Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-08@12:33:52 GMT

لزوم واگذاری زمین برای احداث بیمارستان شهربابک

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۳۲۲۷۴

لزوم واگذاری زمین برای احداث بیمارستان شهربابک

کرمان - ایرنا - فرماندار شهرستان شهربابک گفت: واگذاری 20 هکتار زمین برای احداث بیمارستان ولی عصر (عج) این شهرستان ضروری است.

به گزارش ایرنا، علیرضا اسدی روز چهارشنبه در نشست مشترک شورای اداری و ستاد مثلث توسعه اقتصادی شهربابک افزود: ساختمان فعلی بیمارستان ولی عصر (عج) این شهرستان بسیار قدیمی است و امنیت لازم را ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار کرد: در این شهرستان با توجه به ظرفیت های موجود کارهای خوبی انجام شده که از آن جمله می توان به برگزاری انتخابات باشکوه و کسب رتبه دوم کشوری، برگزاری همایش بزرگ پیاده روی 35 هزار نفری و جمع آوری کمک 7.5 میلیارد تومان خیران برای درمان اشاره کرد.
فرماندار شهربابک ادامه داد: احداث کارخانه آهک با 40 درصد پیشرفت فیزیکی، راه اندازی 2 کارخانه سیلیس با 100 درصد پیشرفت فیزیکی، راه اندازی مجتمع خدمات رفاهی شهربابک، راه اندازی سه کارگاه خیاطی با اشتغالزایی برای 100 نفر و پیگیری برای ثبت فرش و فیروزه شهربابک در این شهرستان از جمله اقدامات انجام شده است.
وی به مشکلات شهربابک نیز اشاره و بیان کرد: واگذار نکردن اختیارات به شهرستان، طولانی شدن روند واگذاری اراضی که موجب منقضی شدن سایر استعلامات می شود، مخالفت با اجرای طرح های خوب به دلیل قرار گرفتن روی زون آب و نبود زیرساخت های بخش صنعت از جمله مشکلات این شهرستان به شمار می رود.
** امام جمعه شهرستان شهربابک نیز گفت: ما در حکومتی هستیم که افراد در هر مسئولیتی و با هر امکاناتی در مسیر اقامه نماز، ادای زکات و اجرای فریضتین گام بر می دارند.
حجت الاسلام اصغر انصاری افزود: امکانات ما از برخی کشورها کمتر است اما به اندازه ای به عزت و کمال رسیده ایم که می توانیم دشمنی که به تعبیر رهبری عهد و پیمانی ندارد را ذلیل کنیم.
وی بر افزایش انجام سفرهای استاندار کرمان به شهرستان شهربابک تاکید کرد.
** تشریح مشکلات شهرستان شهربابک از سوی نماینده این شهرستان
نماینده مردم شهرستان شهربابک در مجلس شورای اسلامی نیز با اشاره به مشکلات شهرستان شهربابک، خاطرنشان کرد: شرایط معدن چاه فیروزه از هر لحاظ آماده است و باطله برداری آن نیز انجام شده اما به دلیل مشکلات مالی تعطیل باقی مانده است.
علی اسدی کرم از همراهی استاندار کرمان در برنامه های شهرستان شهربابک تقدیر کرد و ادامه داد: همراهی های استاندار کرمان در مسیر توسعه شهربابک همواره راهگشا بوده است.
وی ادامه داد: مشکل آلایندگی کارخانه ذوب مس خاتون آباد نیز از مشکلات این شهرستان به شمار می رود.
وی خسارت به دامداران را نیز از جمله مشکلات مردم شهربابک دانست و ادامه داد: مسائل و مشکلات این شهرستان به ترتیب ادارات کل جمع آوری شده و با همکاری مدیران در راستای رفع آنها اقدام می شود.
اسدی با بیان اینکه تشکیل کمیسیون ماده واحده در شهرستان شهربابک ضروری است، گفت: جداسازی اراضی ملی از اراضی کشاورزی نیز ضرورت دارد.
شهرستان شهربابک با 13 هزار و 500 کیلومتر مربع وسعت، سومین شهرستان استان کرمان به لحاظ مساحت است که در فاصله 230 کیلومتری مرکز استان قرار دارد.
خبرنگار: سمیه حسن شاهی ** انتشار دهنده: نجمه حسنی*
7440/3029

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۳۲۲۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری ۶۰ واحد نهضت ملی مسکن شاهدیه یزد

سید محمدرضا مدرسی فرماندار یزد، در حاشیه بازدید از پروژه نهضت ملی مسکن در شهر شاهدیه اظهار داشت: در این پروژه ۱۲۰ واحد مسکونی در قالب ۶ بلوک ۲۰ واحدی احداث می‌شود.

وی با بیان اینکه تاکنون ۶۰ واحد از این پروژه در قالب ۳ بلوک در مرحله نازک‌کاری و سفت‌کاری است، افزود: این واحد‌ها تا پایان خرداد ماه آماده واگذاری به متقاضیان خواهد شد.

فرماندار یزد با اشاره به اینکه ۶۰ واحد باقی‌مانده نیز در قالب ۳ بلوک در حال احداث است، گفت: این واحد‌ها نیز تا سه ماه آینده آماده تحویل خواهد شد.

مدرسی با بیان اینکه دستگاه‌های خدمات‌رسان نسبت به تامین انشعابات آب، برق، گاز و مخابرات این واحد‌ها اقدام کرده‌اند، از متقاضیان خواست تا نسبت به تکمیل آورده خود اقدام کنند.

وی همچنین از آماده‌سازی ۱۶.۵ هکتار زمین برای احداث ۳۰۰ واحد مسکن ویلایی و خودمالکی در شهر شاهدیه خبر داد و گفت: این واحد‌ها نیز در قالب طرح جوانی جمعیت احداث خواهد شد.

فرماندار یزد در پایان از همکاری دستگاه‌ها و به‌ویژه شهرداری یزد در تسهیل صدور پروانه و آماده‌سازی زمین برای احداث واحد‌های مسکن ملی در شهر شاهدیه قدردانی کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • واگذاری زمین در دیلم و تنگستان برای ساخت مسکن ویلایی
  • بیجار قطب تولید گندم در کشور است / لزوم رفع مشکلات مردم
  • تعداد ۳۷ هزار نفر در جنوب کرمان واجد شرایط مسکن ملی شناخته شدند
  • واگذاری بیش از یک هزار قطعه زمین نهضت ملی مسکن و جوانی جمعیت در شهر بم‌
  • واگذاری هزار قطعه زمین در بم
  • واگذاری ۲ هزار و ۶۱۰ زمین در ۱۴ شهر جنوب کرمان
  • زیرساخت های بیمارستان اعصاب و روان امام رضا(ع) کرمان ایجاد می شود
  • آغاز واگذاری ۱۲۴ قطعه زمین به خانوارهای مشمول قانون جوانی جمعیت در ماکو
  • واگذاری ۶۰ واحد نهضت ملی مسکن شاهدیه یزد
  • آغاز واگذاری زمین در شهرک صنعتی زرند