Web Analytics Made Easy - Statcounter

ائمه نماز جمعه شهرستان‌های استان اصفهان تاکید کردند: تصمیم ترامپ در به رسمیت شناختن قدس به ‏عنوان پایتخت رژیم صهیونیستى سبب ایجاد انسجام و وحدت جهان اسلام و نزدیک شدن ملت‌ها حول محور فلسطین و علیه آمریکا و رژیم صهیونیستى شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرستان‌های استان اصفهان، امام جمعه موقت شهرضا ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرضا با اشاره به اقدام ترامپ در انتقال پایتحت خود به قدس اظهار داشت: این مسئله از 20 سال قبل به تصویب کنگره آمریکا رسیده بود و موضوع جدید و تازه‌ای نیست اما از همان زمان رؤسای جمهور آمریکا دست به این کار نزدند و خطرات این اقدام را احساس می‌کردند اما رئیس جمهور امروز آمریکا آن را عملیاتی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت‌الاسلام یحیی رهایی افزود: این تصمیم نابخردانه و گستاخانه ترامپ اعتراض هم‌پیمانان آمریکا را هم در آورده است و همه کشورهای اسلامی نیز نسبت به این موضوع اعتراض کرده‌اند و همه خطرات این اقدام را می‌دانند.

وی ادامه داد: تصمیم ترامپ در به رسمیت شناختن قدس به ‏عنوان پایتخت رژیم صهیونیستى، سبب ایجاد انسجام و وحدت جهان اسلام و نزدیک شدن ملت‌ها حول محور فلسطین و علیه آمریکا و رژیم صهیونیستى شد.

امام جمعه موقت شهرضا بیان کرد: مصادره قدس به عنوان پایتختی اسرائیل سبب می‌شود تا اگر مذاکرات صلحی هم وجود داشت از این پس دیگر امکان ادامه آن وجود نداشته باشد.

وی با بیان اینکه حتی داخل آمریکا هم با این تصمیم ترامپ مخالفت شد، تصریح کرد: این جنگ و اختلافی که بین کشورهای اسلامی ایجاد شده یکی دیگر از انگیزه‌هایی بود که ترامپ دست به این اقدام خطرناک بزند.

ماهواره، اینترنت و شبکه‌های اجتماعی دجال هستند

امام جمعه خمینی‌شهر در خطبه‌های این هفته نماز جمعه گفت: علمای حدیث معتقدند که دجال شخص نیست، یک برنامه، تفکر و فرهنگ است که بهترین مصداق آن در زمان کنونی ماهواره‌ها، اینترنت، شبکه‌های اجتماعی هستند.

حجت‌الاسلام عباس رحیمی افزود: از کیلومترها آن طرف‌تر برای مردم برنامه‌ریزی کرده و همه جهان را درگیر خود می‌کنند و آن فرهنگ‌ها، تفکرها را صید می‌کند.

وی با بیان اینکه نتیجه برنامه‌های این دجال کوهی از تاریکی و گمراهی است اظهار داشت: متاسفانه این علم و فناوری در بین مردم آمد اما فرهنگ استفاده از آن وارد نشد.

امام جمعه خمینی‌شهر تصریح کرد: حداکثر جمعیت ایران با این علم و فناوری مرتبط هستند و این سم‌ها روز به روز به مردم تزریق می‌شود و هر شخصی می‌تواند در کمترین زمان به کثیف‌ترین مطالب دسترسی پیدا کند.

وی گفت: باید اهل فکر و قلم، هنرمندان و فیلمسازان، اساتید و مربیان وظیفه خود بدانند که جوانان را با این آسیب‌ها آشنا کنند و معرفی این دجال به همه اطلاع رسانی شود.

آمریکا در صدد ایجاد آشوب جدید در منطقه است

امام جمعه موقت نایین در خطبه‌های نماز جمعه نایین گفت: آمریکا با موافقت انتقال سفارت خود به بیت المقدس به عنوان پایتخت رژیم اشغالگر قدس در صدد ایجاد آشوب جدید در منطقه است.

حجت الاسلام امیر شفیعی افزود: حتی هم‌پیمانان شیطان بزرگ نیز با این تصمیم ابلهانه مخالفت کرده‌اند.

وی بیان کرد: تعلیق 6 ماهه این موضوع خود گواه نبود اطمینان رئیس جمهوری آمریکا از تصمیم نابجایش بوده و این امر به عنوان بزرگ‌ترین مشکل سیاسی جهان شناخته شده است.

