Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران- ایرنا- معاون برنامه ریزی و هماهنگی معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری از افزایش 38 درصدی میزان بودجه این معاونت در لایحه بودجه سال 1397 خبر داد.

اطهره نژادی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی ایرنا افزود: در لایحه بودجه سال 1397 برای معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری 210 میلیارد ریال بودجه درنظرگرفته شده است که امیدواریم این میزان بودجه به تصویب نهایی برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: با توجه به عملیاتی سازی برنامه ششم توسعه، برنامه ارزیابی تحقق سیاست ها و برنامه ها و طرح های مرتبط با وضعیت زنان و خانواده، اعتبارات این معاونت 64 میلیارد ریال اضافه شده است.
نژادی گفت: این بودجه پیش بینی شده در لایحه بودجه سال 1397، برای اجرای برنامه هایی مانند برنامه تنظیم و اجرای طرح های آماری، برنامه راهبردی و حمایت از تحکیم خانواده، برنامه ارزیابی تحقق سیاست ها، برنامه ها و طرح های مرتبط با وضعیت زنان و خانواده، برنامه ارتقای توانمندی و مشارکت های اجتماعی زنان و برنامه پژوهش های کاربردی هزینه خواهد شد.
وی تاکید کرد: براین اساس اعتباری به منظور احصا و سنجش شاخص های حوزه زنان و خانواده، پایش، نظارت و ارزیابی عملکرد وزارتخانه ها، دستگاه های اجرایی و نهادهای فعال حوزه زنان و خانواده و فعالیت های دبیرخانه ای ستاد ملی زن و خانواده درنظرگرفته شده است.
به گزارش ایرنا، بودجه مصوب سال 1396 معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری 151 میلیارد و 300 میلیون ریال بود.
رییس جمهوری روز یکشنبه گذشته با حضور در صحن علنی مجلس شورای اسلامی لایحه بودجه 1397را تقدیم کرد.
سقف بودجه مورد نظر دولت برای سال آتی 11 میلیون و 949 هزار و 354 میلیارد و 674 میلیون ریال است.
در لایحه بودجه سال 1397، منابع بودجه عمومی دولت از لحاظ درآمدها و واگذاری دارایی های سرمایه ای و مالی و مصارف بودجه عمومی دولت از حیث هزینه ها و تملک دارایی های سرمایه ای و مالی، افزون بر چهار میلیون و 249 هزار میلیارد ریال است.
بودجه عمومی شامل 2 بخش منابع عمومی و درآمدهای اختصاصی دولت می شود.
اجتمام ** 7268 ** 1418** 1834
خبرنگار: مهناز بیرانوند ** انتشار: ناهید شفیعی
*آگاهی از آخرین اخبار اجتماعی و حوادث ایران و جهان در کانال تلگرام گروه اجتماعی ایرنا:
@irnaej
https://t.me/irnaej

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۵۸۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین رویداد اهدای جایزه جوانی جمعیت در استان اردبیل برگزار می‌شود

مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری اردبیل از برگزاری دومین رویداد اهدای جایزه جوانی جمعیت در هفت بخش در سطوح استانی و ملی خبر داد و گفت: مهلت شرکت در رویداد دهم اردیبهشت ۱۴۰۳ بوده و شرکت هم‌زمان در هر دو سطح آن امکان‌پذیر است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل،، افسانه جهانی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دومین رویداد اهدای جایزه جوانی جمعیت در هفت بخش در سطوح استانی و ملی برگزار می‌شود.

وی افزود: خانواده، رسانه، مدیران، دستگاه‌های اجرایی، نخبگان، سازمان و شرکت‌های خصوصی و سازمان‌های مردم‌نهاد، هفت بخش این رویداد است.

مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری اردبیل با اشاره به نحوه ارسال آثار، ادامه داد: متقاضیان شرکت در سطح ملی از طریق تارنمای jameyat.ir و متقاضیان شرکت در سطح استانی هم از طریق پیام‌رسان ایتا به شماره ۰۹۳۰۴۷۲۴۶۲۸ می‌توانند اقدام به ارسال آثار خود کنند.

جهانی با اشاره به شماره ۰۴۵۳۱۲۵۱۵۰۱ به‌عنوان شماره تماس دبیرخانه استانی، تصریح کرد: مهلت شرکت در رویداد دهم اردیبهشت ۱۴۰۳ بوده و شرکت هم‌زمان در هر دو سطح رویداد امکان‌پذیر است.

وی اظهار کرد: علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات تکمیلی و شاخص‌های مورد ارزیابی می‌توانند به کانال ایتای دفتر امور زنان و خانواده استانداری اردبیل مراجعه کنند.

کد خبر 748792

دیگر خبرها

  • زنان عالِم جایگاه ویژه‌ای در خودسازی و جامعه‌پردازی دارند
  • بررسی بودجه آموزش و پرورش در لایحه ۱۴۰۳/ همان چالش همیشگی باطعم بی قانونی!
  • منشور مشاوره خانواده تدوین و نهایی شد
  • رشد ۲۲ درصدی تعاونی‌های زنان در دولت سیزدهم
  • پرواز بودجه نهاد ریاست‌جمهوری در دولت رئیسی؛ افزایش ۸۶ درصدی کجا صرف می‌شود؟
  • افزایش ۸۶ درصدی بودجه در دولت سیزدهم!
  • بازسازی ۷۵ درصدی گنبد یخدان میرفتاح ملایر
  • بودجه مربوط به زنان و خانواده کافی نیست
  • دومین رویداد اهدای جایزه جوانی جمعیت در استان اردبیل برگزار می‌شود
  • دومین رویداد اهدای جایزه جوانی جمعیت در قم برگزار می‌شود