Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز بر اساس خبر رسیده، محمدمهدی حیدریان با اشاره به اینکه رسانۀ سینما و تصویر سازی با فیلم و عکس در دنیا به عنوان روایت گر مسلط و مؤثر شناخته شده است، اظهار داشت: توجه سازمان ها و ارگان های دولتی و بویژه راه آهن به هنرهای تصویری، اسباب خوشحالی است و باید برای سیاست های خودشان از همفکری مردمی استفاده کنند تا زودتر به نتیجه برسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استفادۀ درست از سینما می تواند در کمترین و ساده ترین زمان ممکن، پیام خود را به مخاطب برساند و بر وی تأثیر بگذارد.

وی ادامه داد: به نوبۀ خود به مدیران راه آهن برای برنامه ریزی و حضور در صحنۀ فرهنگی تبریک گفته و امیدوار هستم، هنرمندان فیلمساز در این جشنواره مشارکت حداکثری داشته باشند.

معاون وزیر ارشاد با اشاره به اینکه اساس فعالیت فرهنگی، تقویت کننده امنیت جامعه است، افزود: این اصل اساسی در همۀ دنیا پذیرفته شده است. به نوعی فیلمسازان و عکاسان می توانند با نمایش واقعیت های جامعه به گسترش امنیت در جامعه کمک کنند. به عنوان مثال نمایش صحنه هایی از امنیت قطار، به فرهنگ استفاده از این وسیله امن در جامعه کمک می کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: هر سازمانی با برنامه ریز می تواند در جهت اهداف خود گام بردارد و در این مسیر مسئولان جشنواره هنری راه آهن نیز با برنامه ریزی های بلند مدت در کارهای فرهنگی و هنری خود؛ می توانند بخشی از اهداف خود را محقق کند.

مهلت ارسال آثار دومین جشنواره فیلم و عکس راه آهن تا 10 دی ماه تمدید شد و آئین اختتامیه و معرفی نفرات برتر این جشنواره دی ماه 96 در تهران برگزار می شود.

501

محمدمهدی حیدریان سازمان سینمایی وزیر ارشاد قطار

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۹۲۶۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرهام خاکزاد با «بیرون پشت در» به تئاترشهر می‌آید

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، نمایش «بیرون پشت در» به نویسندگی محمد رحمانیان‌ثابت و کارگردانی پرهام خاکزاد با تهیه‌کنندگی سجاد افشاریان، روز‌های پایانی اردیبهشت ۱۴۰۳ در مجموعه تئاتر شهر روی صحنه خواهد رفت.

این نمایش در بخش دانشجویی چهل‌و‌دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر حضور داشت و جایزه ویژه هئیت داوران و تندیس بازیگری مرد را دریافت کرد.

«بیرون پشت در» در اولین جشنواره تئاتر «هم‌آغاز» به‌عنوان بهترین اثر از نگاه مردم و مخاطبان معرفی شد.

خاکزاد پیش از این در نمایش‌های «بک تو بلک»، «تن‌هایی و تنهایی وطن‌هایی»، «هرکسی یا روز میمیرد یا شب، من شبانه روز»، «خواب کشی»، «مختلفیم» و… نیز حضور داشته است.

اطلاعات بیشتر و بلیت‌فروشی نمایش «بیرون پشت در» به‌زودی اعلام می‌شود.

عکس: امیرحسین میرزائی

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزیدگان جشنواره عروسک خونه معرفی شدند
  • اختتامیه دومین جشنواره نمایش عروسکی تلویزیونی «عروسک‌خونه»
  • پرهام خاکزاد با «بیرون پشت در» به تئاترشهر می‌آید
  • «بیرون پشت در» را در تئاتر شهر ببینید!
  • روایتی از تشابه ماجرای بابک خرمدین با فیلمی که نامش تغییر کرد
  • هاآرتص: ما «عنصری نامطلوب» هستیم/ تحریم فرهنگی اسرائیل در سراسر جهان رو به گسترش است
  • ایران و هند همکاری‌های دفاعی و نظامی را گسترش می‌دهند
  • گروه های جشنواره هنرهای نمایشی مازندران معرفی شدند
  • معرفی گروه‌های راه یافته به مرحله استانی جشنواره هنر‌های نمایشی
  • جشنواره کوچ عشایر نشان‌دهنده عظمت و شان جامعه عشایری است