Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجمع ناشران انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای در اعتراض به کشتار مسلمان در روزهای اخیر در فلسطین اشغالی بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر،  مجمع ناشران انقلاب اسلامی در محکومیت کشتار وحشیانۀ ملت مظلوم فلسطین به دست رژیم غاصب اسرائیل و اقدام مذبوحانۀ آمریکا در پی به رسمیت شناختن شهر قدس به‌عنوان پایتخت اسرائیل بیانیۀ زیر را منتشر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باسمه‌تعالی

در بستر تاریخ بشریت، اگر در پی یافتن مصداق و تعیّنی برای واژۀ «ظالم و مظلوم» باشیم، قطعاً دولفظ «صهیونیزم و فلسطین» را باید پاسخ و مصداقی روشن بر آن تلقی کنیم. چه کتاب‌ها و مقالات و مقال‌ها که توسط آزاداندیشان جهان در این‌باره نوشته و بیان شد و البته چه زبان‌ها که در کام دنیاخواهی و چه قلم‌ها که در غلاف ترس و تردیدها ساکت ماندند و بی‌تفاوت، سال‌های سرد و ظلمانیِ ظلم و اشغال و تجاوز به سرزمین پیامبران را سَرکردند.

این روزها و به‌خصوص بعد از حماقت چندبارۀ دولت ایالات متحده در اعلام قدس به‌عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی، انتفاضۀ شرافت و آتشفشان جهاد و عزت از بلندای رشادت مردم سربلند و ستمدیدۀ فلسطین در حال فوران و جریان است. مقاومت، امروز با دست خالی در برابر مخوف‌ترین ماشین جنگی و فاشیستی‌ترین شبکۀ تروریسم دولتی، طی قرون اخیر ایستاده است و هر روز شهیدی و شهیدانی را تقدیم این راه مقدس و سرزمین مقدس می‌کند.

تغافل و بی‌غیرتی اکثر رژیم‌های عربی اسلامی از یک‌سو و تبلیغات شدید و گستردۀ رسانه‌های غربی صهیونیستی از سوی دیگر، درصدد است که به‌تدریج، زمینه‌های فراموشی خصومت و عداوت و جنایات اشغالگران را مجدد فراهم آورد.

این جریان رسانه‌ای و سیاسی برای تحریف ۴۵قرن تاریخ فلسطین و انکار ظلم بی‌سابقه‌اش و نادیده‌انگاشتن حق تعیین سرنوشت ساکنان اصلی این سرزمین همۀ تلاش خود را در سطح جهانی به‌کار بسته است.

این خواب آشفته و آن دسیسه‌های شوم البته با پیروزی نهضت امام خمینی و شکل‌گیری انقلاب عظیم اسلامی عملاً بی‌تعبیر و ناممکن شده است. پیام‌های مسیحایی و مواضع امیدبخش رهبر حکیم انقلاب اسلامی در طول این سال‌ها، فروغ انتفاضه را بیشتر از قبل نموده و روح جهاد و مبارزه و امید را در کالبد زخمی و رنجور فلسطین و دیگر ملّت‌های مستضعف جهان دمیده است امّا وظیفۀ امروز، سنگین‌تر از همیشه است. قطعاً شناساندن مسئلۀ فلسطین به جهانیان و رساندن ندای این آرمان و نیز بیان شجاعانۀ این ظلم تاریخی امری ضروری است.

تولید کتاب‌های اثرگذار و روایت قابل‌درک و فهم به‌خصوص برای نسل کودک، نوجوان و جوان امروز در ایران و دیگر کشورها می‌تواند یکی از کارویژه‌های ناشران و نویسندگان مؤمن و انقلابی تلقی شود.

