Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان ، مهران جلایی مدیر کل صدا و سیمای مرکز خلیج فارس گفت: مرکز خلیج فارس با کسب ۳ تندیس برتر کشوری و دریافت لوح سپاس در اجرای طرح برتر توانست در بین مراکز جزو ۳ مرکز برتر قرار گیرد.

وی ادامه داد: رتبه‌های برتر در سه بخش فرستنده تلویزیونی، فناوری اطلاعات و مونیتوریگ فنی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهران جلایی افزود: این جشنواره از ۲۱ آذر در هشت بخش فرستنده‌های رادیویی، تلویزیونی، معاونان فنی، تاسیسات، پشتیبانی فنی، فناوری اطلاعات، ارتباطات زمینی و ماهواره‌ای و مونیتورینگ فنی به مدت 2 روز در تهران برگزار شد.

وی با تبریک این موفقیت به همکاران و هم استانی‌های محترم گفت: این مرکز در اجرای طرح برتر ابتکارانه و خلاقانه تاسیسات نیز لوح سپاس دریافت کرد.


انتهای پیام/ز

کسب رتبه برتر صدا و سیمای خلیج فارس در اجلاس سراسری فناوری رسانه

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۵۰۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظات تست هدف قرار دادن ناوهواپیمابر

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 30 موشک ضدکشتی «خلیج فارس»، یک موشک شبه‌بالستیک تک‌مرحله‌ای سوخت جامد با بردی تقریباً ۳۰۰ کیلومتری است و می‌تواند سر جنگی ۶۵۰ کیلوگرمی را با خود حمل کند. «خلیج فارس» که بر پایه‌ موشک «فاتح-۱۱۰» ساخته شده، به سامانه‌ هدایت با قابلیت «گریز از رهگیری» مجهز است. لحظه تست این موشک برای هدف قرار گرفتن مدل ناو هواپیمابر را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • رسانه‌ها باید در پاسداشت تمدن خلیج‌فارس به وحدت رویه برسند
  • لحظات تست هدف قرار دادن ناوهواپیمابر
  • آیین نامه توزیع دارو بر بستر سکو‌های اینترنتی ابلاغ شد
  • بر مدار تراشه؛ ریز اما قلب تکنولوژی
  • ضبط برنامه تبلیغاتی نامزد‌های انتخابات دور دوم مجلس در صدا و سیمای مرکز آبادان
  • حضور ۱۹ شبکه خارجی در آیین روز خلیج‌فارس در بوشهر
  • جدول پخش برنامه‌های سیمای مرکز آذربایجان غربی هشتم اردیبهشت
  • اعلام برنامه‌های هفته ملی خلیج فارس و روز معلم در قشم
  • اجلاس امنیتی سن‌پترزبورگ؛ فرصتی برای تبیین اهداف ایران بعد از «وعده صادق»
  • آغاز ضبط برنامه مناظرات نامزدهای دور دوم انتخابات در صدا و سیمای مرکز لرستان