Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما؛ روزنامه جام جم با تیتر «رئیس جمهور از گرانی دلار مکدر است» به نقل از نوبخت نوشته است: در بودجه سال آینده پیش‌بینی ۹۸۰ هزار فرصت جدید شغلی را کرده‌ایم، زیرا در هر خانه‌ای که می‌روید حداقل سه تحصیلکرده بیکار وجود دارد.

روزنامه ایران به عنوان ارگان رسمی دولت تیتر «از نقد کارشناسی و منصفانه بودجه استقبال می‌کنیم» را منتشر کرده و روزنامه ابتکار پاسخ سخنگوی دولت به انتقاد‌هایی از لایحه بودجه ۹۷ را با این جمله نشر داده است: «رئیس جمهور مسئول نیست به من انتقاد کنید».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روزنامه آفتاب با اشاره به افزایش انتقاد‌ها از دولت، با درج تصویری از دکتر روحانی تیتر «کمک کنید، کمکتان کنیم» را منتشر کرده و به نقل از رئیس سازمان برنامه و بودجه نوشته است: «بنزین را گران می‌کنیم که شغل برایتان ایجاد کنیم!»؛ روزنامه جوان نیز با درج این جمله از نوبخت که گفته بود: سوخت را گران می‌کنیم، چون هر خانه ۳ بیکار دارد! منطق کلام سخنگوی دولت را زیر سوال برده است.

«بودجه ۹۷ به کام کیست؟ دولت آدرس غلط ندهد» تیتر گزارش خبری تحلیلی روزنامه کیهان است، روزنامه آرمان نیز با تیتر «هشدار؛ بحران معیشت در راه است» از پس لرزه‌های بودجه ۱۱۹۴ تریلیونی خبر داده است.

روزنامه بهار در صفحه نخستش با تصویرگری طرحی تلفیقی از کتاب اول دبستان؛ در یک صفحه کتاب جمله «بابا آب و نان داد و بابا یارانه ندارد!» نوشته و در سمت دیگر با تیتر «یک بام و دو هوا» به بررسی پیشنهاد دولت برای حذف یارانه ۳۰ میلیون نفر پرداخته است.

عبور از روحانی خطاست
روزنامه اعتماد از متن گفتگو با محسن میردامادی تیتر «نقد به روحانی علامت روشنفکری نشود» را انتخاب کرده و در سرمقاله خود هم به قلم صادق زیبا کلام تاکید کرده که «عبور از روحانی خطاست»
روزنامه بهار با تیتر «پشیمانی نه! نقد آری» به بررسی گزینه‌های جریان اصلاحات و حامیان آن در مواجهه با دولت روحانی پرداخته و در مطلبی دیگر با عناون «پشیمانی یا تلقین پشیمانی» در گفتگو با قاسم میرزایی نیکو به بررسی عملکرد روحانی و منتقدانش پرداخته؛ منتقدانی که موج انتقاداتشان در فضای مجازی جریان ساز شده، اما چهره‌های شاخص اصلاح طلبان را به همراه ندارد.

پاسخ‌های صریح آیت الله به انتقادها
روزنامه خراسان با اشاره به برگزاری نشست هفته گذشته رئیس دستگاه قضایی با ۵۰ تن از دانشجویان و مسئولان تشکل‌های دانشجویی، از «پاسخ‌های صریح آیت الله به انتقادها» خبر داده و به نقل از رئیس قوه قضائیه نوشته است: به قاضی پرونده برادرم گفتم اگر کوچکترین امتیازی قائل شوید، به دادسرای انتظامی قضات معرفی خواهید شد، روزنامه مردم سالاری به نقل از رئیس قوه قضائیه نوشته است: بابک زنجانی مورد حمایت رئیس جمهور پیشین و ۴ وزیر وی بود.

