Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- "ون" بهترین جایگزین اتوبوس برای خیابان‌های کم‌عرض خرم‌آباد است،ارائه تسهیلات برای بهسازی بافت‌های فرسوده زاهدان،بازگشت پیکر ۵۵ شهید از مرز شلمچه به کشور،هیولای خفته زیرپوست شمال،قدرت تخریب بالای «گسل خزر» و ...را در بسته خبری «در استان‌ها چه خبر» بخوانید.

به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان، "ون" بهترین جایگزین اتوبوس برای خیابان‌های کم‌عرض خرم‌آباد است،ارائه تسهیلات برای بهسازی بافت‌های فرسوده زاهدان،بازگشت پیکر ۵۵ شهید از مرز شلمچه به کشور،هیولای خفته زیرپوست شمال،قدرت تخریب بالای «گسل خزر» و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..را در بسته خبری «در استان‌ها چه خبر» بخوانید.

"ون" بهترین جایگزین اتوبوس برای خیابان‌های کم‌عرض خرم‌آباد است   تسنیم: محمد فتحی بیرانوند در خرم‌آباد اظهار داشت: ناوگان اتوبوس‌رانی خرم‌آباد کمبودی ندارد و به دلیل استقبال اندک مردم، به‌طور روزانه ۴ اتوبوس این ناوگان در استراحت است.

وی همچنین به توسعه ناوگان اتوبوس‌رانی خرم‌آباد اشاره کرد و گفت: در سال‌های قبل مشارکت اشخاص با دولت صورت می‌گرفت و شخص ۱۷.۵ درصد از پول اتوبوس را پرداخت می‌کرد و دولت نیز ۸۲.۵ درصد مابقی را پرداخت می‌نمود، اما اکنون دولت هیچ‌گونه پولی بابت خرید اتوبوس پرداخت نمی‌کند و اتوبوس را به‌صورت تمام قسط به بهره‌بردار می‌دهد.     ارائه تسهیلات برای بهسازی بافت‌های فرسوده زاهدان   ‌ایسنا: شهردار زاهدان گفت: برای حل مشکل سند زمین‌های این نوع واحد‌های مسکونی، شهرداری آمادگی دارد در خصوص واگذاری عرصه و صدور سند منازل این مناطق تخفیف و تقسیط تسهیلاتی در نظر بگیرد.

پربار در جلسه ساماندهی بافت‌های فرسوده درخصوص بازسازی دیوار‌های فرسوده و حادثه آفرین سطح شهر هم افزود: در صورت رعایت تعریض، شهرداری در مصالح ساختمانی مورد نیاز به مردم کمک می‌کند و صدور مجوز حصارکشی این بخش هم رایگان است.       بازگشت پیکر ۵۵ شهید از مرز شلمچه به کشور   باشگاه خبرنگاران جوان: فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت::عملیات جستجوی پیکر شهدا در محور‌های غرب و جنوب عراق (واسط) و مناطق مختلف از جمله جزایر اروند، شلمچه، مجنون و شرق دجله با تقویت دستگاه‌های مهندسی سرعت بیشتری می‌گیرد.

وی افزود: هم اکنون عملیات جستجوی پیکر‌های شهدا در کردستان عراق بدلیل انسداد مرز انجام نمی‌شود و تا اعلام آمادگی دولت مرکزی عراق این عملیات متوقف است.     هیولای خفته زیرپوست شمال/ قدرت تخریب بالای «گسل خزر»   مهر: گسل خزر ۶۰۰ کیلومتر از وسعت استان‌های شمالی را در برگرفته این در حالی است که به عقیده کارشناسان این گسل در طول دوران فعالیت خود زمین‌لرزه‌های بزرگی با مقیاس ۷ ریشتر و بالاتر را در کارنامه خود دارد.

