Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «امتداد نیوز»
2024-04-26@18:49:25 GMT

ظریف: قصد توهین نداشتم؛عذرخواهی می‌کنم

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۵۶۹۱۶

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران تسنیم «پویا»، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان صبح امروز برای پاسخ به سوالات دو تن از نمایندگان مجلس در صحن علنی مجلس شورای اسلامی حضور یافت که حضور وی در مجلس با حاشیه‌هایی همراه بود.

بیشتر استقبال کنندگان از ظریف در بدو ورودش نمایندگان اصلاح‌طلب بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ظریف همراه با معاون پارلمانی خود حسن قشقاوی وارد مجلس شد.

همزمان با ورود وزیر امور خارجه حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی نماینده محلات و دلیجان در نطق میان د‌ستورش صحبت‌های خود را درباره تحریم و محدودیت ویزا توسط دولت آمریکا علیه ایران ایراد کرد.

قبل از صحبت‌های وزیر امور خارجه نطق میان‌دستور نمایندگان تحت تأثیر ورود ظریف به مجلس قرار گرفت و توجهات نمایندگان به سمت وزیر امور خارجه رفت.

در صحن علنی مجلس نماهنگی از صحبت‌های مقام معظم رهبری  در جمع مسئولان وزارت خارجه و رئیس جمهور برای هماهنگی بیشتر این وزارتخانه با سیاستهای اقتصاد مقاومتی پخش شد. ظریف در بخشی از سخنان خود ضمن توهین به نمایندگان مجلس گفت: من اجازه سوال از معاونین خود را به نمایندگان مجلس نمی‌دهم.

این سخن ظریف با واکنش نمایندگان مجلس مواجه شد و جمعی از آنها در واکنش خطاب به وی تأکید کردند که شأن مجلس پایین بیاید. عبدالله سامری نماینده خرمشهر و جواد کریمی قدوسی از نمایندگان معترض به سخنان وزیر امور خارجه بودند. عبدالله سامری گفت: مگر توهین به نمایندگان چگونه است؟ علی مطهری که ریاست مجلس را به‌عهده داشت، خطاب به وزیر امور خارجه گفت: صحبت‌های وزیر امور خارجه در صحن علنی شاید تحقیر مجلس و نمایندگان تلقی شود بنابراین کلماتی نباید گفته شود که از اقتدار مجلس بکاهد. وزیر خارجه با دادن نامه‌ای به ریاست مجلس از نمایندگان عذرخواهی کرد و گفت: اگر به عرایض بنده توجه کنید، متوجه می‌شوید که من قصد توهین به نمایندگان را نداشتم. علی مطهری درباره سوال نمایندگان از وزرا تصریح کرد: نمایندگان آزادند، در مورد همه مسائل کشور سوال کنند اما نباید طوری بپرسند که تلقی داشتن نیات سیاسی شود.

بازتاب 3 دیدگاه پاسخ دادن اندیشهآذر ۱۷, ۱۳۹۵ در ۷:۳۵ ب.ظ

صحبت‌های وزیر امور خارجه در صحن علنی شاید تحقیر مجلس و نمایندگان تلقی شود بنابراین کلماتی نباید گفته شود که از اقتدار مجلس بکاهد.

پاسخ دادن صالحآذر ۱۷, ۱۳۹۵ در ۷:۳۷ ب.ظ

این سخن ظریف با واکنش نمایندگان مجلس مواجه شد و جمعی از آنها در واکنش خطاب به وی تأکید کردند که شأن مجلس پایین بیاید. عبدالله سامری نماینده خرمشهر و جواد کریمی قدوسی از نمایندگان معترض به سخنان وزیر امور خارجه بودند.

پاسخ دادن رکنیآذر ۱۷, ۱۳۹۵ در ۷:۳۹ ب.ظ

همزمان با ورود وزیر امور خارجه حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی نماینده محلات و دلیجان در نطق میان د‌ستورش صحبت‌های خود را درباره تحریم و محدودیت ویزا توسط دولت آمریکا علیه ایران ایراد کرد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

برای صرف‌نظر کردن از پاسخ‌گویی اینجا را کلیک کنید.

حذف دیدگاه

 جستجو برای: نوشته‌های تازه سلام دنیا! عهدنامه شیعه اتمام حجت سیدالشهدا(ع)با کوفیان محل دفن حضرت علی اکبر (ع) کجاست؟ هر ۱۰سال ساخت تنها یک فیلم عاشورایی فاجعه است آخرین دیدگاه‌هایک نویسنده‌ی دیدگاه در وردپرس در سلام دنیا!رکنی در ظریف: قصد توهین نداشتم؛عذرخواهی می‌کنمصالح در ظریف: قصد توهین نداشتم؛عذرخواهی می‌کنماندیشه در ظریف: قصد توهین نداشتم؛عذرخواهی می‌کنمجهان نما در روحانی: ۱۸ دسامبر روز جهانی علیه خشونت نام‌گذاری شودبایگانی دسامبر 2017 اکتبر 2016 آگوست 2016 دسامبر 2014 نوامبر 2014 دسته‌ها اجتماعی اقتصادی ایران به روایت تصویر بین الملل دسته‌بندی نشده روزنامه سیاسی عکس فرهنگی گزارش ورزشی ویدئو ویژه خبری یادداشت اطلاعات ورود پیگیری نوشته‌ها باRSS پیگیری دیدگاه‌ها با RSS WordPress.org دسترسي سريع : برگه تمام عرض برگه کم عرض برگه نمونه اخبار سایت : برگه تمام عرض برگه کم عرض برگه نمونه چند رسانه اي : برگه تمام عرض برگه کم عرض برگه نمونه شبکه های اجتماعی
عضویت در کانال تلگرام عضویت در کانال اینستاگرام مارا در فیسبوک دنبال کنید ما را در تویتر دنبال کنید مارا در گوگل پلاس دنبال کنید

با عضویت در خبرنامه سایت " امتداد نیوز " از آخرین اخبار مطلع گردید.
کافی است ایمیل خود را در کادر مربوطه قرار دهید و عضو شوید.
همین حالا عضو شوید !

