Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، اکبرغفوری گفت: درظاهر آمریکا ازدو حزب باعنوان حزب دموکرات و جمهوری خواه پیروی میکند که دراین دوحزب تاکتیک‌های گوناگونی وجود دارد. به طوری که آنچه که مرسوم است تاکتیک‌های دموکرات‌ها رنگ و بوی صلح آمیز و مسالمت آمیزوتاکتیک جمهوری خواهان رنگ و بوی نظامی دارد، ولی استراتژیک و راهبرد آمریکا از سوی هر دو حزب یکی است و آن درواقع اعمال سلطه غیر مشروط بر کشور‌های جهان، تصرف منابع و معادن کشور‌ها و در یک کلام استثمارو استعمار می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



غفوری ادامه داد: بیشترین تحریم‌ها در طول تاریخ آمریکا در دوره اوباما همان فردی که برخی مسئولین ما او را مودب و باهوش می‌دانستند، بر ایران تحمیل شد و به قول مسئولین آمریکایی که می‌گویند آمریکا توانست بدون شلیک حتی یک گلوله، تاسیسات هسته‌ای ایران را از بین ببرد؛ لذا می‌بینیم استراتژی همه قدرت‌ها در آمریکا یکی است، اما شیوه وروش‌ها تفاوت دارد. در ادامه وقتی ترامپ ریاست جمهوری آمریکا را بر عهده میگیرد دامنه تحریم وتهدید‌ها علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بیشترمی شود.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: در دوره اوباما هرگز ادعا نمی‌شد که آمریکا خواستار تغیر نظام سیاسی در ایران است، اما در دوره ترامپ شخص او ودیگر مسئولان آمریکایی صراحتا بیان می‌کنند که هدف کشور آمریکا نه تنها تغییر رفتار ایران بلکه تغیر نظام سیاسی درایران است.

کارشناس مسائل سیاسی افزود: ترامپ در ادامه اقدامات نسنجیده بیت المقدس را که اولین قبله مسلمانان و محل معراج پیامبر اسلام است را پایتخت رژیم صهیونیستی معرفی کرد در حالی که بر اساس قوانین ومقرارت حقوق بین الملل برای تشکیل یک دولت حداقل چهارعنصر جمعیت، سرزمین، حکومت و حاکمیت نیازاست؛ لذا آنچه که در مورد رژیم اشغالگراسرائیل از دیدگاه همه دانشمندان رشته حقوق بین المللی مسجل است، رژیم اشغالگر اسرائیل یک رژیم غصبی است چرا که سرزمینی که در آن حضور دارند وجمعیتی که در این کشورساکن هستند متعلق به آن‌ها نیست.

وی با بیان اینکه حتی کارشناسان خود اسرائیل رژیم صهیونستی را یک رژیم غصبی می‌دانند گفت: اگر رژیمی غصبی باشد پایتخت داشتن آن معنی و مفهومی ندارد و از آن بدترجای تاسف و تاثر است که آمریکا برای اسرائیل پایتخت معرفی می‌کند.

وی با بیان اینکه که اقدام ترامپ منجر به عکس العمل‌های گسترده و شدید نه تنها درکشور‌های اسلامی بلکه کشور‌های غیر اسلامی شده است گفت: حتی در کشور‌های اروپایی که به ظاهر طرف دار امریکا هستند اعتراضات بسیاری از سوی مسئولین و حتی مردم کشور‌های اروپایی صورت گرفته است و به تعبیر یکی ازمسئولین اگر آمریکا این بار دچار اشتباه و خطا شود این موضوع میتواند باعث آخرین نزاع میان جبهه مقاومت با رهبری جمهوری اسلامی ایران و نظام سلطه که درراس آن آمریکا و رژیم اشغالگر اسرائیل است باشد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۶۱۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام آمادگی بلاروس برای توسعه همکاری‌های نظامی

وزیر دفاع بلاروس در دیدار امیر آشتیانی گفت: با وجود فشار و تحریم کشورهای غربی علیه این کشور "مینسک" آمادگی خود را جهت توسعه و تقویت همکاری‌های دو جانبه در حوزه‌های مختلف اعلام می‌کند. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم، امیر سرتیپ آشتیانی وزیر دفاع کشورمان با همتای بلاروسی خود در حاشیه اجلاس وزرای دفاع کشورهای عضو شانگهای در آستانه قزاقستان دیدار و گفتگو کرد.

امیر آشتیانی در این دیدار ضمن اشاره به اهمیت جمهوری بلاروس در سیاست خارجی  جمهوری اسلامی ایران گفت: دو کشور در مورد مسائل مهم منطقه‌ای و جهانی دارای دیدگاه مشترک بوده و همواره از اقدامات و مواضع یکدیگر حمایت می‌کنند.

وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران با  اشاره به موضوع فلسطین به عنوان یک مسئله مهم جهانی گفت: رژیم صهیونیستی علاوه بر نسل کشی و ارتکاب جنایت جنگی در یک اقدام تروریستی با حمله به اماکن دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران در سوریه کنوانسیون‌های بین المللی را زیر پا گذاشته و متعاقبا پاسخ ایران به این رژیم مطابق ماده 51 منشور سازمان ملل متحد بود.

وزیر دفاع ادامه داد: انتظار ما از کشورهای دوست و مستقل این است که نقض آشکار قوانین بین المللی توسط رژیم صهیونیستی را محکوم کنند.

آشتیانی با اشاره به ظرفیتهای متنوع و مختلف دو کشور در حوزه‌های نظامی و دفاعی بر آمادگی جمهوری اسلامی ایران در جهت تقویت و ارتقای این همکاری ها تاکید کرد.

در این دیدار دو طرف همچنین بر ظرفیتهای موجود و همکاری دو جانبه بر ضرورت اجرای موافقتنامه‌های دفاعی و تخصصی تاکید کردند.

وزیر دفاع بلاروس نیز در این دیدار با اشاره به حمله ظالمانه رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری جمهوری اسلامی ایران این اقدام را زیر پا گذاشتن حقوق بین‌المللی توصیف و پاسخ محدود جمهوری اسلامی ایران به اقدام این رژیم را که متضمن مدیریت تنش و عدم گسترش آن بود را عاقلانه و مدبرانه توصیف کرد.

وی در این دیدار اظهار داشت: با وجود فشار و تحریم کشورهای غربی علیه این کشور "مینسک" آمادگی خود را جهت توسعه و تقویت همکاری‌های دو جانبه در حوزه‌های مختلف اعلام می‌کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تعرض به اساتید زن دانشگاه‌های آمریکا بیانگر چهره دوگانه غرب
  • ایسنا: تکذیب خبر فعال شدن سامانه دهک ریاست جمهوری
  • تکذیب خبر فعال شدن سامانه دهک ریاست جمهوری
  • دیدار وزیر دفاع ایران با همتای بلاروسی
  • آمادگی بلاروس برای همکاری با ایران باوجود تحریم‌های غرب
  • اعلام آمادگی بلاروس برای توسعه همکاری‌های نظامی
  • تاکید وزرای دفاع ایران و بلاروس بر اجرای
  • سخنگوی وزارت خارجه: دولت و مردم ایران از آمریکا و اروپا طلبکار هستند
  • دیدار وزیر دفاع ایران با وزیر دفاع بلاروس
  • «وعده صادق» و تثبیت جایگاه ویژه ایران در نظام امنیتی غرب آسیا