امام جمعه موقت نایین افزود: آمریکا از دیرباز قصد دارد که اندیشه صهیونیستی در منطقه تسلط و انقلاب اسلامی با شکست روبرو شود که با وجود تلاش های فراوان تاکنون راه به جایی نبرده است.

وی آمریکا و رژیم اشغالگر قدس را منبع خشونت علیه اسلام دانست و گفت: رژیم اشغالگر قدس با کشتار بی رحمانه مردم فلسطین قصد دارد با نژاد پرستی و خشونت به مقاصد شوم خود برسد.

انتهای پیام/

R41346/P1357/S6,51/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۶۴۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسلام نگاهی مقدس به مسئله کار و کارگر دارد

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه گفت: در اسلام آن ارزش و جایگاهی که به کارگر می‌دهند متفاوت از جهانیان است و نگاه مقدس و معنوی به این امر وجود دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، حجت‌الاسلام سید مهدی قریشی امروز _جمعه هفتم اردیبهشت_ در خطبه‌های آئین عبادی سیاسی نماز جمعه شهرستان ارومیه با توجه به یازدهم اردیبهشت و روز کارگر اظهار کرد: مسئله کار و کارگر در دین ما مسئله مقدسی است گرچه در تمامی جهان نیز به مسئله کار اهمیت ویژه‌ای می‌دهند.

وی افزود: اما در اسلام آن ارزش و جایگاهی که به کارگر می‌دهند متفاوت از جهانیان است و نگاه مقدس و معنوی به این امر وجود دارد؛ بنا بر گفته پیامبر اکرم (ص) دستانی که کار کرده و زحمت کشیده و روزی حلال کسب می‌کنند آتش جهنم را نخواهند دید.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه ادامه داد: کار کردن و درست کار کردن عبادت است و اجر تلاش در راستای کسب روزی حلال برای خانواده بیشتر از جهاد در راه خدا است.

وی با بیان اینکه دشمنان در حوزه اقتصاد به کشور فشار وارد کرده و جنگ اقتصادی وجود دارد، تصریح کرد: وقتی دشمنان تلاش می‌کنند اقتصاد و معیشت جامعه را نابود کنند کسانی که در تلاش و کوشش هستند اهمیتشان دوچندان می‌شود.

حجت‌الاسلام قریشی تأکید کرد: امنیت شغلی و بیمه کارگران باید مورد توجه مسئولان نظام قرار گیرد و کارگران نیز کار محول شده را نزد خود امانت از سوی خداوند متعال بدانند.

وی با اشاره به مسئاله حجاب عنوان کرد: حجاب مسئله شرعی و قانونی است و دشمنان چالش برای کشورمان ایجاد کرده چرا که می‌بینند بانوان محجبه به بالاترین جایگاه‌های علمی و مدیریتی دست یافتند و هم اکنون می‌خواهند انتقام بگیرند.

امام جمعه شهرستان ارومیه تأکید کرد: باید با برخورد مناسب این مسئله را مدیریت کرد و باید بانوان خودشان در این راستا پای کار باشند؛ در دین ما ارزش بانوان به اندازه‌ای است که حتی مردان نمی‌توانند به جایگاه آن‌ها دست یابند.

حجت‌الاسلام قریشی با تبریک روز معلم و الگو قرار دادن شهید مطهری اظهار کرد: معلمی شغلی بسیار مقدس بوده و هیچ شغلی به اندازه معلمی در دین اسلام مورد ارزش قرار نگرفته است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه خاطرنشان کرد: خداوند خودش را معلم دانسته و پیامبرمان نیز معلم است و از خداوند برای تمامی معلمان سلامتی و برای درگذشتگان مغفرت طلب می‌کنم.

کد خبر 748072

دیگر خبرها

  • تعهد دوباره بایدن به امنیت رژیم اسرائیل
  • چهره‌های ورزشی که در ایران مسلمان شدند
  • لزوم بازشناسی بقیع به جهان اسلام
  • انتقاد تند رئیس جمهور مکزیک از آمریکا
  • جمهوری اسلامی ایران؛ پرچمدار تقریب/ مسئله فلسطین اولویت اول جهان اسلام است
  • امام جمعه نجف اشرف: اوضاع جهان به نفع اسلام پیش می رود
  • اقتدار جمهوری اسلامی تکیه گاهی برای آزادی خواهان جهان است
  • وحدت رویه ملی و جهانی علیه رژیم منحوس صهیونیستی
  • اسلام نگاهی مقدس به مسئله کار و کارگر دارد
  • رئیس‌جمهور آمریکا لایحه فیلترینگ یا فروش تیک‌تاک را امضا کرد