Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ سید موسی خادمی ظهر امروز در همایش فصلی ائمه جمعه لرستان که در بیت امام جمعه این شهرستان برگزار شد، گفت: ائمه جمعه نقش موثر و انکارناپذیری در توسعه استان دارند.

وی افزود: هر سیستم از یک سری اجزا و عناصر تشکیل شده که ضمن اینکه در کنار یکدیگر کار خود را انجام می‌دهند، همگی یک هدف والا دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار لرستان با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران یک سیستم است که اجزاء آن در کنار یکدیگر مشغول به فعالیت‌اند، بیان داشت: در نظام جمهوری اسلامی ایران هر کدام از قوا مکمل یکدیگر هستند و به این ترتیب اختلال در یک عنصر سبب اختلال در مجموعه نظام می‌شود.

خادمی افزود: در استان لرستان نیز به همین‌گونه است، به نحوی‌که استاندار در کنار امام جمعه، مدیران کل، نهاد‌های نظامی و انتظامی و فرهنگی فعالیت دارند و همه آن‌ها برای ایجاد رضایتمندی مردم تلاش می‌کنند.

وی از تعامل دستگاه‌های اجرایی با یکدیگر به عنوان یک وظیفه یاد کرد و افزود : در نگاه سیستمی تعامل یک وظیفه است و بر این اساس عناصر می‎بایست، در کنار یکدیگر فعالیت کرده و همدیگر را تقویت کنند و در این بین باید عنصر نامتعادل حذف شود.

استاندار لرستان مشخص کردن حد و مرز را در سیستم‎‏های انسانی مشکل دانست و گفت: ائمه جمعه، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، مدیران کل، روحانیون و همه اقشار بایستی با تعامل در کنار یکدیگر، همدیگر را تقویت کنند.

خادمی تاکید کرد: در حوزه بحث فرهنگی بخش کمی از مسوولیت بر عهده دولت بوده و عمده آن خارج از عهده دولت است، بر این اساس نقش روحانیت، ائمه جمعه، صدا و سیما و همچنین مسئولان فرهنگی در این زمینه بیشتر است.

انتهای پیام/د

ضرورت همکاری مسوولان و ائمه جماعات در راستای رضایتمندی مردم

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۰۵۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیریت بحران شهرستان خوروبیابانک ار امکانات کافی برخوردار نیست

فرماندار شهرستان خوروبیابانک گفت: مدیریت بحران این شهرستان از امکانات کافی برخوردار نیست و نیاز اساسی به پزشکان متخصص، مجرب و امکانات پزشکی دارد و این خواسته مردم است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، احمدرضا طحانی ظهر امروز _شنبه هشتم اردیبهشت_ در جلسه مدیریت بحران شهرستان که با حضور منصور شیشه فروش، مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: شهرستان خوروبیابانک با توجه به پراکندگی روستاها و وسعت زیاد آن، نیاز به امکانات امدادی دارد.

وی افزود: در حال حاضر امکانات و تجهیزاتی که برای مقابله با حوادث احتمالی مخصوصاً سیل در شهرستان وجود دارد، بسیار اندک است و در صورت وقوع حوادث، این شهرستان با مشکل مواجه خواهد شد.

فرماندار شهرستان خوروبیابانک با اشاره به مشکلات حوزه بهداشت و درمان، خاطرنشان کرد: مسئولان دانشگاه علوم پزشکی استان اصفهان باید این موضوع را در نظر داشته باشند که این شهرستان نیاز اساسی به پزشکان متخصص، مجرب و امکانات پزشکی دارد.

طحانی محرومیت‌زدایی را مهمترین نیاز مردم این خطه از استان اصفهان عنوان و تصریح کرد: با وجود اقدامات بسیار در شهرستان خوروبیابانک، همچنان بحث محرومیت قابل لمس است که انتظار می‌رود برای خروج از مشکلات به این شهرستان توجه ویژه شود.

مسئولان اصفهان صدای مردم خوروبیابانک را نمی‌شنوند

حجت‌الاسلام محمدحسین رمضانی، امام جمعه شهرستان خوروبیابانک نیز تصریح کرد: با گذشت چند سال از افتتاح بیمارستان محروم این شهرستان، مسئولان استانی صدای این مردم را نمی‌شنوند و بارها از تریبون نماز جمعه در این خصوص صحبت شده است.

وی ادامه داد: آنچه که این مردم ولایت‌مدار و شهیدپرور تقاضا دارند تجهیز کامل بیمارستان و حضور پزشک متخصص است.

امام جمعه شهرستان خوروبیابانک گفت: کاهش تعرفه برق منطقه گرمسیری یکی از مطالبات بحق و جدی مردم شهرستان خوروبیابانک است.

کد خبر 748455

دیگر خبرها

  • رضایتمندی مردم از اجرای طرح نور در سطح استان سمنان
  • لزوم بازنگری مدیران استان قزوین در رفتار و عملکرد خود
  • مدیریت بحران شهرستان خوروبیابانک ار امکانات کافی برخوردار نیست
  • بیجار از نبود هتل مناسب رنج می‌برد/ لزوم توسعه زیرساخت‌های فرهنگی
  • تأکید ائمه جمعه اردبیل بر رفع مشکلات معیشتی معلمان و کارگران
  • لزوم توجه مسئولان به معیشت کارگران
  • لزوم همکاری تمامی نهادها با پلیس در اجرای طزح نور
  • لزوم حمایت بیشتر مسئولان از کارگران در شرایط جنگ اقتصادی
  • امام جمعه تهران خطاب به متدینین: انگ زدن به یکدیگر مصلحت نیست
  • حمایت از دانش‌بنیان‌ها و استفاده از جوانان متدین در دستور کار مسئولان قرار گیرد