطی خوزستان
  • دفتر مطالعات و پژوهش‌های بنیاد شهید و دانشگاه جامع انقلاب اسلامی تفاهم‌نامه امضا کردند
  • ایران و روسیه در حوزه دفاتر اسناد رسمی تفاهم نامه امضا کردند
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری زنجان با سوریه