Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از روابط عمومی واحد گرگان، پرفسور کرمی در همایش تهدیدات نوین و بیوتروریسم در عصر جدید در دانشگاه آزاد گرگان در رابطه با شیوه های جدید جنگ دشمن گفت: همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودنداستکبار با ما تمام نشده بلکه ابزار دشمنی آن تغییر کرده است .

پدر دانش بیو تروریسم ایران به اهداف حمله بیو ترورییسم اشاره کرد و گفت: انسان ،دام و طیور، نباتات، محیط زیست ،غذا و دارو و آب اشامیدنی از جمله اهداف آن می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وجود دشمن توهم نیست بلکه تهدیدی جدی است

وی گفت: برخی وجود دشمن توهم می دانند در حالی که اگر نگاه واقع بینانه داشته باشند می بینیند که چطور استکبار در سخنان خود به این دشمنی ها اشاره می کند.

وی گفت: هنری کسینجر از سیاستمداران آمریکا به صراحت گفته اگر خاورمیامنه را بخواهیم در اختیار داشته باشیم باید نفت آن را کنترل کنیم و اگر مردم آن بخواهیم همراه کنیم باید غذایشان را کنترل کنیم.

منتقد جدی تراریخته در کشاورزی ام

این پژوهشگر بیوتکنولوژی گفت: با وجودیکه از ترکیب و مواد تراریخته محصولات مفیدی در زمینه پزشکی بوجود آوردم اما منتقد جدی این روش در زمینه کشاورزی هستم چرا که مطمعنم در حوزه محیط زیست و کشاورزی این روش از راه درستش انجام نمی شود.

وی گفت: امروز معاون محیط زیست باید پاسخ دهد چرا از مواد تراریخته ای استفاده می کنند که محیط زیست و کشاورزی ما را نابود می کند.

اخراج استاد منتقد در دولت مدعی آزادی بیان

موسس انجمن بیوتکنولوژی ایران با انتقاد از نوع برخوردها با منتقدین تراریخته در دولت گفت: در دولتی که مدعی آزادی است استادی که بیش از ۳۰ سال سابقه خدمت داشته به خاطر انتقاد از استفاده مواد تراریخته در محیط زیست اخراج شده است.

این پژوهشگر برتر کشور گفت: با وجود این کارشکنی ها و هجمه ها اجازه نخواهیم داد عده ای نفوذی ایران را به موش آزمایشگاهی تبدیل کنند.

مردم از دولتها مطالبه کنند

پرفسور کرمی ادامه داد: دغدغه من در زمینه مواد تراریخته مسئله ای علمی است و مردم در هر دوره ای باید از دولتی که به آن رای دادند حقوق شهروندی خود را مطالبه کنند و یکی از مهمترین و جدی ترین مطالبه مردم در مورد غذایی است که مصرف می کنند از این رو باید از مسئولین بخواهند چرا به مردم محصولات خوراکی که به صورت تراریخته تولید می شود را معرفی نمی کنند؟! چرا سازمان غذا و دارو آزمایشگاه مواد تراریخته ندارد؟

بی تفاوتی در اسلام معنا ندارد

وی با انتقاد از بی تفاوتی در این زمینه گفت: فرهنگ انقلابی و اسلامی ما اجازه بی تفاوتی نسبت به این مسائل را به ما نمی دهد چرا که در اسلام بی تفاوت بودن نسبت به مسائل پیرامون خود معنا ندارد.

این استاد پدافند غیر عامل گفت: طبق گفته وزیر اطلاعات بعد از شهادت دانشمندان هسته ای موصاد به این نتیجه رسید ترور به این شکل دیگر جوابگو نیست و باید بدون سلاح و به صورت بی صدا اندیشمندان و دانشمندان ایران را از بین ببرند و نمونه هایی از ازکسانی که قربانی بیوتروریسم شده اند در کشور وجود دارد.

ترکیب فقه کلاسیک و علم جدید معجزه می کند

این محقق و پژوهشگر برجسته ادامه داد : برای حل مشکلات کشور واقعا از دو گروه حوزه و دانشگاه کمک می خواهیم که بتوانند فرهنگ خود باوری و اتکاء به سرمایه های خودی را در بین مردم نهادینه کنند چرا که اگر فقه کلاسیک و علم جدید با هم ترکبیب شود معجزه از آن بیرون می آید.

