Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز؛ مدیر امور فرهنگی آموزشی و هنری، مدیر امور گردشگری، مدیر محیط زیست و مدیر امور کار و اشتغال و معاون فرهنگی اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی انزلی با سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی دیدار کردند.

در این دیدار سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندر انزلی ضمن قدردانی از حمایت های سازمان منطقه آزاد از دانشگاه آزاداسلامی واحد بندر انزلی، اظهار کرد: بخشی از اقدامات صورت گرفته در این واحد دانشگاهی نظیر اجرای آسفالت، ساخت یادمان شهدای گمنام و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. مدیون حمایت و پشتیبانی منطقه آزاد است و از اینکه در محدوده این منطقه قرار گرفته ایم؛ بسیار خرسندیم.

علیرضا اقدامی عنوان کرد: ما تمایل داریم این ارتباط و ارائه خدمات دو طرفه باشد تا دانشگاه هم بتواند خدمات لازم را به منطقه آزاد ارائه نماید.

اوبا اشاره به اینکه دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندر انزلی در رشته های مختلف نظیر حقوق، عمران، معماری، برق و ... اساتید برجسته ای دارد، گفت: یکی از وظایف دانشگاه ها، ارائه خدمات به جامعه است و ما تمایل داریم که خدماتی علمی،عملیاتی و استاندارد به جامعه ارائه نماییم.

در ادامه این دیدار معاون فرهنگی اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد انزلی نیز گفت: خوشبختانه دانشگاه آزاداسلامی واحد بندر انزلی به لحاظ سخت افزاری به درجه ای رسیده که در شان دانشگاه های مناطق آزاد است و در حوزه فرهنگی نیز اقدامات خوبی نظیر تدفین شهدای گمنام و ... توسط دانشگاه آزاداسلامی بندر انزلی صورت گرفته است.

مجید فاتحی با اشاره به اینکه منطقه آزاد انزلی تنها منطقه آزاد شمال کشور بوده و سه دانشگاه در این مجموعه واقع شده است، خاطرنشان کرد: منطقه آزاد انزلی در زمینه همکاری برای جذب دانشجوی خارجی اعلام آمادگی نموده و حاضر به فراهم نمودن زمینه هایی نظیر حذف روادید و ... است.

او ضمن اشاره به حجم بالای عملیات عمرانی در منطقه آزاد انزلی، تصریح کرد: اقدامات عمرانی با امور آزمایشگاهی مرتبط است و ما آمادگی داریم در این راستا از آزمایشگاه های دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندر انزلی بهره مند شویم.

معاون فرهنگی اجتماعی و گردشگری منطقه آزاد انزلی ادامه داد: منطقه آزاد انزلی صندوق های حمایتی را برای بخش نوآوری و شرکت های دانش بنیان راه اندازی نموده و در این راستا آمادگی خود را برای حمایت از اساتید و دانشجویان فارغ التحصیل دانشگاه آزاداسلامی واحد بندر انزلی اعلام می نماید.

فاتحی ضمن اشاره به سکونت ۳۱ هزار نفر در محدوده منطقه آزاد انزلی و ورود ۴ میلیون و ۱۱۰ هزار نفر گردشگر طی ۸ ماه گذشته به منطقه آزاد، عنوان کرد:این میزان گردشگر نسبت به مدت مشابه سال قبل؛ ۶۰ درصد افزایش داشته و این افزایش علاوه بر کمک به رونق کسب و کار، موجبات افزایش آسیب های اجتماعی را نیز فراهم می آورد بنابراین ما در این زمینه از دانشگاه آزاد اسلامی بندر انزلی درخواست می کنیم با منطقه آزاد تعامل داشته و طرح های پژوهشی خود را ارائه نمایند.

اودر پایان به آمادگی منطقه آزاد انزلی برای حمایت از برنامه ها و مسابقات فرهنگی، ورزشی، قرآنی و ... در حوزه دانشجویی نیز اشاره نمود.

دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی با حدود۳۸۰۰ دانشجو و ۹۱ عضو هیات علمی در محدوده منطقه آزاد انزلی واقع شده است.
202

بازدید مدیران مناطق آزاد دانشگاه آزاد انزلی حمایت رشته های دانشگاهی سخت افزاری

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۴۸۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس - 1

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

دیگر خبرها

  • افزایش رشته‌های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد شهرکرد
  • شیراز قهرمان مسابقات والیبال اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد منطقه یک کشور
  • اولین اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس - 2
  • اولین اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس - 1
  • نشست سراسری مدیران گروه‌ها و اعضای هیئت علمی رشته علوم اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی
  • برپایی کلاس درس دانشجویان دانشگاه آزاد در باغ موزه دفاع مقدس
  • بابل قهرمان مسابقات بدمینتون منطقه ۳ دانشگاه آزاد شد
  • تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین + فیلم و عکس
  • فیلم و عکس | تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین
  • اراک قهرمان مسابقات تنیس روی میز منطقه ۵ دانشگاه آزاد شد