Web Analytics Made Easy - Statcounter

همدان - معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: ۷۰ میلیارد تومان برای اجرای پروژه‌های بهداشتی استان همدان هزینه شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی معاونت بهداشت همدان، جلال‌الدین امیری با اشاره به اقدامات صورت گرفته در راستای بازسازی و نوسازی پروژه‌های بهداشتی در استان، اظهار داشت: خوشبختانه قسمت عمده‌ای از پروژه‌های عمرانی طی ۹ ماه به بهره‌برداری رسید و تابستان نیز افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در این مدت ۱۴۰ پروژه بهداشتی افتتاح شد و ۱۱۶ پروژه دیگر باقی مانده بود که تعداد کمی از آنها بعداً به بهره‌برداری رسید، گفت:‌ قسمت عمده ۱۱۶ پروژه به دلیل کمبود تخصیص منابع و هوای سرد به بعد از فصل زمستان موکول شده تا دوباره از سر گرفته شود.

امیری با اشاره به اینکه طبق برآورد انجام شده تاکنون ۷۰ میلیارد تومان برای پروژه‌های بهداشتی هزینه شده است، عنوان کرد: حدود ۵۰ میلیارد تومان نیز نیاز است که پروژه‌ها تکمیل شوند.

وی از بهره‌برداری تمام پروژه‌های بهداشتی در سال ۹۷ خبر داد و افزود: بسیاری از پروژه‌ها پیشرفت خوبی دارند و  پروژه‌هایی هستند که ۳۰ تا ۷۰ درصد پیشرفت داشته‌اند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۳۵۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چند پروژه عمرانی دانشگاه یاسوج با حضور وزیر علوم افتتاح شد

به گزارش خبرنگار مهر، از صبح شنبه و با حضور وزیر علوم در شهر یاسوج، چند پروژه زیرساختی حوزه دانشگاه یاسوج مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

وزیر علوم تحقیقات فناوری در آئین افتتاح سردر دانشگاه یاسوج گفت: آموزش عالی توجه ویژه به علم و فناوری را در خود جای داده است.

محمدعلی زلفی گل افزود: این مهم از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی با تقدیر از دست اندرکاران احداث سردر دانشگاه یاسوج اظهار کرد: امید است این سردر نمادی برای دانشگاه یاسوج بوده و همچون خورشیدی بدرخشد.

رئیس دانشگاه یاسوج نیز در این آئین گفت: با ساخت این سردر ورودی دانشگاه از وضعیت مناسبی برخوردار شد.

بهادر کرمی با اشاره به اجرای چند پروژه عمرانی دیگر در دانشگاه افزود: با انجام محوطه سازی در کنار این سردر، بهره‌برداری از آن را شاهد بودیم.

کرمی افتتاح سردر دانشگاه یاسوج، کلنگ خوابگاه متاهلی و بازدید از چند پروژه را از برنامه‌های عمرانی این سفر دانست.

کد خبر 6089706

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از بزرگراه آستارا – آستارا تا پایان تابستان
  • با افتتاح نیروگاه زباله‌سوز، معضل زباله ساری حل می‌شود
  • مرکز آموزشی دارالفنون اردبیل در آستانه بهره برداری
  • بهره برداری از ۲۱ تصفیه خانه در واحد‌های تولیدی استان همدان
  • متاسفانه در سنوات گذشته از آسفالت مناسبی برای بزرگراه‌ها استفاده نشده است
  • بهره‌برداری از طرح بهداشتی و درمانی در اسفراین
  • رایزنی با محیط زیست برای فعالیت کارخانه آسفالت در شرق تهران
  • میانگین بهره مندی مازندران از فاضلاب بهداشتی ۲۱ درصد است
  • بهره‌برداری از تقاطع غیرمسطح تندگویان در مردادماه امسال
  • چند پروژه عمرانی دانشگاه یاسوج با حضور وزیر علوم افتتاح شد