Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

کیومرث بیات در گفت‌وگیی، در خصوص اینکه سرانجام تکلیف کادر فنی تیمش چه شد و آیا روانخواه کارش را آغاز می‌کند یا خیر؟ گفت: ما تمریناتمان با حضور امید روانخواه فردا برگزار می‌شود و امروز نیز نشستی در رشت با حضور فرهاد کاظمی داریم که اگر امکانش باشد او به عنوان مدیر فنی به تیم ما اضافه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کار با مربی برزیلی هم انجام خواهد شد و او در کنار سهیل حق‌شناس و روانخواه به عنوان سرمربی کار را آغاز خواهد کرد. در مجموع امید روانخواه سرمربی تیم ما است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا سپیدرود اعضای هیأت مدیره دارد یا خیر، گفت: اعضای هیأت مدیره پیش از اینکه ما آمدیم در اینجا حضور نداشتند، شخصی که باشگاه را خریداری کرده بود شرکت را به ثبت نرسانده و هیچ مدرکی وجود ندارد که سپیدرود اعضای هیأت مدیره دارد. در هر صورت با آغاز تمرینات من کار ثبت باشگاه سپیدرود را انجام خواهم داد و به فکر ساختارسازی گسترده هستم.

وی در خصوص اینکه در سایت این باشگاه مصاحبه انتقادی از افتخاری عضو هیأت مدیره منتشر شده است، گفت: این چیز عجیبی نیست. آقایان از من حقوق می‌گیرند و چک من در جیبشان است ولی آدم علی نظرمحمدی هستند و علیه من در سایت خودمان مصاحبه چاپ می‌کنند. ما روابط عمومی جدیدمان را انتخاب کردیم و طی یکی دو روز آینده نیز تمامی کارهای سایت و کانال باشگاه بر عهده علیرضا هوشیاری خواهد بود و او کارش را آغاز می‌کند. در مورد مصاحبه آقای افتخاری هم باید بگویم او از دوستان نزدیک من است و می‌تواند از من انتقاد کند و حضور او همیشه برای فوتبال رشت مفید بوده است. مهمترین مسئله‌ای که باید به آن توجه کرد این است که ما در چارچوب سیاست‌های وزارت ورزش و جوانان در استان و همچنین مسعود رهنما حرکت می‌کنیم. اگر آنها بگویند اقدام دیگری انجام دهیم و مطمئن باشید اگر انتقادی هم می‌شود اداره کل ورزش و جوانان استان زیر سئوال می‌رود. ما به دنبال هدف‌گذاری هستیم و بعضی انتقادات از ما طبیعی است اما باید روی اصولمان کار کنیم.

مالک جدید باشگاه سپیدرود در خصوص اینکه علی نظرمحمدی ادعا کرده برای برکناری او باید به وی ابلاغ بدهند، گفت: ابلاغیه را من نباید به در خانه نظرمحمدی ببرم. ما به هیأت فوتبال نامه زدیم و آنها باید به او این مسئله را اعلام کند. اگر نظرمحمدی خیلی ناراحت است به هیأت فوتبال برود و ابلاغیه‌اش را دریافت کند.

وی با اعلام این مطلب که در دو مرحله مجموعاً ۶۲۱ میلیون تومان به باشگاه سپیدرود تزریق کرده است، گفت: در جلسه‌ای که با نظرمحمدی و بازیکنان داشتم همه چیز اوکی نبود، من از روز اول هم فهمیدم با نظرمحمدی نمی‌شود کار کرد چون او می‌خواهد همه کاره باشد. نظرمحمدی می‌خواهد سرمربی، مدیرعامل، عضو هیأت مدیره و سرپرست تیم باشد و من نمی‌توانم با کسی که می‌خواهد همه‌کاره تیم باشد کار کنم. ما باید وظایف را تعیین کنیم ولی وقتی یک نفر این همه فضا داشته باشد نمی‌شود با او کار کرد. من هر روز نمی‌توانم به نظرمحمدی بگویم وظیفه شما دخالت در مسائل مالی، مذاکره با مسئولان شهری و... است، برای من هم سخت است که بخواهم زیر نظر او کار کنم. نظرمحمدی می‌خواهد اسم و دسته‌چک من در سپیدرود باشد در حالیکه من چنین آدمی نیستم.

بیات در پایان در خصوص آخرین وضعیت سرپرستی سپیدرود گفت: بهارمست از سرپرستی برکنار شده چون اینها یک تیم ۴ نفره بودند که علیه تیم فضاسازی می‌کردند، الان هم سرپرست تیم احمد آهن‌گیر است که یک انسان بسیار با شخصیت و مربی درجه‌یکی محسوب می‌شود و سال‌ها در رشت فعالیت کرده است. حکم وی را هم صادر کرده‌ایم.

