Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران - ایرنا - معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: خوشحالم که جشنواره موسیقی فجر در دوره سی و سوم خود قرار دارد چون سی و سه سالگی نماد کمال و جمال توأمان است.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا، این مطلب را به سیدمحمد مجتبی حسینی در بازدید از دبیرخانه سی وسومین جشنواره موسیقی فجر بازدید کرد.
بر اساس اعلام روابط عمومی سی وسومین جشنواره موسیقی فجر، حسینی بعد از بازدید از دبیرخانه جشنواره در یک نشست با حضور فرزاد طالبی مدیر کل دفتر موسیقی، مهدی افضلی مدیرعامل مؤسسه توسعه هنرهای معاصر، حمیدرضا نوربخش مدیر سی و سومین جشنواره موسیقی فجر و برخی از نیروهای ستاد جشنواره شرکت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در این نشست گفت: وقتی به پوسترها نگاه می‌کنم و عدد سی و سه را جلوی عنوان جشنواره می‌بینم، از همت دوستانی که سال‌ها این جشنواره را برگزار کرده‌اند و به اینجا رسانده‌اند، خوشحال می‌شوم.
معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: خوشبختانه امسال هم مسئولان جشنواره نهایت تلاش خود را به کار گرفته‌اند که امیدوارم نتیجه آن مناسب فرهنگ غنی موسیقی در کشورمان باشد.
حسینی ادامه داد: آقای طالبی زحمت کشیدند و شیوه‌نامه برگزاری جشنواره موسیقی فجر را تهیه کردند و به من دادند. فکر می‌کنم ابلاغ این روش‌نامه بتواند برای سال‌های آینده نشان‌دهنده قوام جشنواره باشد.
وی افزود: با دوستان برگزارکننده جشنواره موسیقی فجر مشورت می‌کنم و نظرها و پیشنهادهایم را به آن‌ها ارائه خواهم کرد. به همه این دوستان خسته‌ نباشید و دست‌مریزاد می‌گویم.

** جشنواره موسیقی فجر ریل گذاری جدید شد
مدیر سی و سومین جشنواره موسیقی فجر نیز در این نشست گفت: جشنواره‌های فجر در سال‌های ابتدایی خود با رویکرد جشن دنبال می‌شدند. جشنواره فیلم فجر به‌ مرور توانست رویکردش را به رویکرد جشنواره‌ای تغییر بدهد، اما متأسفانه این اتفاق برای جشنواره موسیقی فجر رخ نداد و این جشنواره صرفاً یک جشن موسیقایی برای سالروز پیروزی انقلاب اسلامی باقی ماند.
حمیدرضا نوربخش افزود: من از 1366 در کنار جشنواره موسیقی فجر بودم و از سال 1369 که آقای علی مرادخانی به ‌عنوان مدیر دفتر موسیقی منصوب شدند، دائماً صحبت‌هایی با او داشتم که جشنواره موسیقی فجر از حالت جشن خارج شود و شکل فستیوالی به خود بگیرد. در نتیجه در دهه 70 اتفاقات خیلی خوبی در روند برگزاری جشنواره شکل گرفت و بسیاری از بزرگان موسیقی کشور و چهره‌های شاخص بین‌المللی در این جشنواره حضور پیدا کردند. با این وجود در دهه 80 دوباره شرایط تغییر کرد.
وی درباره دوران مدیریت خود در جشنواره موسیقی فجر گفت: در سه دوره‌ای که بنده مدیریت جشنواره موسیقی فجر را به عهده داشتم، با نظر و کمک آقای علی مرادخانی و آقای فرزاد طالبی، رویکردهای جشنواره را تغییر دادیم و بنا بر وعده‌های دولت برای برون‌سپاری جشنواره و سپردن آن به صنف، به این مهم صحه گذاشتیم و ریل‌گذاری جدیدی در این جشنواره انجام دادیم.
بازدید معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از دبیرخانه سی وسومین جشنواره موسیقی فجر روز گذشته(یکشنبه) انجام شد.
سی وسومین جشنواره موسیقی فجر از 20 تا 30 دی ماه برگزار می شود.
فراهنگ ** 1085 ** دریافت: زهرا امیری * انتشار: امید غیاثوند

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۱۹۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۰ هزار جوان قمی عضو جمعیت هلال‌احمر هستند

محمد مصباحی ، با اشاره به اقدام‌های انجام شده در موضوع آموزش‌های مهارتی، گفت: سال گذشته ۳۱ هزار و ۲۳۰ جوان در کارگاه و دوره‌های مهارتی در استان قم شرکت کردند.

 معاون امور جوانان هلال‌احمر قم با بیان اینکه آموزش‌های مهارتی این نهاد از سنین قبل از دبستان آغاز می‌شود، گفت: در سالی که گذشت افزون بر پنج‌هزار نفر از دانش‌آموزان قم با شرکت در دوره‌ها و کلاس‌های مختلف، آموزش‌های مهارتی و کمک‌های اولیه را گذراندند.

مصباحی موحد، نقش‌آفرینی در پرکردن اوقات فراغت تابستان را از طرح‌های جاری هلال‌احمر قم یاد کرد و افزود: در همین خصوص در تابستان امسال ۳۴ عنوان کلاس جهت حضور نوجوانان و جوانان قمی پیش‌بینی‌شده است.

 معاون امور جوانان هلال‌احمر قم گفت: این کلاس‌های ۳۴ گانه در رشته‌های مختلف هنری، مهارتی، آموزش زبان، مشاوره ازدواج و پیشگیری از اعتیاد، دوره‌های علمی و هنری و کمک‌های اولیه جهت غنی‌سازی اوقات فراغت از ابتدای تابستان سالجاری برگزار خواهد شد.

 معاون امور جوانان هلال‌احمر قم با بیان اینکه جوانان قمی جهت بهره‌مندی از این دوره‌ها می‌توانند به هلال‌احمر استان مراجعه کرده و یا به‌صورت غیرحضوری ثبت‌نام خود را نهایی کنند، تصریح کرد: تمامی دوره‌های علمی، هنری و مهارتی جمعیت هلال‌احمر با کمترین هزینه ممکن برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • فارس و بوشهر زیر ذره‌بین دفتر موسیقی رفتند
  • مشکلات موسیقی استان‌های فارس و بوشهر بررسی می‌شود
  • سفر به ۲ کشور منطقه در روزهای آینده / درباره «اقبال لاهوری» فیلم با کیفیت می‌سازیم
  • سفر به ۲ کشور منطقه در روزهای آینده / فیلم با کیفیت درباره «اقبال لاهوری» می‌سازیم
  • ۲۰ هزار جوان قمی عضو جمعیت هلال‌احمر هستند
  • ساز هنرمندان جنوب کرمان بر سکوهای بین‌المللی کوک می‌شود
  • گوش شنوای دولت برای شنیدن مشکلات و نیازهای مردم
  • نهضت پلاتوسازی در دستور کار است/ برگزاری المپیاد هنر
  • مرحله استانی دومین جشنواره سرود فجر بسیج در بوشهر برگزار شد
  • راهیابی هنرمندان چهارمحال و بختیاری به جشنواره ملی موسیقی خلیج فارس