Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار لرستان گفت: نیروگاه خورشیدی ۲۰ مگاواتی شهرستان سلسله در ۲ فاز با حجم سرمایه‌گذاری بیش از ۲۰ میلیون یورو و میزان اشتغال حدود ۱۰۰ نفر در حین اجرا عملیاتی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم آباد،  گودرز امیری در جلسه با شرکت سرمایه‌گذاری آلمانی Nue Energie GmbH  (GLS) با اشاره به احداث نیروگاه خورشیدی 20 مگاواتی در سلسله اظهار داشت: استان در زمینه‌های مختلف دارای ظرفیت‌های بارزی است و مسئولان و مردم از سرمایه‌گذارانی که دارای برنامه اجرایی هستند استقبال می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه نیروگاه خورشیدی به واسطه پاک بودن نوع انرژی از اولویت‌های وزارت نیرو جهت توسعه و اجرا است افزود: به همین علت سرمایه‌گذاران به دلیل از این پروژه‌ها استقبال خوبی دارند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار لرستان گفت: نیروگاه خورشیدی سلسله با مشارکت بین شرکت ایشتار و همچنین شرکت آلمانی GLS  با ظرفیت 20 مگاوات در زمینی به مساحت 30 هکتار احداث خواهد شد.

وی ر ادامه با اشاره به اینکه اکنون 17 هکتار از زمین‌های شهرک صنعتی شهرستان توسط شرکت شهرک‌های صنعتی به این سرمایه‌گذار در حال واگذاری است عنوان کرد: این پروژه در 2 فاز با حجم سرمایه‌گذاری بیش از 20 میلیون یورو و میزان اشتغال حدود 100 نفر در حین اجرا عملیاتی خواهد شد.

امیری با بیان اینکه مدت قرارداد احداث تضمینی نیروگاه خورشیدی 6 ماه است، تصریح کرد: شرکت سرمایه‌گذار باید در طول مدت ذکر شده عملیات اجرایی خود را انجام دهد.

لازم به ذکر است در پایان این جلسه با تلاش و پیگیری واحد جذب سرمایه‌گذاری استان تفاهم نامه‌ای مابین معاونت هماهنگی امور اقتصادی استاندار لرستان و شرکت سرمایه‌گذاری آلمانی منعقد شد.

انتهای پیام/

R41450/P1377/S6,72/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۱۹۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح بزرگ‌ترین جکوزی و نیروگاه‌های خورشیدی سقفی کشور در مشهد

به گزارش قدس آنلاین، مراسم افتتاح بزرگ‌ترین جکوزی و نیروگاه‌های خورشیدی سقفی کشور در مجموعه موج‌های آبی مشهد عصر دیروز (سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت) در محل این مجتمع با حضور یعقوبعلی نظری، استاندار خراسان رضوی، علیرضا تاج‌فیروز، مدیرکل ورزش و جوانان استان، محسن داوری، فرماندار مشهد و علیزاده، مالک مجموعه‌ موج‌های آبی مشهد برگزار شد.

محمدرضا علیزاده، مدیر مجموعه ورزشی موج‌های آبی مشهد در این مراسم اظهار کرد: بزرگ‌ترین جکوزی کشور را براساس نیازسنجی های موجود در مجموعه موج‌های آبی ایجاد کردیم. باتوجه به اینکه بیش از ۸۰ درصد مخاطب ما را زائران و مسافران تشکیل می‌دهند، به همین منظور یک نیازسنجی دقیق انجام شد و متوجه شدیم قشر بالای ۴۵ سال ما که از این مجموعه استفاده می کنند نیاز به فضایی برای تفریح و البته ورزش دارند، به همین منظور تصمیم گرفتیم بزرگ‌ترین جکوزی کشور را هم در مجموعه آبی خودمان راه اندازی کنیم و خدمات جدیدی را به علاقه مندان ارائه دهیم.

وی افزود: این مجموعه افزون بر ۳۵۰ میلیارد ریال هزینه داشت که باتوجه به شرایط موجود امیدواریم پاسخگوی نیاز مراجعان محترم باشیم.  به طور متوسط ۶ ساعت و نیم میزبان هر فرد هستیم و تمام تلاش و امکانات خود را به کار می‌گیریم که بهترین امکانات را با بهترین شرایط در اختیار مراجعین بگذاریم.

نظری، استاندار خراسان رضوی نیز در بخشی از این مراسم گفت: این پروژه که توسط موج‌های آبی بنا شده، نماد مشارکت مردم در حل مسائل کشور از جمله مسئله کمبود برق و استفاده از حداقل امکانات است. به عنوان مثال پشت بام‌ها فضاهایی هستند که کمترین استفاده را از آن‌ها می‌کنیم و به نوعی جزو فضای پرت مجموعه‌ها محسوب می‌شوند اما دوستان در مجموعه موج‌های آبی نشان دادند با برنامه‌ریزی و کار کارشناسی شده می‌توان از همین فضا هم بهترین استفاده‌های درآمدی را داشت.

حمیدرضا خداشناس

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از بزرگترین نیروگاه خورشیدی سقفی کشور در مشهد
  • بزرگترین نیروگاه خورشیدی انشعابی استان تهران در مارلیک افتتاح شد
  • نیروگاه برق خورشیدی برای مصارف سیمان دشتستان ایجاد شود
  • افتتاح بزرگ‌ترین جکوزی و نیروگاه‌های خورشیدی سقفی کشور در مشهد
  • رایزنی با سرمایه‌گذاران برای فعالیت در لرستان
  • ۵ هزار سامانه خورشیدی در فارس راه اندازی می شود
  • نیروی انسانی زمانی موفق است که رویکرد الهی، دینی و تفکر توحیدی داشته باشد
  • تأکید استاندار لرستان بر اهتمام مدیران در جذب اعتبارات ملی
  • ۵۰۰۰ سامانه خورشیدی در فارس بهره‌برداری می‌شود
  • رتبه نخست کاشان در نصب نیروگاه خورشیدی کوچک‌مقیاس