Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم اردبیل، نیر،‌ نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: با موافقت وزیر نیرو ۱۶۰ میلیارد ریال اعتبار و بودجه به رفع مشکل آب شرب روستاهای اردبیل اختصاص می‌یابد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، محمد فیضی عصر  امروز در جلسه بررسی اقدامات محرومیت‌زدایی از روستاهای اردبیل اظهار داشت: به منظور اهمیت محرومیت‌زدایی از روستاها و مناطق محروم هم‌اکنون رفع مشکلات آب شرب روستاها در استان اردبیل به جد در دستور کار قرار گرفته است که در جلسات مکرر با وزیر نیرو درخواست شده تا 16 میلیارد تومان به استان اردبیل اختصاص یابد و علاوه بر این مشکلات آب روستاها و شهرها همچنان در دست پیگیری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: به منظور راه‌سازی و تکمیل پروژه‌های نیمه‌کاره حوزه راه و شهرسازی با هدف محرومیت‌زدایی از روستاها نیاز است تا قیر رایگان به تکمیل راه‌های روستایی اردبیل اختصاص یابد که این موضوع در کمیسیون تلفیق بودجه مجلس شورای اسلامی طرح شده است و انتظار داریم با عنایت وزیر کشور هرچه زودتر این موضوع محقق شود.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه  تکمیل و بهره‌برداری از راههای ارتباطی روستاهای اردبیل مهمترین مطالبه مردم اردبیل می‌باشد، گفت: ضروری است اعتبار لازم برای تامین قیر رایگان جهت آسفالت راه‌های روستایی در بودجه سال 97 گنجانده شود.

فیضی تصریح کرد: باتوجه به اینکه در سالهای اخیر نیز طرح اختصاص قیر رایگان به راههای ارتباطی و به ویژه راههای روستایی استان اردبیل اختصاص یافته و با استقبال عمومی مواجه شد امسال نیز در تلاش هستیم تا با موافقت حداکثری این طرح را در منطقه اجرا کنیم تا در تکمیل راه‌های روستایی مشکلی در پیش رو نباشد چرا که هم‌اکنون مشکل آسفالت راه‌های روستایی در استان اردبیل جدی است.

وی آسفالت و ترمیم راه‌های روستایی را از دیگر موضوعات مطرح در این حوزه دانست و برای اقدام، تکمیل و ترمیم هرچه زودتر راههای برخی از روستاهای استان اردبیل با تعامل ویژه دولت قول مساعد داد.

نماینده مردم اردبیل، نیر،‌ نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در روستاهای استان اردبیل مشکلاتی از قبیل اشتغال، آب شرب و راههای ارتباطی و مواصلاتی از اصلی ترین مطالبات و مشکلات مردم روستانشین می‌باشد، گفت: یکی دیگر از مشکلات بخش روستایی اشتغال جوانان در روستاهاست که این موضوع مهاجرت را نیز تشدید می‌کند که در همین رابطه به منظور رفع این مشکل نیز از محل منابع صندوق توسعه ملی وام با 6 درصد بهره در اختیار روستاییان قرار گرفته است.

انتهای پیام/

R41374/P1377/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۵۴۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌های فرهنگی، هنری و تربیتی اوقات فراغت در محلات با محوریت مساجد گسترش می‌یابد

ایسنا/اردبیل مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: مساجد می توانند نقش مهمی در بحث عدالت فرهنگی و گسترش برنامه‌های فرهنگی، هنری و تربیتی اوقات فراغت در محلات داشته باشند.

مصطفی آمون، ۱۱ اردیبهشت در جلسه کارگروه تخصصی غنی سازی اوقات فراغت کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل با تاکید بر ضرورت برنامه ریزی مناسب برای نوجوانان و جوانان در ایام تابستان، اظهار کرد: جریان سازی، پشتیبانی و نظام مند کردن فعالیت های تابستانی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل در این کارگروه مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: برنامه ریزی خلاقانه و طرح ایده های جدید برای اوقات فراغت موجب بهره مندی هر چه بیشتر نوجوانان و جوانان از برنامه های تابستانی خواهد شد.

وی اظهار کرد: مساجد می توانند نقش مهمی در بحث عدالت فرهنگی و گسترش برنامه های فرهنگی، هنری و تربیتی اوقات فراغت در محلات داشته باشند.

آمون خاطرنشان کرد: فضای معنوی مساجد می تواند تاثیر عمیقی در گسترش برنامه های فرهنگی و تربیتی در بین جوانان و نوجوانان داشته باشد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان به شبکه عظیم کانون‌های فرهنگی هنری مساجد نیز اشاره کرد و افزود: امروز بیش از ۶۵۰ کانون فرهنگی هنری در سطح استان اردبیل می‌توانند به عنوان پاتوق فرهنگی و تربیتی نوجوانان و جوانان نقش مهمی در اجرای برنامه های تابستانی و غنی سازی اوقات فراغت آنها داشته باشند.

آمون، توسعه تعاملات و بهره مندی از ظرفیت های دستگاه های فرهنگی و اجرایی برای هر چه باشکوه تر برگزار شدن طرح «مسجد، کانون نشاط» را بسیار مهم دانست.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برنامه‌های فرهنگی و هنری اوقات فراغت مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • برنامه‌های فرهنگی،هنری اوقات فراغت در مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • برنامه‌های فرهنگی، هنری و تربیتی اوقات فراغت در محلات با محوریت مساجد گسترش می‌یابد
  • خسارت سیل در خراسان جنوبی چند میلیارد تومان بود؟
  • اختصاص سهمیه ۳۰۰ نفری بیمه برای کارگران ساختمانی کردستان
  • ۵۳۰ میلیارد ریال از حقوق دولتی معادن استان اختصاص یافت
  • ۱۸۸ طرح هادی روستایی در استان بوشهر در حال اجرا است
  • اختصاص اعتبار برای تکمیل خط ریلی چهارمحال‌وبختیاری ضروری است
  • روستاهای زنجان به کارگاه عمرانی تبدیل شده‌اند
  • نبود سالن ورزشی مشکل اصلی روستاهای دهستان الوندکوه غربی