Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا علیرضا سعیدی مهر روز پنجشنبه در همایش جوانان اعتدالی، مسئولیت پذیری و نقش آفرینی که به صورت همزمان از طریق ویدئو کنفرانس در تمام استان های کشور و زاهدان برگزار شد اظهار داشت: بررسی جوامع موفق در 2 دهه گذشته نشان می دهد عامل موفقیت این جوامع بینش و آگاهی مردمشان بوده است.
وی ادامه داد: توسعه از بالا همیشه مقطعی و محدود و برعکس آن توسعه از پایین و بطن جامعه ماندگار است و جامعه امروز برای رسیدن به توسعه ماندگار گام های اولیه را برداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تاکید کرد: جوانان تحصیل کرده خمیر مایه توسعه ماندگار هستند و باید این قشر را به نیروی محرکه سرمایه اجتماعی تبدیل کرد به این معنی که به همدیگر اعتماد کنیم و تمام تلاش ها را برای توجه به آنان بکار گیریم.
وی یکی از ویژگی های دنیای مدرن را به رسمیت شناختن تفاوت ها دانست و گفت: این تفاوت ها نیروی محرکه جامعه است اما متاسفانه در سیستان و بلوچستان دست مایه تخریب شده و بخشی از سرمایه اجتماعی که می تواند سبب هم افزایی شود به شدت آسیب دیده به طوری که حزب ها بر سر یک پست و منصب اداری با هم رقابت می کنند.
دبیر حزب اعتدال و توسعه در سیستان و بلوچستان تصریح کرد: امروز مجددا این استان با شناخت ظرفیت ها مورد اقبال واقع شده و برای بهره گیری از این فرصت باید تمام نیروها با هم هماهنگ عمل کنند.
سعیدی مهر افزود: تاریخ و فرهنگ گذشته سیستان و بلوچستان گواه زندگی اجتماعی موثر و وحدت بخش در این نقطه از ایران اسلامی بوده است و امروز نیز برای اینکه بتوانیم بستر مناسبی برای پیشرفت و توسعه این استان آماده کنیم نیازمند نگاه اعتدالی هستیم.
وی خاطرنشان کرد: در نگاه اعتدالی نیاز داریم در گام نخست همدیگر را بپذیریم و سعی نکنیم تا رنجی بر رنج دیگران بیافزاییم و بررسی گذشته نشان از آن دارد که ایران سرزمینی با مردمی اعتدالی بوده است.
وی اظهار داشت: نگاه اعتدالی به معنای کنار هم قرار دادن تمام سرمایه های اجتماعی است و امروز نیز در کلان کشور یکی از مهمترین اتفاق ها روی کار آمدن رئیس جمهوری با نگاه اعتدالی بوده است.
دبیر حزب اعتدال و توسعه در سیستان و بلوچستان گفت: جای افتخار است که امروز جمعی از اصلاح طلبان میانه رو و معتدل کنار ما قرار دارند.
سعیدی مهر تاکید کرد: جریان اعتدال، بخشی از فعالیت خود را سیاسی قرار داده اما ارائه راهکار پایدار برای حل مشکلات جامعه از دیگر برنامه های مهم این حزب است.
وی افزود: ایران اسلامی به لحاظ سیاسی و امنیتی جزو بهترین کشورهای دنیاست اما در درون کشور مشکل داریم به طوری که در گوشه گوشه این سرزمین آدم هایی را مشاهده می کنیم که شدیدا نیازمند کمک های ما هستند بر این اساس بر خود وظیفه می دانیم مشکلات را تحلیل و با نگاهی اعتدالی برای رفع محرومیت ها گام برداریم.
وی تصریح کرد: حزب اعتدال فرصتی ایجاد کرده تا هر فردی اگر هنر و برنامه ای برای شکوفایی سیستان و بلوچستان یا کشور دارد ارائه کند.
دبیر همایش جوانان اعتدالی، مسئولیت پذیری و نقش آفرینی در سیستان و بلوچستان با اشاره به روند پیگیری مراحل برگزاری این همایش گفت: آموزش سیاسی و اصل تحزب به جوانان، مرور تاریخچه و اهداف عالی حزب، معرفی تشکل اعتدال در دانشگاه و تقدیر از نقش آفرینی جوانان در انتخابات از مهمترین اهداف برگزاری این برنامه بوده است.
رحمان رحمت زهی افزود: باید آسیب شناسی کرد که چرا به جوانان تنها در عرصه انتخابات بها داده می شود و بعد از آن رهایشان می کنند.
وی تاکید کرد: باید مانع از قطع ارتباط این سرمایه عظیم انسانی با بدنه دولت شد.
رحمت زهی اظهار داشت: نیاز است تشکل دانشجویی در دانشگاههای استان با رویکرد اعتدال و توسعه تاسیس شود.
به گزارش ایرنا همایش جوانان اعتدالی، مسئولیت پذیری و نقش آفرینی به صورت همزمان از طریق ویدئو کنفرانس با محوریت سخنرانی مسئولان ارشد حزب اعتدال و توسعه در تهران در تمام استان های کشور از جمله سیستان و بلوچستان امروز /پنجشنبه/ برگزار شد.
3042**6081 خبرنگار: محدثه حیدری گرجی **انتشاردهنده: حیدر سرایانی

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۵۴۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیستان و بلوچستان بعد از سیل (عکس)

به گزارش صدای ایران از ایسنا،پس از باران‌های سیل‌آسا چند هفته اخیر در استان سیستان و بلوچستان و فروکش کردن آب در بیشتر مناطق، ساکنان روستا‌های آسیب دیده با خسارات پس از سیل از جمله بسته بودن راه‌های ارتباطی، آب گرفتگی منازل و غیر قابل استفاده شدن وسایل خانه دست و پنجه نرم می‌کنند؛ روستای پزم تیاب از توابع بخش مرکزی کنارک این استان، یکی از مناطقی است که هنوز با تبعات سیل دست و پنجه نرم می‌کند.

دیگر خبرها

  • لزوم تقویت فرهنگ کار تیمی در سیستان و بلوچستان
  • ستاد اقتصادی نحوه مشارکت مردم را در توسعه استان تبیین کند
  • نماینده ولی فقیه و استاندار سیستان و بلوچستان روز کار و کارگر را تبریک گفتند
  • معرفی ظرفیت‌های مختلف تولیدی و صادراتی سیستان و بلوچستان در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • ظرفیت‌های مختلف تولیدی و صادراتی در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ معرفی می شود
  • سیستان و بلوچستان بعد از سیل (عکس)
  • نگاه قضات در دستگاه قضایی باید سازنده باشد
  • سازش ۶۷ درصد پرونده‌های ارجاعی به مشاوران کلانتری‎های سیستان و بلوچستان
  • بندر چابهار در آینده نزدیک یک بندر ریل پایه خواهد شد
  • استفاده از ظرفیت نخبگان موجب توسعه می‌شود