Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@06:07:05 GMT

ورکشاپ تخصصی طراحی چهره برای اولین بار در اهر دایر شد

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۶۰۵۷۵

ورکشاپ تخصصی طراحی چهره برای اولین بار در اهر دایر شد

اهر - انجمن هنرهای تجسمی اهر ، ورکشاپ تخصصی طراحی چهره با مربیگری امین عبدی را برای اولین بار در آمفی تئاتر کتابخانه عمومی شیخ شهاب الدین اهری برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، ورکشاپ تخصصی طراحی چهره شامگاه جمعه برای اولین بار توسط امین عبدی از سوی انجمن هنرهای تجسمی شهرستان اهر با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان در آمفی تئاتر کتابخانه عمومی شیخ شهاب الدین اهری برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این ورکشاپ  که با حضورجمع کثیر از علاقمندان به هنر طراحی برگزار شد، امین عبدی مبانی و اصول طراحی پرتره (چهره) را به صورت کارگاهی آموزش داد.

گفتنی است که امین عبدی متولد سال ۱۳۷۲ در شهرستان اهر از سال ۱۳۸۹ ساکن تبریز است. عبدی از سال ۱۳۸۵ فعالیت خود را آغاز کرد و تکنیک رنگ روغن را بدون استاد و طی کلاس آموزشی، از طریق تمرینات مداوم فرا گرفت و یکی از تابلوهای رنگ روغن خود را  با موضوع ضامن آهو در سال ۱۳۸۹ به موزه آستان قدس رضوی اهدا نمود .

امین عبدی از سال ۱۳۹۰ هنر طراحی با مداد (سیاه قلم) را به سبک هایپررئالیسم آغاز کرد و توانست در سال ۱۳۹۰ که ۱۸ ساله بود، در مسابقات بین المللی نقاشی با موضوع حوادث و بلایای طبیعی از بین ۱۲ کشور مقام دوم را کسب کند.

عبدی همان سال اولین نمایشگاه انفرادی خود با روش مداد و کنته را در زادگاه خود اهر تشکیل داد.

بعد از اتمام دوره دبیرستان در  رشته معماری به کارهای مختلفی از جمله نقاشی روی بوم، دکوراتیو و اجرای نقاشی های دیواری در سطح شهر مشغول شدو توانست در آموزشگاه های آزاد هنری به تدریس بپردازد.

یک سال تدریس در فرهنگسرای فرشته تبریز، ۹ ماه تدریس در فرهنگسرای الغدیر تبریز، دو سال تدریس در آموزشگاه آزاد هنری نصر تبریز، دو سال تدریس در آموزشگاه آزاد هنری خاک تهران از سوابق آموزشی عبدی است.

برگزاری دو نمایشگاه انفرادی و دو نمایشگاه گروهی در داخل و یک نمایشگاه انفرادی در خارج از کشور نیز جزو فعالیت های هنری عبدی است.

امین عبدی در سال ۱۳۹۶ گالری شخصی به نام «گالری نقاشی امین» را دایر کرد و مشغول تدریس طراحی و نقاشی در این گالری است.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۶۰۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشق عشق در روستایی دورافتاده

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد ، دوربین چشم و چراغ این هفته روایت مشق عشق معلمی است که هر روز به عشق دانش آموزان از شهر به روستا می‌آید.
۶۰ کیلومتری از مرکز استان یزد دور می‌شویم، به روستای صادق آباد تفت می‌رویم تا روایتگر حضور معلمی باشیم که چند سالی است، مشق عشق می‌کند.
روستایی کوچک در دل کویر، اما با آب و هوایی کوهستانی که دبستانی کوچک دارد. دبستان شهید دستغیب با ۶ دانش آموز.
خانم رمضانی، اینجا ۳ پایه را تدریس می‌کند. پایه اول، سوم و پنجم ابتدایی. او سختی راه را به جان می‌خرد و نه تنها معلمی بلکه برای دانش آموزان مادری می‌کند.
نکته قابل توجه، روش تدریس این معلم توانمند است، او با آخرین شیوه‌های تدریس به دانش‌آموزان تعلیم می‌دهد و معتقد است در هر شغل و هر لباسی که خدمت می‌کنیم اگر متعهد باشیم و عاشقانه کار کنیم، موفق خواهیم شد.
بیش از سه دهه از خدمت خانم رمضانی در کسوت معلمی می‌گذرد، اما چند ساعتی که در کنار او بودیم، با ذوق و شوق به دانش آموزانش آموخت. با آنها صمیمی شد و همچون مادر دل به دلشان داد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نمایشگاهی از صنایع‌دستی و هنر‌های وابسته در زابل
  • کلاس‌های مدارس ابتدایی استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت‌ماه دایر است
  • افتتاح نمایشگاه صنایع‌دستی و هنر‌های وابسته در زابل
  • رشته دندانپزشکی کودکان در قم راه‌اندازی می‌شود
  • مشق عشق در روستایی دورافتاده
  • هنر‌های قرآنی از منظر میراث فرهنگی حائز اهمیت است
  • خوشحالی عبدی یک مخاطب خاص داشت (عکس)
  • بررسی سیر تحول هنرهای قرآنی/ اهمیت نگاه میراث فرهنگی به هنر قرآنی
  • سینما اسیر سندرم فتوشاپ
  • دوره آموزشی استانی طرح ملی طوبی برگزار می‌شود