پرفسور کرمی تصریح کرد: دشمن امروز به این نتیجه رسیده است که بهترین راه مقابله با ایران از بین بردن باور های جوانا ن و تغییر سبک زندگی مردم است و به دفاع پیش دستانه روی آورده است و فرهنگ جامعه را طوری به پیش می برد که مردم را از دفاع از ارزشها و شهید دادن در این ره خسته کند.

برجام و سند۲۰۳۰ دفاع پیشدستانه غرب

وی برجام و سند ۲۰۳۰ دو نمونه از دفاع پیش دستانه دشمن دانست که در آن باورهای ساختاری جوانان و کودکان را تغییر می دهند.

این استاد برجسته افزود: کاری که شهدا و رزمندگان مدافع حرم در از بین بردن داعش کردند کار کمی نبود و متاسفانه در کشور ما عده ای نمی خواستند این رویداد عظیم آنطور که باید در بین مردم بزرگ جلوه کند.

وی با ذکر خاطره ای ادامه داد: در یکی یک از سفرهای اروپایی یکی از اساتید مشهور به من گفت شما چطور توانستید داعش را از بین ببرید و این همه عظمت را از کجا آوردید چرا که به نظر اروپاییا این پیروزی بزرگترین پیروزی قرن است.

عده ای نخواستند پیروزی داعش در کشور بلد شود

وی افزود: با این حال در کشور ما کسانی نخواستند پیروزی داعش و جبهه مقاومت بلد شود.

پرفسور کرمی ادامه داد: یکی از ملوان آمریکایی که توسط ایران به اسارت گرفته شده بود در صحبتهای خود با دیگر نیروهای آمریکایی گفته بود که اگر ما در خلیج فارس با ایرانیها نمی جنگیدیم باید با آنها در آمریکا بجنگیم و من برای دفاع از آمریکا امروز اینجا حضور دارم .

وی ادامه داد: حال که این منطق در بین رزمندگان و جوانان ما در دفاع از مرزهای جمهوری اسلامی در سوریه و عراق وجود دارد عده ای نفوذی غربزه به حضور آنان اشکال وارد می کنند!

وی ادامه داد: تغییر سبک زندگی و حمله ای که دشمن به دنبال آن است در همین موارد مشهود است.

غربزدگی در حرکات اکروباتیک استاد علوم سیاسی

وی گفت: اینکه امروز در جمهوری اسلامی استاد علوم سیاسی برای اینکه پا بر روی پرچم رژیم اشغالگر اسراییل نگذارد به حرکات آکروباتیک رو می آورد و حتی ارزشهای کشورش را هم فراموش می کند نشان از غربزدگی و محو شدن در فرهنگ غرب دارد که اجرای این تفکر در سند ۲۰۳۰ دنبال می شد.

این پژوهشگر برتر اظهار کرد: امروز غرب بسیاری از دانسته ها و رفتارهای خود را اشتباه می داند و در صدد بازگشت از آن است اما عده ای در کشور می خواهند همان راهی را بروند که خود غرب امروز از آن روی گردان است .

رییس مدیریت بحران استعفا دهد!

استاد پدافند غیر عامل با انتقا از وضعیت مدیریت بحران درکشور گفت: از رییس مدیریت بحران کشور می خواهم استعفا دهد چرا که بدرد این پست نمی خورد و مدیریتش مدیریتی پس از بحران است .

پرفسور کرمی ادامه داد: در همه کشورهای پیشرفته بحرانها در زمانهای صلح و آرامش پیش بینی می شود و برای آن برنامه ریزی صورت می گیرد و در کشور ما پس از بحران تازه تصمیم می گیرند که چه کار کنند که یک نمونه ان در وضعیت مردم کرمانشاه مشهود است.

