Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از قضاوت ۹ داور ایرانی در چهارمین دوره مسابقات کشتی فرنگی جام باشگاه‌های جهان خبر داد.

محمد ابراهیم امامی  در گفتگو با خبرنگار ایمنا در خصوص چهارمین دوره مسابقات کشتی فرنگی جام باشگاه‌های جهان گفت: این مسابقات در ۱۰ وزن و چهار گروه از فردا پنجشنبه در اصفهان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه در این دوره از مسابقات سه تیم از ایران به همراه ۱۰ تیم خارجی حضور دارند، افزود: قرار است ۹ نفر از داوران بین‌المللی کشور در این دوره از مسابقات قضاوت کنند.

رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی با بیان اینکه مسابقات بر روی سه تشک برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: قرار است بر روی هر تشک سه داور مستقر شوند. علاوه بر داوران ایرانی هر تیمی که در این مسابقات شرکت دارد طبق مقررات فدراسیون جهانی کشتی یک داور همراه خود دارد؛ از این رو قابل پیش‌بینی است که حداقل ۱۰ داور خارجی در این دوره از مسابقات حضور داشته باشند.

امامی همچنین بیان کرد: کشورهای همجوار نیز داوران خود را به این دوره از مسابقات اعزام می‌کنند.

وی با تاکید بر حضور «آشوک کومار» نماینده اتحادیه جهانی کشتی در این دوره از مسابقات، تصریح کرد: قرار است داوران کنترل درجه شوند، به همین دلیل امروز ساعت ۱۵ بعدازظهر داوران در کلینیک داوری حضور پیدا می‌کنند.

رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی در خصوص برنامه این کلینیک داوری گفت: در این جلسه که با حضور داوران مسابقات برگزار می‌شود، نماینده اتحادیه جهانی کشتی با نمایش فیلم و اسلاید به معرفی قوانین جهانی کشتی می‌پردازد.

وی یادآور شد: بعد از اتمام این جلسه قرار است جلسه مشترک داوران و مربیان برگزار شود که قطعاً به برگزاری هرچه بهتر مسابقات کمک شایانی می‌کند چون مربیان، کشتی‌گیران و داوران در یک جلسه مشترک با قوانین آشنا می‌شوند.

عضو هیأت ژوری مسابقات با اشاره به اینکه اختلاف نظر در داوری همواره وجود دارد، اضافه کرد: همیشه در همه رشته‌های ورزشی اختلاف نظر در خصوص داوری و ضایع شدن حق ورزشکاران وجود دارد اما با انتخاب هیأت ژوری تلاش بر این است که این مشکل به حداقل برسد.

امامی ادامه داد: امروزه با توجه به اینکه جایگاه داوران ایران بسیار بالا رفته امیداریم این مشکلات نسبت به سال‌های گذشته کمتر شده و به طور کامل برطرف شود.

منبع: ایمنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۳۲۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حیدری داور دیدار سپاهان و پرسپولیس شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ قضاوت پرسپولیسسپاهان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال بر عهده بیژن حیدری خواهد بود و فرهاد مروجی، علی اکبری نوری و علی صفایی نیز او را در امر قضاوت یاری خواهند کرد و رضا سخندان ناظر داوری است.
این دیدار (چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت) ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • حضور داور چهارمحالی در دوره دانش افزایی داوران لیگ برتر کشور
  • حسن رنگرز: دعوت نشدن چند کشتی گیر به اردو؟ انتظارات را برآورده نکردند
  • حضور داور چهارمحال و بختیاری در دوره دانش افزایی داوران لیگ برتر کشور
  • دلایل دعوت نشدن چند کشتی گیر به اردو/ انتظارات را برآورده نکردند
  • تبریک معاون شمس‌آذر به داوران فینال زیر ۲۳ سال آسیا
  • قضاوت داور دربی در فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال
  • لرستان مقام سوم مسابقات کشتی فرنگی نونهالان کشور را از آن خود کرد
  • تشکیل کمپین علیه آنتونیو؛ احتمال کودتا در استانبول!
  • حیدری داور دیدار سپاهان و پرسپولیس شد
  • از قرقیزستان تا رومانی: قهرمانی که داور شد!