Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهرضا - فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا گفت: براساس ماده ۷۲۳ قانون مجازات اسلامی و ماده ۲۰ رسیدگی به تخلفات رانندگی و فصل هشت آیین نامه راهنمایی و رانندگی طرح تشدید با رانندگان متخلف در شهرضا اجرا خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، محمدحسین باباکلانی در جلسه نشست خبری با خبرنگاران این شهرستان عنوان کرد: با همکاری مقامات قضایی و دادستان شهرستان و در راستای رعایت حقوق شهروندی، از ابتدای دی‌ماه سال جاری، طرح انتظامی و ترافیکی شهرستان باهدف برخورد با رانندگان خودروها و راکبان موتورسیکلت‌های متخلف و افزایش ایمنی و آرامش شهروندان اجرا خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: براساس ماده ۷۲۳ قانون مجازات اسلامی و ماده ۲۰ رسیدگی به تخلفات رانندگی و فصل هشت آیین نامه راهنمایی و رانندگی طرح تشدید با رانندگان متخلف در شهرضا اجرا خواهد شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا اضافه کرد: در این طرح علاوه بر توقیف وسیله نقلیه موتورسیکلت سوران فاقد گواهینامه و بیمه نامه در سطح شهرستان، راکب خاطی به دادسرا معرفی خواهد شد.

باباکلانی ادامه داد: مالک یا راننده برخی از وسایل نقلیه در وضعیت استاندارد خودرو تغییراتی ایجاد می‌کنند یا خودرو را به وسایلی تجهیز می‌کنند که برای سرنشینان آن یا دیگر اشخاص و عابرین مخاطره آمیز است که وسیله نقلیه این قبیل از رانندگان نیز توقیف و راننده خاطی به دادسرا معرفی خواهد شد.

وی تصریح کرد: لازم است رانندگان بر اساس مواد ۵۳ و ۲۰۰ آیین نامه راهنمایی و رانندگی و ماده ۲۹ قانون هوای پاک از انجام اقداماتی همچون نصب چراغ های زنون، قالپاق های غیر متعارف و باربندها و کاروان غیرایمن یا ایجاد آلودگی صوتی خودداری کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا همچنین با اشاره به نارضایتی شهروندان از تردد وسایل نقلیه سنگین در سطح شهر اظهار کرد: برای پاسخگویی به این نیاز عمومی و جلوگیری از تصادفات احتمالی رانندگان متخلف در این زمینه به دادسرا معرفی و وسیله نقلیه آنها نیز توقیف خواهد شد.

منبع: ایمنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۸۱۷۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت مجلس یمن از تشدید مبارزات علیه رژیم صهیونیستی، آمریکا و انگلیس

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، پارلمان یمن در بیانیه‌ای بر موضع استوار یمن در قبال موضوع فلسطین تاکید کرد.
 
در این بیانیه تاکید شده است که هرگونه تشدید تنش آمریکا علیه امنیت و ثبات یمن و پیامدهای ناشی از آن، با قاطعیت و غافلگیری غیرمنتظره‌ای مواجه خواهد شد که دشمنان یمن آن را پیش‌بینی نکرده یا انتظار ندارند.
 
یمن بار دیگر بر تعهد خود به صلح تاکید کرد و نسبت به اجرای طرح‌های صهیونیستی-آمریکایی-انگلیسی در منطقه هشدار داد.
 
مجلس یمن همچنین همگان را به هوشیاری و بسیج همه نیروها و اتحاد جبهه ملی برای مقابله با همه توطئه‌ها علیه کشور و ملت و ایستادگی قاطع در برابر متجاوزان و اشغالگران و حامیان آنها فراخواند.
 
نیروهای مسلح یمن روز جمعه (14 اردیبهشت‌ماه) از آغاز اجرای چهارمین مرحله از تشدید تنش با گسترش هدف‌گیری کشتی‌های وابسته به رژیم صهیونیستی به سمت دریای مدیترانه خبر دادند.
 
این اقدام در پاسخ به دستورات سید عبدالملک الحوثی، رهبر انصارالله بود که گفت تا زمانی که اسرائیل به جنگ غزه پایان دهد و آمریکا حمله به یمن را متوقف کند، عملیات در دریای سرخ را تشدید خواهد کرد.
 
سید عبدالملک گفت: «اگر دشمن اسرائیلی و آمریکایی به ناسازگاری خود ادامه دهند، ما برای مرحله چهارم تشدید تنش آماده می‌شویم.»
 

دیگر خبرها

  • هشت شکارچی متخلف حیات وحش گچساران دستگیر شدند
  • دستگیری شکارچی غیرمجاز قبل از شکار در فیروزکوه
  • کشف ۳ میلیون لیتر سوخت قاچاق در مرزهای هرمزگان
  • کشف بیش از ۳میلیون لیتر سوخت قاچاق در مرزها از ابتدای سال تاکنون
  • جریمه میلیاردی یک واحد صنعتی متخلف در بروجرد
  • دستگیری متخلف شکار و صید در شهرستان میناب
  • یک افسر روسی، مسئول آموزش رانندگان در تهران قدیم!
  • توبیخ پزشک متخلف در ارومیه
  • آموختن اتول‌رانی زیر تابلو پرستو | مسئول آموزش رانندگان یک افسر روسی بود
  • حمایت مجلس یمن از تشدید مبارزات علیه رژیم صهیونیستی، آمریکا و انگلیس