سست عنصری رژیم‌های عربی، ترامپ را برای تعرض به قدس جسور کرد
«خیزش خونین» تیتر روزنامه ایران است که به سرکوب معترضان فلسطینی توسط نظامیان صهیونیست‌ها اشاره دارد که تا کنون ۳ شهید و ۲۶۳ زخمی برجا گذاشته است.
«بیت المقدس اسلامی باقی می‌ماند» عنوان یادداشت امروز روزنامه آرمان است که در مطلبی دیگر از «واکنش‌های جهانی به القدس لنا» نوشته است.
«سست عنصری رژیم‌های عربی، ترامپ را برای تعرض به قدس جسور کرد» تیتر گفتگوی ابوشریف نماینده جنبش جهاد اسلامی با روزنامه اطلاعات است.

تئاتر سعودی با بازیگری واشنگتن
روزنامه جمهوری اسلامی با برجسته کردن تظاهرات هزاران فلسطینی در غزه به حمایت از قدس و محکومیت ترامپ؛ اشاره‌ای هم به توطئه نافرجام آمریکا برای انحراف افکار عمومی از موضوع قدس دارد.
روزنامه ابتکار منظور از توطئه امریکایی را موضع گیری نماینده آمریکا در سازمان ملل می‌خواند که تهران را شریک جرم حوثی‌ها در حمله به ریاض خوانده و برای این توطئه تیتر «تئاتر سعودی با بازیگری واشنگتن» را برگزیده است، روزنامه ابتکار با اشاره به حقایقی که از سوی نیکی هیلی در مورد جنگ یمن نادیده گرفته شد، تیتر «فرافکنی به بهای خون کودکان قحطی زده» را منتشر کرده است.
روزنامه اطلاعات «واکنش‌های ایران به نمایش تبلیغاتی آمریکا» و مواضع مسئولان را برجسته کرده، شویی که روزنامه شرق به نقل از ظریف در وصفش نوشته: این نمایش را قبلا دیده ام.
روزنامه مردم سالاری با درج یک کاریکاتور از نیکی هیلی، طی گزارشی نوشته است: سازمان ملل ادعای آمریکا را تکذیب کرد؛ روزنامه جوان نیز به «مهر بطلان سازمان ملل بر نمایش لاشه موشکی آمریکا» اشاره کرده و «شو موشکی ناکام» تیتر روزنامه ایران و «خوش رقصی نیکی هیلی برای شیوخ جنایتکار عربستان و امارات» نیز تیتر روزنامه کیهان است.
روزنامه وطن امروز با تیتر «نمایش لاشه ها» به نقل از نیویورک تایمز نوشته است: مقام‌های دفاعی آمریکا می‌گویند با بررسی تسلیحات مورد نظر نمی‌توان ادعا‌های نیکی هیلی را تایید کرد.

یادداشت از: مرتضی اذانی

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۷۶۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روزنامه‌های اقتصادی یک‌‎شنبه ۹ اردیبهشت

پیشخوان روزنامه بازارنیوز، مروری کوتاه بر تیتر‌های روزنامه‌های اقتصادی داشته است.

گروه اقتصاد کلان بازارنیوز_ محمود جباری؛ پایگاه تحلیلی خبری بازارنیوز امروز، یک‌شنبه (۹ اردیبهشت) مروری کوتاه بر تیتر‌های روزنامه‌های اقتصادی داشته است.

 

 

برچسب ها: پیشخوان مطبوعات اقتصادی ، پیشخوان روزنامه های اقتصادی ، پیشخوان روزنامه های اقتصادی امروز ، تیتر روزنامه های اقتصادی ، اخبار اقتصادی لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000T9k

دیگر خبرها

  • روزنامه‌های اقتصادی سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت
  • روزنامه نگاری با قدرت تیتر
  • انتقاد از اختصاص ردیف اعتباری خاص برای سفر رئیس جمهور
  • روزنامه‌های اقتصادی دو‎شنبه ۱۰ اردیبهشت
  • عکس/ تیتر روزنامه‌های ورزشی یکشنبه ۹ اردیبهشت
  • روزنامه‌های اقتصادی یک‌‎شنبه ۹ اردیبهشت
  • صفحه نخست روزنامه‌های استانی- شنبه ۱۳ اردیبهشت
  • صفحه نخست روزنامه - شنبه ۱۳ اردیبهشت
  • صفحه نخست روزنامه استانی - شنبه ۱۳ اردیبهشت
  • عکس/ تیتر روزنامه های ورزشی شنبه ۸ اردیبهشت