Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اعضای شورای دستیاران جوان وزارت ارتباطات دیدار و گفت‌وگو کرد.

آذری جهرمی در این دیدار ضمن بیان انتظارات از دستیاران جوان وزارت ارتباطات و دستگاه‌های تابعه، به نقش کلیدی دستیاران جوان در حوزه‌های سازمانی خود اشاره و خاطرنشان کرد: دستیاران جوان باید گوش شنوای سازمان برای صحبت های افراد بوده و هم نقش نظام دریافت بازخوردها و هم نقش نظام تسهیل‌گر را ایفا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در ادامه با بیان نقش مهم شورای دستیاران جوان و تعبیر وزارت در سایه برای دستیاران جوان، عنوان کرد: پیگیری ساختار تحول گرا و آرمان گرا، شناسایی استعدادها و افراد دارای ظرفیت در مجموعه وزارت، تبادل نظر و ارزیابی وضعیت موجود، پرهیز از خصلت های محافظه کارانه، استخراج مشکلات سازمان ها، بیان صریح واقعیت‌ها، مشکلات و معضلات، انتقال پیشنهادات، انتقادات و نقطه نظرات کارکنان به مسوولان سازمان، پیگیری و انجام اقدامات بصورت علمی و مطالعه و پیگیری مباحثی همچون نظام مدیریت دانش، ارتقای سازمانی کارکنان، سنجش رضایت شغلی، رفتار سازمانی و روحیه و سلامت کاری از جمله انتظارات اصلی از دستیاران جوان است.

وی در این دیدار با اشاره به اینکه وزارت ارتباطات و دستگاه‌های تابعه دارای پرسنل توانمند و با دانش علمی است، افزود: نوسازی اداری یک فرصت بوده که باید متناسب با تغییرات روز باشد و درصورتیکه تغییرات ساختاری متناسب با تحولات روز و بدون راهبرد مشخصی صورت پذیرد، منجر به ناپایداری می‌شود.

محمد جواد آذری جهرمی با اعلام اینکه روندهای جهانی مبین این است که رشد شاخص‌های اقتصادی به سمت فناوری اطلاعات گرایش دارد، گفت: چالش‌های احتمالی که عموماً در اثر تغییرات بوجود می‌آیند باید با برنامه‌ریزی صحیح، مدیریت شده و به فرصت تبدیل شوند و ماموریت‌های ما نیز متناسب با تغییرات روز تعیین و اجرایی شوند.

وزیر ارتباطات همچنین تاکید کرد: نگاه وزارت ارتباطات نیز باید متفاوت باشد و با توجه جهت‌گیری برنامه ششم توسعه، ماموریت اصلی و تمرکز این وزارتخانه بر روی فناوری اطلاعات است.

وی در ادامه تصریح کرد: در حال حاضر یکی از ماموریت اصلی وزارت ارتباطات موضوع اشتغال است که در این راستا موضوع اقتصاد دیجیتال در دستور کار این وزارتخانه قرار دارد و در مراحل بعدی نیز با جذب سرمایه‌گذاری و رفع موانع، تلاش خواهیم کرد گام بزرگی درجهت اشتغال جوانان به‌ویژه در حوزه فناوری اطلاعات برداریم.

آذری جهرمی با اشاره به اینکه براساس اعلام فعالان ایرانی حوزه برنامه‌های کاربردی در نمایشگاه باکوتل، بیش از 35 هزار شغل صرفا در بخش توسعه نرم افزارهای موبایل محور در سال جاری در کشور ایجاد شده و فرصت‌های جدیدی نیز برای کسب و کار جوانان در این خصوص فراهم شده است، اظهار کرد: با یک دگرگونی در ساختار مجموعه ها و نیروی انسانی مواجهیم و باید نگاشت این دگردیسی پایدار باشد تا از یک نقطه پایدار دینامیکی به سمت نقطه پایدارتری برویم و اهداف تعیین‌شده در این حوزه محقق شوند.

بنابه این گزارش، در ابتدای جلسه مجتبی جوانبخت دستیار وزیر در امور جوانان و رییس شورای دستیاران جوان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات گزارش مختصری از اقدامات صورت‌گرفته توسط شورا ارایه کرد.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۵۹۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بر مدار تراشه؛ ریز اما قلب تکنولوژی

به گزارش خبرنگار مهر، چیپ یا همان تراشه ها، یک قطعه الکترونیکی حیاتی و کوچک اند که وظیفه پردازش اطلاعات را عهده دار است. تراشه ها در صنایع مختلف خودروسازی، پزشکی، انرژی و همچنین تولیدات مبتنی بر فناوری اطلاعات همانند کارت‌های هوشمند ملی، کارت‌های بانکی و یا در تولید قطعات خودرو و هواپیما، دستگاه‌های اینترنت اشیا و بسیاری از تجهیزات مخابراتی کاربرد دارند.

در یک دهه اخیر بسیاری از کشورها برای بومی سازی و تولید «ریزتراشه‌های خاص» ورود کرده اند و اصطلاحاً وارد یک «جنگ فناوری» در حوزه ساخت تراشه‌های پیشرفته شده اند.

کد خبر 6089735 ندا نظری

دیگر خبرها

  • پایش سطح زیرکشت محصولات استراتژیک کشاورزی با استفاده از داده‌های فضایی
  • چرا افراد مسن سرعت حرکت بدنشان کم می‌شود؟
  • روستای «بن بید» به شبکه ملی اطلاعات متصل شد
  • ۱۱۵ کیلومتر فیبر نوری در شهرهای استان بوشهر اجرا شد
  • نشست خبری مرکز طرح‌های ملی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
  • کرمانشاه صاحب «سرزمین اقتصاد دیجیتال» می‌شود
  • بر مدار تراشه؛ ریز اما قلب تکنولوژی
  • سفر معاون وزیر خارجه آمریکا برای بررسی تحولات افغانستان
  • خیزش های دانشجویی دنیا سرآغاز تحولات جهانی
  • پیگیری پروژه‌های مهم اقتصاد دیجیتال در استان کرمانشاه