انتهای پیام/ا

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۱۷۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایدن قصد خودکشی داشت!

به گزارش خبرآنلاین «جو بایدن»، رئیس جمهور آمریکا در مصاحبه با یک برنامه رادیویی فاش کرد که در گذشته به سبب مرگ همسر اولش، «نیلیا» و دختر ۱۳ ماهه او، «نائومی» دچار افسردگی و افکار روانپریشانه همچون خودکشی و معتاد شدن به مشروبات الکلی شده بود.

به نوشته پایگاه اینترنتی «هیل» بایدن در این مصاحبه که عمدتا با موضوع اتفاقات زندگی شخصی و دوره ریاست جمهوری او برگزار شد درباره افکار خود پس از مرگ آنها که در دسامبر ۱۹۷۲ رخ داد، گفت: «من می‌نشستم و به این فکر می‌کردم که فقط مشروب بخورم و معتاد به الکل شوم.»

به نقل از ایسنا بایدن در ادامه با گفتن اینکه فکر خودکشی نیز به سرش زده بود، گفت: «برای اینکه خودکشی کنید لازم نیست دیوانه باشید.»

او ادامه داد: «من به این فکر می‌کردم که به پل یادبود دلاوِیر بروم و از آنجا به پایین بپرم.»

رئیس جمهور آمریکا که در ماه‌های گذشته بارها گاف‌ها و رفتارهای غیرعادی و عجیب از او در برابر انظار عمومی سر زده و سلامت جسمی و روانی خود را زیر سوال برده در این مصاحبه مدعی شد کسانی که فکر خودکشی دارند را تشویق به روان درمانی می‌کند.

جو بایدن که لقب پیرترین رئیس‌جمهور تاریخ ایالات متحده را به خود اختصاص داده، بیش از هر زمان دیگری به دلیل نزدیک‌تر شدن به انتخابات ۲۰۲۴ و هم‌چنین گاف‌های بی‌پایانش زیر ذره‌بین قرار دارد.

جو بایدن از ابتدای شروع ریاستش تاکنون گاف‌ها و حرکات نمایشی مضحکی را در مقابل حضار و بینندگان پخش زنده انجام داده است؛ این موارد از اشتباهات لفظی گرفته تا افتادن روی صحنه و هم‌چنین هذیان‌گویی شهرت و محبوبیت رئیس‌جمهور آمریکا را به خطر انداخته است.

نشریه انگلیسی «سان» اخیرا با استناد به یک نظرسنجی تازه نوشت بسیاری از رای‌دهنگان آمریکایی نگرانند که «جو بایدن» پیرترین رئیس‌جمهور تاریخ آمریکا در صورت پیروزی مجدد در دور بعدی انتخابات، حین ریاستش فوت کند.

نشریه سان در این مطلب با اشاره به اظهارات رای‌دهندگان آمریکایی ‌نوشت:«بسیاری از آمریکایی‌ها خواستار پیروزی ترامپ هستند زیرا معتقدند او نسبت به بایدن قادر به انجام کارها است. آن‌ها به طور کلی رئیس‌جمهوری را می‌خواهند که به لحاظ ذهنی سالم باشد و بتواند پا به پای رهبران جهان قدم بردارد.»

311311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900091

دیگر خبرها

  • اظهارات تازه وکیل توماج صالحی درباره پرونده موکلش
  • وکیل توماج صالحی: موکلم از فسادفی الارض تبرئه شده و شامل عفو رهبری می‌شد
  • کره شمالی: آمریکا از حقوق بشر به‌عنوان ابزار سیاسی علیه پیونگ یانگ استفاده می‌کند
  • وکیل توماج صالحی : موکلم از فساد فی الارض تبرئه شده و شامل عفو رهبری می‌شد
  • کره شمالی : آمریکا از حقوق بشر بعنوان ابزار سیاسی خصمانه علیه پیونگ یانگ استفاده می کند
  • بایدن قصد خودکشی داشت!
  • کره شمالی: آمریکا از حقوق بشر بعنوان ابزار سیاسی خصمانه علیه پیونگ یانگ استفاده می‌کند
  • اقدامات آمریکا در دهه‌های اخیر نمایشگاهی از جنایات جنگی است
  • بیانیه ستاد حقوق بشر در واکنش به اقدام متزورانه آمریکا
  • بیانیه ستاد حقوق بشر در واکنش به اقدام متزورانه آمریکا در انتشار گزارش موهوم وضعیت حقوق بشر