Web Analytics Made Easy - Statcounter

گرگان- ایرنا – ملی پوش گلستانی فوتبال ایران از حمایت های نماینده ولی فقیه در گلستان در واگذاری مدیریت مجموعه اسبدوانی به این استان قدر دانی کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، سردار آزمون روز چهارشنبه در دیدار با آیت الله سیدکاظم نورمفیدی اظهار کرد: انتقال این مدیریت پس از 20 سال تلاش و دوندگی، زمینه ساز آشتی هر چه بیشتر دوستداران اسبدوانی شهرهای مختلف گلستان شد و پای طرفداران بسیاری را به مجموعه های اسبدوانی باز کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: به عنوان کسی که سال ها در زمینه اسبدوانی فعالیت کرده و به نمایندگی از جامعه بزرگ مالکین اسب استان گلستان از این حمایت ها تقدیر کرده و امیدوارم این واگذاری مدیریت ها همیشگی و دائمی باشد .
ملی پوش فوتبال ایران ادامه داد: افزایش ضریب سلامت کورس اسبدوانی با مدیریت گلستانی ها، نوید بخش فرا رسیدن روزهایی به مراتب درخشان تر برای اسبدوانی گلستان است که با تلاش دست اندرکاران ورزش و حمایت های بزرگان استان به دست خواهد آمد.
نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان هم در این دیدار از تلاش های ورزشکاران گلستانی در کسب موفقیت های بین المللی قدردانی کرد و گفت: ایجاد نشاط و شادی در جامعه با گلزنی های شما و احساس غرور ملی ، نعمت بزرگی است که باید قدر آن دانسته شود.
آیت الله سیدکاظم نورمفیدی اظهار کرد: خاطرات بزرگ دلاورانی چون پوریای ولی ، قصه دهان به دهان گشته ای است که پیامی جز جاودانه ماندن با به جای آوردن رسم مردانگی و پهلوانی ندارد .
امام جمعه گرگان افزود: رعایت اخلاق مداری که یکی از توصیه های همیشگی دین اسلام است همواره از ورزشکاران ایرانی به خصوص آنان که برای رسیدن به پیشرفت های فنی در خارج از مرزهای کشور در حال فعالیت حرفه ای هستند مورد انتظار است.
3091 /1648
خبرنگار : میثم محسنی ** انتشار: پری سالارنیا

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۶۳۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نواخته شدن زنگ سپاس از معلم در مدارس گلستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان در گرگان آیین متمرکز نواخته شدن زنگ سپاس در دبستان دخترانه هاجر با حضور مدیر کل آموزش و پرورش و تعدادی دیگر از مسئولان این سازمان برگزار شد.

در این مراسم با اهدای گل از معلمان قدردانی شد.

به گفته سید رضا نظری مدیر کل آموزش و پرورش گلستان در هفته تجلیل از مقام معلم در تمامی مدارس از این بزرگواران قدردانی خواهد شد و دهیاران و شهرداران نیز در این راستا برنامه هایی خواهند داشت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • نکونام: با حضور هلدینگ خلیج فارس به آینده استقلال امیدواریم
  • جواد نکونام: با مالک جدید باشگاه به آینده امیدواریم
  • جواد نکونام: با حضور هلدینگ خلیج فارس به آینده استقلال امیدواریم
  • قدردانی از فراجا در گلستان شهدای اصفهان
  • نواخته شدن زنگ سپاس از معلم در مدارس گلستان
  • اعطای تسهیلات ۵۰ میلیون تومانی به بیماران خاص و صعب العلاج
  • چند خبر از کشفیات پلیس
  • آیت الله نورمفیدی: با توجه به اهمیت تعلیم و تربیت معلمان باید از میان بهترین‌ها انتخاب شوند
  • قدردانی شهروندان آزادشهر و گالیکش از پلیس برای اجرای طرح نور
  • تصاویر| خلیج گرگان؛ گلستان