تمامی حقوق مطالب برای "امتداد نیوز"محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع می باشد.

طبق ماده 12 فصل سوم قانون جرائم رایانه ای کپی برداری از قالب و محتوا پیگرد قانونی خواهد داشت.

طراحی و اجرا : کلکسیون طراحی

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۵۶۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریان مقاومت، دل‌های مردم جهان را تسخیر کرده است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام و المسلمین رضا رمضانی دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت (ع) در سفر به کشور ونزوئلا با ای ون خیل پینتو وزیر امور خارجه این کشور، دیدار و گفتگو کرد.

طرفین در این دیدار در خصوص تحولات ژئوپلتیکی و موازنه قدرت در منطقه و جهان، نقش مؤثر ایران در این تحولات، ضرورت تقویت تبادلات علمی و فناوری، استفاده از تجارب موفق ایران در این زمینه در شرایط تحریم، جایگاه مهم ادیان ابراهیمی و توحیدی در جهان امروز، ضرورت گفت و گوی ادیان، رسیدگی به مسائل مسلمانان و محبان و پیروان اهل بیت (ع) به گفت و گو و مذاکره پرداختند.

ایران همواره مدافع مظلومان جهان بوده است

ای ون خیل پینتو وزیر امور خارجه ونزوئلا در ابتدای این دیدار ضمن خیر مقدم به حجت الاسلام و المسلمین رمضانی، تقابل اصلی و تاریخی بشریت را تقابل حق و باطل دانست و تصریح کرد که ایران همواره حامی حق و مدافع مظلومان و ستمدیدگان جهان بوده است.

وزیر امور خارجه ونزوئلا همچنین ضمن تبریک پیروزی اخیر جمهوری اسلامی ایران در تنبیه اسرائیل تصریح کرد که این موفقیت قلب تمامی عدالت‌خواهان و مستضعفان جهان را شاد کرد و درس عبرتی شد تا دیگر متجاوزان از صبوری ایران سوءاستفاده نکنند.

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت (ع) و وزیر امور خارجه ونزوئلا در ادامه این دیدار به موضوع موفقیت‌های چشم گیر جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های علمی و فناوری پس از انقلاب انقلاب اسلامی، پرداختند و سعی در اجرایی سازی مفاد تفاهم نامه‌های منعقده، افزایش تبادلات علمی، همکاری‌های آموزشی، پژوهشی و فرهنگی و استفاده از ظرفیت‌های فناورانه و دانش بنیان شرکتهای دانشگاهی ایرانی را مورد تاکید قرار دادند.

جریان مقاومت، دل‌های مردم جهان را تسخیر کرده است

حجت الاسلام و المسلمین رضا رمضانی دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت (ع) در بخش دیگری از این دیدار ضمن تاکید بر عدالت و حق جویی به عنوان جوهره مشترک تمامی ادیان ابراهیمی، اعم از یهودیت، مسیحیت و اسلام گفت که بر اساس آموزه‌های تمامی ادیان ابراهیمی، باطل رفتنی است و جبهه حق بر جبهه باطل مسلط خواهد شد و آینده متعلق به مستضعفان و ستمدیدگان است.

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت (ع)، جهان امروز را تشنه عدالت و معنویت دانست و تاکید کرد که جریان مقاومت فراتر از مرزهای ایران، در مقیاس منطقه‌ای و جهانی تقویت و فراگیر شده و دل‌های مردم جهان را علی رغم خواست دولت‌های مستکبر، تسخیر کرده است.

وی در ادامه به تبیین مبانی ظلم ستیزی در نظام فکری انقلاب اسلامی و اسلام و مکتب اهل البیت پرداخت و آن را جوهره همه ادیان ابراهیمی معرفی کرد و بر نقش محوری امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری در تقویت جبهه حق و ظلم ستیز تاکید نمود.

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت (ع) در بخش پایانی دیدار، حمایت بیشتر از مسلمانان و محبان و پیروان مکتب اهل بیت (ع) ونزوئلایی را از وزیر امور خارجه ونزوئلا، خواستار شد.

در این دیدار همچنین دکتر عبدالحسین کلانتری معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری جمهوری اسلامی ایران نیز حضور داشت.

کد خبر 6087641 سمانه نوری زاده قصری

دیگر خبرها

  • چین: هیچ کشوری حق دخالت در روابط مسکو و پکن را ندارد
  • بلینکن: چین می‌تواند نقش میانجی‌گر را در خاورمیانه ایفا کند
  • وانگ یی: روابط پکن-واشنگتن رو به ثبات است/ بلینکن: آمریکا از استقلال تایوان حمایت نمی‌کند
  • رایزنی باقری با نمایندگان ویژه پوتین
  • رایزنی باقری با نمایندگان ویژه پوتین و شی‌جین‌پینگ
  • ریابکوف: هدف بلینکن تضعیف روابط روسیه و چین است
  • جریان مقاومت، دل‌های مردم جهان را تسخیر کرده است
  • روزنامه‌نگاری که دیپلمات نبود
  • عکس| خریدارهای استقلال و پرسپولیس را ببینید
  • وزیر امور خارجه انگلیس در نقش آشپز (فیلم)