ما می‌توانیم و باید اثرگذارتر از گذشته در قبال این مسئلۀ حیاتی و آن ظلم جهانی، نسل‌های امروز و فردا را آگاه‌تر و آشناتر کنیم و مقدمات نابودی این غدّۀ سرطانی را با سلاح فرهنگ و اندیشه و ادبیات فراهم‌تر نماییم. مجمع ناشران انقلاب اسلامی، ضمن محکومیت کشتار وحشیانۀ جوانان مظلوم فلسطین و ابراز برائت و دشمنی در قبال دولت مستکبر و صهیونیستی ایالات متحدۀ آمریکا، از عموم اهالی فرهنگ و ادب و آزاداندیشان جهان دعوت می‌نماید صدای رسای مظلومیت و حق‌خواهی فلسطین باشیم و دِین فرهنگی خودمان را در قبال انتفاضۀ جدید و دِین و آرمان بلند مسجدالاقصی را تا تحقق نصرت الهی و وعدۀ صادق امام خامنه‌ای ادا نماییم؛ بعونه و توفیقه تعالی.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۹۷۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسجد پایگاه دین وکانون تقویت اندیشه ناب فرهنگ اسلامی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛ نماینده ولی فقیه ئر استان لرستان گفت:مسجد پایگاه دین، اخلاق ،معنویت و بزرگترین مرکز  کسب آگاهی و والاترین کانون احیا و تقویت اندیشه ناب فرهنگ اسلامی است .
حجت الاسلام و المسلمین سید احمد رضا شاهرخی با تاکید بر اینکه مسجد باید محور و کانون همه فعالیتهای فرهنکی ،سیاسی و اجتماعی در حامعه باشند، فزود:بهره گیری از همه ی ظرفیتهای استانی را برای رونق مساجد و جذب جوانان مومن، نخبه و انقلابی خواستار شد .
فرمانده سپاه حضرت ابالفضل(ع) لرستان هم به هجمه ی گستره فرهنگی دشمن علیه ملت ایران و ارزشهای اسلام و انقلاب اسشاره کرد و گفت: مساجد باید محل رجوع مردم و مرکر حل مشکلات آنان باشد .
 سردار باقری افزود: یک هزار و ۸۰۰ پایگاه بسیج در استان وجود دارد و برنامه ریزی شده همه آنان را به مساجد منتقل کنیم .
مدیر کل صداوسیمای استان لرستان هم گفت: هویت بخشی به مساجد و تولید برنامه های مختلف فرهنگی، سیاسی ،اجتماعی واقتصادی با محور مساجد و استودیو گریزی را از سیاست های رسانه ملی برای محور قرار گرفتن مساجد عنوان کرد و افزود: آماده ایم تا پایان سال هر هفته بخشی از برنامه های تولید محتوا در صداوسیمای لرستان را در یکی از مساجد برگزار کنیم .  

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی



 

دیگر خبرها

  • مسجد پایگاه دین وکانون تقویت اندیشه ناب فرهنگ اسلامی
  • هم اندیشی علمی مساله حجاب؛ حکمرانی نرم و سخت برگزار می شود
  • همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی رهبر معظم انقلاب چهارشنبه در قم 
  • رویکرد سپاه کردستان اعتقادی است
  • اندیشه‌ امام در عملیات وعده صادق نمود پیدا کرد
  • مقام ارشد حماس: اگر کشور فلسطین تشکیل شود سلاح‌ها را زمین می‌گذاریم
  • اسموتریچ خواستار ترور رهبران حماس، نابودی کامل غزه و تحریم دولت رام‌الله شد
  • مقام ارشد حماس : اگر کشور فلسطین تشکیل شود سلاح‌ها را زمین می‌گذاریم و به یک حزب سیاسی تبدیل خواهیم شد
  • ۲۰۰ روز پس از جنگ اسرائیل علیه غزه: تحلیلی از مهمترین سلاح‌های مقاومت فلسطین علیه ارتش اسرائیل (فیلم)
  • حماس: اگر کشور فلسطین تشکیل شود سلاح‌ها را زمین می‌گذاریم