Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ سرهنگ عباس فرمانی فرمانده پلیس راه فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی  با اشاره به وجود مه غلیظ در محور ارومیه - مهاباد و ایجاد مشکل برای رانندگان در این مسیر افزود: این مه موجب شد که پنج خودرو به هم برخورد کنند که در اثر این برخورد، یک نفر مصدوم شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

      

وی گفت:این سانحه رانندگی در حد فاصل سه راهی حیدرآباد نقده تا محدوده محمدیار از توابع شهرستان نقده به دلیل مه غلیظ و کاهش دید افقی رخ داد.

سرهنگ فرمانی  اضافه کرد: با وجود محدودیت های اعمال شده توسط پلیس و اعلام هشدارهای لازم، رانندگان توجه نکرده و موجب بروز این حادثه شدند.

وی اظهار کرد: در این تصادف ها، مورد فوتی نداشتیم و تنها یک نفر زخمی شده است.

فرمانده پلیس راه آذربایجان غربی افزود: با تلاش ماموران پلیس راه و دستگاه های امداد خدمات رسان، این مسیر بازگشایی شده و هیچگونه مشکل تردد در این محور وجود ندارد.

منبع:ایرنا

انتهای پیام/ح

بروز تصادف زنجیره ای در محور ارومیه - مهاباد

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۹۶۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری شروری که در BRT مردم را با زنجیر کتک می‌زد | تنها اظهارات او را ببینید! | فیلم

فروردین ماه سال ۱۴۰۳ فیلمی با موضوع «کتک زدن مردم با زنجیر در اتوبوس» که در آن فرد شرور علاوه بر کتک زدن اقدام به فحاشی و هتاکی به شهروندان کرده بود، وایرال شد و موجبات نگرانی و مطالبه مردم در برخورد با این افراد شد.

به گزارش ایرنا، پلیس تهران بزرگ دیروز اعلام کرد که در پاسخگویی به مطالبات شهروندان در برخورد با این گروه از هنجارشکنان و با تلاش‌های شبانه روزی، متهم این پرونده دستگیر شده است.

رییس پلیس تهران پایتخت امروز در بازسازی صحنه این جرم در جمع خبرنگاران و مردم گفت: از شهروندی که فیلم یک متهمی که شروع کرد به ضرب و شتم مردم در اتوبوس، را تهیه کرد تشکر می‌کنم؛ صحنه دلخراشی بود، اما تجربه و توان پلیس موجب دستگیری این شرور شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

سردار عباسعلی محمدیان افزود: از شهروندی که مستندسازی کرد قدردانی می‌کنیم چرا که موجب دستگیری این متهم شد و ما پنج تا ۶ روز بعد از این حادثه هویت متهم را شناسایی کردیم.

وی گفت: این متهم به یکی از استان‌های غربی کشور متواری و به یکی از روستا‌ها رفته بود، اما همکارانم با اشراف اطلاعاتی او را که به هنگام دستگیری با ماموران درگیر شده بود، دستگیر کردند.

سردار محمدیان تاکید کرد: به این گونه افراد هشدار می‌دهیم که پلیس توان و تجهیزات لازم را دارد و از این صحنه‌ها به سادگی نمی‌گذرد و با هماهنگی دستگاه قضایی مجازات سنگینی برای این افراد در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه دادستان تهران هم پیگیر قضیه بود تا زودتر دادگاه این فرد برگزار شود، یادآور شد: این فرد سابقه دار است و همدست دارد، اما در آن فیلم تنها بوده است.

دیگر خبرها

  • تصادف زنجیره‌ای ۵ دستگاه خودرو در آزادراه قزوین به زنجان 
  • تصادف زنجیره ای ۵ دستگاه خودرو در آزادراه قزوین به زنجان 
  • دستگیری شروری که در BRT مردم را با زنجیر کتک می‌زد | تنها اظهارات او را ببینید! | فیلم
  • جزییات تصادف زنجیره‌ای ۶ خودرو در بزرگراه ستاری تهران
  • (ویدئو) دود غلیظ نمایش خانگی در چشم مخاطب!
  • دو سانحه رانندگی با ۱۴ حادثه‌دیده در بم
  • اعزام شبانه اکیپ عملیاتی توزیع برق خوی برای تعمیر تیر شکسته و پیشگیری از بروز خاموشی 
  • تصادف زنجیره‌ای در جاده مُهر _ لامرد
  • زنجیره افتتاح پروژه‌ها در شهر اصفهان آغاز می‌شود/ تشکیل شوراها موجب جهش در مدیریت شهری شد
  • ۴ کشته و مصدوم در تصادف محور مرگنلر-چایپاره