Web Analytics Made Easy - Statcounter

سمنان - ایرنا - نماینده مردم شهرستان های گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی گفت : دولت و مجلس برای تصویب بودجه با اولویت افزایش رونق اقتصادی و رفاه اجتماعی و کاهش بیکاری در کشور در سال 97 اتفاق نظر دارند.

غلامرضا کاتب روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود : دولت دوازدهم در ارایه لایحه پبشنهادی بودجه 97 در زمان مقرر به خوبی عمل کرده است و این امر نشان دهنده انضباط در برنامه های کلان از سوی گروه اقتصادی این دولت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهارداشت : دولت و مجلس شورای اسلامی هماهنگی و انسجام قابل توجه ای برای اصلاح و بازنگری تعدای از تبصره ها و متمم ها لایحه پیشنهادی بودجه 97 با همفکری یکدیگر برای افزایش رفاه اجتماعی در کشور دارند.
وی با بیان این که نقد و بررسی این لایحه پیشنهادی در شبکه های اجتماعی از اقدامات مثبت در شروع کار دولت دوازدهم است چراکه با نقدهای منصفانه مطالبات به حق مرم تا قبل از تصویب در برنامه ریزی های کلان اقتصادی کشور گنجانده می شود.
کاتب اضافه کرد : سهم استان های کشور در اعتبارات هزینه ای از 4.3 درصد در سال 96 به 24.3 درصد در سال 97 افزایش یافته است که این امر یکی از اقدامات مثبت دولت در گنجاندن این بند در برنامه اقتصادی کشور است.
نماینده مردم شهرستان های گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد : به نسبت جمعیت اعتبارات قابل توجه ای در لایحه پیشنهادی بودجه سال آینده از سوی دولت برای سمنان در نظر گرفته شده است و با تلاش و همیاری سایر نمایندگان استان درصدد چانه زنی به منظور افزایش اعتبارات عمرانی هستیم.
استان سمنان بیش از 702 هزار نفر جمعیت دارد.
به گزارش ایرنا، لایحه بودجه سال 1397 هفته گذشته از سوی رئیس جمهوری تقدیم مجلس شورای اسلامی شد.
7339/6026
*خبرنگار: محمدرضا یوسف نژاد ** انتشاردهنده: جانعلی فتحی
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۱۳۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه علنی مجلس آغاز شد/ ادامه بررسی بخش دوم لایحه بودجه

به گزارش خبرنگار مهر، دقایقی پیش جلسه علنی عصر امروز (دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی به ریاست محمدباقر قالیباف آغاز شد.

از صبح امروز بررسی جداول لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ کل کشور در صحن مجلس آغاز شد و ادامه بررسی آن در دستورکار جلسه نوبت عصر مجلس قرار گرفت.

کد خبر 6092167 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • جلسه علنی مجلس آغاز شد/ ادامه بررسی بخش دوم لایحه بودجه
  • کلیات جدول ۹ لایحه بودجه ۱۴۰۳ تصویب شد
  • بهادری جهرمی: هیچ مرجعی معطل تصویب قانون جدید برای ساماندهی حجاب نیست
  • جدول مربوط به اعتبارات دستگاه‌های اجرایی تصویب شد
  • جدول درآمدهای نفتی و مالیاتی دولت در بودجه ۱۴۰۳ تصویب شد
  • منابع بودجه ۱۴۰۳ تصویب و جدول حقوق و مزایا رد شد
  • گام‌های بلند دولت سیزدهم برای رونق اقتصادی در گلستان
  • «مشوق‌های مالیاتی هدفمند سرمایه گذاری» گامی مهم درجهت رونق تولید و افزایش مشارکت مردم
  • قالیباف به بانک مرکزی اولتیماتوم داد
  • مجلس بخش دوم لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ را بررسی می‌کند