Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس بهزیستی شهرستان گنبدکاووس گفت: با موافقت معاون بهزیستی استان، مجوز افتتاح پایگاه سلامت اجتماعی در مناطق آسیب‌پذیر شهرستان اخذ شده که با تامین اعتبار این پایگاه راه‌اندازی خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گنبدکاووس, محمدرضا فشایی ظهر امروز در نهمین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر با اشاره به وضعیت مناطق آسیب‌پذیر این شهرستان اظهار داشت: در طرح شهید شوشتری و پاک‌سازی مناطق آسیب‌پذیر, 12 کودک بازمانده از تحصیل در محله اسلام‌آباد شناسایی و برای تحصیل به آموزشگاه معرفی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در طرح شهید شوشتری, 21 نفر دارای معلولیت در محله اسلام‌آباد شناسایی و به آنان خدمات مورد نیاز ارائه شد, که در مرحله قبلی نیز 14 نفر از این معلولین شناسایی و خدمات لازم ارائه شدند, که در مجموع 35 نفر از معلولان در این محله از خدمات بهزیستی بهره‌مند شدند.

رئیس بهزیستی شهرستان گنبدکاووس افزود: در محله مدرسی در بین همه کودکان زیر 6 سال ,طرح غربالگری شنوایی‌سنجی و بنیایی انجام شد و در بازدیدها, یک خانواده دارای 5 معلول دارای نایسم شناسایی شد و 45 نفر نیز در زمینه مسکن مشکلاتی داشتند.

فشایی تصریح کرد: پرسش‌نامه‌ای توسط 409 خانواده مبنی بر آسیب‌های اجتماعی شایع در محلات آسیب‌پذیر شهرستان گنبدکاووس در افغان آباد پر شد و این آسیب‌ها شناسایی و پیشنهادات خود مردم محله برای کاهش این آسیب‌ها اجرا خواهد شد.

رئیس بهزیستی شهرستان گنبدکاووس تاکید کرد: با معاون اداره کل پیشگیری از آسیب‌های استان گلستان نشستی برگزار شد و در این نشست مجوز افتتاح پایگاه سلامت اجتماعی اخذ شده که با تامین اعتبار این پایگاه راه‌اندازی خواهد شد.

فشایی یادآور شد: 4 خواهر معلول در محله اسلام‌آباد شناسایی شدند که 2 نفر از این خواهران معتاد بوده و با رایزنی‌های انجام شده, در کمپ ترک اعتیاد شهرستان آزادشهر بستری شدند و با توجه به اینکه پدر این خانواده جزء اتباع بیگانه است و شرایط لازم اقتصادی برای بستری شدن فرزندانش به مراکز نگهداری را ندارد, و سهم مشارکت خانواده در هر ماه یک میلیون و 200 هزار تومان است, پیشنهاد شد تا از طرف دادستان حکم فاقد سرپرست موثر جاری شود تا این 4 معلول به مراکز غیردولتی نگهداری در گنبدکاووس تحویل شوند.

انتهای پیام/

R41471/P41362/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۲۳۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح مراقبت‌های روانی اجتماعی دانش‌آموزان در سمنان اجرا شد

مدیرکل بهزیستی استان سمنان خواستار پیگیری دقیق طرح جامع مراقبت‌های روانی اجتماعی دانش‌آموزان شد و گفت: ساختارمندی مناسب و یکپارچگی مطلوب در حوزه آموزش و پرورش مزیت استان سمنان در اجرای این طرح است.

مدیرکل بهزیستی استان سمنان با اشاره به اینکه نکته اساسی که در راستای اجرای طرح نظام مراقبت‌های اجتماعی دانش‌آموزان وجود دارد، این است که غربالگری‌ها به‌خوبی انجام شود، گفت: در قالب این طرح گروه‌های در معرض خطر، پرخطر و کسانی‌که نیاز به خدمات فوریتی دارند، به بخش‌های مربوطه ارجاع داده شوند.

منطقی افزود: در سال گذشته، تعدادی ارجاعی از آموزش و پرورش داشتیم که مداخلات لازم در راستای رفع مشکل از سوی بهزیستی این استان انجام شد و از ابتدای سال جاری هم تعدادی از دانش‌آموزان که باید در کارگروه فوریت‌های روانی اجتماعی مورد بررسی و رفع مشکل قرار می‌گرفتند، زیر پوشش قرار گرفتند.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • طرح مراقبت‌های روانی اجتماعی دانش‌آموزان در سمنان اجرا شد
  • لزوم اتحاد کشورهای اسلامی در برابر ظلم و جنایت رژیم صهیونیستی
  • گنبدکاووس آماده برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی است
  • تاکید استاندار بر پیشگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی دانش آموزی
  • تلگراف: انهدام تانک‌های آبرامز ناتو را آسیب پذیر کرده است
  • قیمت خانه در جنت آباد تهران امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • افتتاح و راه‌اندازی ۳ خانه بهداشت در میناب
  • ساخت پایگاه سلامت در محله تاریخی کهنه‌دژ سمنان آغاز شد
  • افزایش سرانه ورزشی دانش آموزان گنبدکاووس با افتتاح یک زمین چمن مصنوعی
  • آغاز ساخت پایگاه سلامت شهدای محله کهنه دژ در سمنان