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۵۴۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین نشست رسالت اندیشی دفتر بانوان جبهه فرهنگی گیلان برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، اولین نشست رسالت اندیشی دفتر بانوان جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی گیلان ظهر شنبه با هدف بررسی بیانات مقام معظم رهبری پیرامون تشکیل جبهه فرهنگی و مأموریت‌های این نهاد انقلابی برگزار شد.

«زهرا ایمان پور» فعال فرهنگی در این نشست با اشاره به سخنرانی مقام معظم رهبری در راستای وجود یک جبهه‌ی هماهنگ در مقابل ما، اظهار کرد: ما متوجه این قضیه هستیم که دشمن از اوایل انقلاب تا کنون با تمام قوای جسمی و فکری و مالی خود در مقابل ما ایستاده تا برای ملت ما موانعی ایجاد کند که بیش از این اسلام در خاورمیانه گسترش نیابد زیرا مهمترین قاعده اسلام، ایستادگی در مقابل استکبار دشمن است.

این فعال فرهنگی با بیان اینکه ما نیازمند به یک پشتوانه‌ی فکری و فرهنگی در تشکیلات هستیم، افزود: ما نباید با نسل جوان طبق برنامه و کتاب‌های چندین سال قبل پیش ببریم، ما باید با یک شناسایی جدیدی از نیازهای جوانان امروزی پیش رویم تا بتوانیم با این نسل ارتباط بگیریم.

وی ادامه داد: در راستای خود سازی ما باید در قدم اول از خودمان بگذریم و قدم بعدی در این راستا این است که باید گفتار درست و حق را بشناسیم و طبق آن گفتار پیش رویم برای متواضع شدن و مقابله با نفس خودمان باید تقوا پیشه کنیم.

ساجده قادری نیز در این نشست با بیان به اینکه سقوط فرهنگی یک شبه ایجاد نمی‌شود، تصریح کرد: اغتشاشات سال گذشته یک بزنگاهی بود برای ما، که متوجه شویم یک مسئله دروغین می‌تواند جامعه ما را تحت تأثیر قرار دهد، ما نیازمند به یک آگاه سازی متداوم هستیم برای نسل جدید تا در چنین مواقعی جامعه دچار لغزش نشود.

این مشاور و فعال حوزه سبک زندگی با اذعان به اینکه اگر ما در مسائل توحیدی قوی باشیم دیگر در بزنگاه‌ها دچار لغزش نمی‌شویم، اظهار کرد: شیطان همیشه ما را به مسائل سرگرم کننده اغوا می‌کند اما اگر ما به مضامین قرآنی مراجعه کنیم به تفکر و تعقل وا می‌دارد و جامعه‌ای می‌تواند سقوط کند که فکر و فرهنگ آن جامعه گرفته شود.

وی با اشاره به اینکه ما نیازمند به اتاق فکرهای تخصصی در گروه‌های فرهنگی خودمان هستیم، بیان کرد: ما باید هم سطح دشمن در فضاهای مجازی مقابله کنیم، مثل خبر حمله ایران به اسرائیل که دشمن این حمله را کاملاً یک چیز کوچک نشان داد و فضای مجازی هم پر شد از نظرات دشمن در راستای همین قضیه پس ما نیازمند به یک سری جهادگری در این فضا هستیم تا با جان و مالشان تمام قد در این فضا کار کنند.

کد خبر 6089903

دیگر خبرها

  • دشمن می‌داند دست ما پُر است/ وعده صادق به ملت ایران ابهت داد
  • در حوزه عفاف و حجاب کار بر زمین مانده بسیار است
  • هشدار نمایندگان استان تهران به وزیر کشور
  • نیازمند آگاه‌سازی پایدار برای نسل جدید هستیم
  • طلایی‌نیک:«وعده صادق» بسیاری از معادلات را تغییر داد
  • اولین نشست رسالت اندیشی دفتر بانوان جبهه فرهنگی گیلان برگزار شد
  • حزب‌الله لبنان: کمک‌های نظامی آمریکا به اسرائیل چراغ سبز حمله به رفح است
  • آینده برجام / توافقی صورت می گیرد؟
  • ویدیو/ هوش مصنوعی مس می‌خورد؟
  • مشارکت بیشتر در انتخابات، هزینه‌های امنیتی را کاهش می‌دهد