مازندران با مساحتی بالغ‌بر ۲۳ هزار کیلومتر بر روی دو گسل اصلی به نام‌های خزر و شمال البرز قرار دارد که بیش از ۷۵ درصد از مساحت این استان را در برمی‌گیرد و گسل خزر از گسل‌های وسیع زیرپوست مازندران است که در لبه شمالی البرز قرارگرفته و مرز البرز با دشت کاسپین را تشکیل می‌دهد و در رامسر با گسل‌های دیگر استان تلاقی پیدا می‌کند.     بهشت اشتغال در ۳ روستای گیلان   جام جم: "دهنه سر"، اما امروز هیچ بیکاری ندارد، آن‌ها هم که ناامیدانه از روستا دست شسته و راهی شهر‌ها شده بودند، بازگشته اند. طرح‌های جامع گردشگری آن‌ها را به روستایشان بازگردانده، همان طرح‌هایی که در چند سال اخیر و با تکیه بر ظرفیت‌های گردشگری مغفول روستا به بار نشسته و پای هزاران گردشگر را به دهنه سر باز کرده و زن و مرد و پیر و جوان روستا را هم امیدوار به کار و زندگی و درآمد‌های دلگرم کننده.
به گزارش جام جم، روستای "دهنه سر" گیلان امروز به عنوان یکی از چند روستای بدون بیکار کشور شناخته می‌شود که توانسته اند با تکیه بر ظرفیت‌های گردشگری خود، ریشه فقر و بیکار و ناامیدی را خشکانده و مدینه فاضله‌ای شوند برای آن‌ها که دیگر روستا را جایی برای زندگی نمی‌دانستند.     صعود تیم دانشگاه آزاد بندرعباس به لیگ برتر شطرنج   صدا وسیما: در پایان مسابقات لیگ دسته اول شطرنج کشور تیم دانشگاه آزاد اسلامی بندرعباس با کسب ۲۳ امتیاز ضمن کسب جایگاه سومی جواز حضور در رقابت‌های لیگ برتر را هم بدست آورد.
تیم‌های مدرسه شطرنج پاییز اهواز الف؛ و ملی حفاری نیز با کسب عناوین قهرمانی و نایب قهرمانی جواز حضور در لیگ برتر را کسب کردند.
مسابقات لیگ دسته اول شطرنج کشور با حضور ۱۹ تیم در شهرستان اهواز برگزار شد.
اضافه می‌شود که دانشگاه آزاد بندرعباس در فصل جاری لیگ برتر شطرنج هم نماینده دارد.     هجرتی که تاریخ ساز شد   ایرنا: پس از ورود امام رضا (ع) در سال ۲۰۰ هجری به شهر خراسان، کریمه اهل بیت (س) با فاصله یک سال پس از دریافت نامه برادر بزرگوار خود همراه با کاروانی متشکل از بیش از ۲۰ نفر از خاندان پیامبر (ص) از شهر مدینه به سمت ایران حرکت کردند.
سفر حضرت معصومه (س) تنها حرکت عاطفی نبود، بلکه حرکتی انقلابی و سیاسی برای دفاع از امام زمان خود یعنی امام رضا (ع) و مبارزه با طاغوت و سیاست‌های شوم مامون بود؛ هجرت این امامزاده جلیل القدر به سرزمین ایران آثار و برکاتی در حوزه‌های مختلف داشت.
اثر علمی و معرفتی وجود حضرت معصومه (س) در شهر قم به ویژه شکل گیری حوزه علمیه و مدارس علمیه و پررنگ شدن معارف اهل بیت (س) در زندگی مردم از آثار و برکات این هجرت تاریخ ساز است؛ همچنین ترویج روحیه عدالت و اخلاق، روحیه انقلابی گری، مجاهدت و ایثار و همچنین انس مردم با قرآن از دیگر برکات این هجرت می‌باشد.       انتهای پیام/   خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۱۷۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهترین خوراکی‌ها برای جایگزین کردن آن با شیرینی (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: بهترین غذا‌های درمان آلرژی‌های فصلی (فیلم) برای سلامتی خودتان، ته‌دیگ را کنار بگذارید (فیلم) چه زمانی برای رفع کمبود آهن باید مکمل مصرف کنیم؟ (فیلم)

دیگر خبرها

  • جزئیات اجرای زیرگذر میدان سپاه اعلام شد
  • برگزاری ۵ رزمایش برای نوسازی بافت های فرسوده
  • عکس‌های تکان‌دهنده از سردر یک باشگاه لیگ برتری؛ بافت فرسوده یا ساختمان باشگاه صنعت نفت آبادان؟
  • بسته تشویقی ویژه بافت‌های فرسوده شهر اصفهان اعلام شد
  • بافت‌های فرسوده شهری، فرصتی برای توسعه گردشگری
  • آغاز اجرای طرح چهره به چهره در محلات فرسوده با ۷۰۰ گروه
  • نوسازی ۴۰۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن در قالب نوسازی بافت‌های فرسوده تا پایان سال
  • مسیرگشایی در بافت فرسوده خوی با اعتباری بالغ بر ۳۹۰ میلیاردتومان
  • بهترین خوراکی‌ها برای جایگزین کردن آن با شیرینی (فیلم)
  • پیکر شهید تازه تفحص شده با حضور پرشور مردم همدان تشییع شد