Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران ضمن اعلام اینکه نیروهای حق التدریس غیررسمی تهران به طور کامل حقوق خود را دریافت کرده‌اند عنوان کرد: برای پرداخت حق التدریس‌های رسمی نیز منتظر تخصیص بودجه‌ایم. میزان مطالبه آنها دو ماه از سال قبل و شش ماه از سال جاری است.

به گزارش ایسنا، عباسعلی باقری در حاشیه همایش باغبانان بوستان تربیت درباره اسکان نوروزی فرهنگیان گفت: ظرفیت اسکان نوروزی تهران نسبت به سال های گذشته یک و نیم برابر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هرچند سال گذشته 20 درصد مراکز اسکان نوروزی تهران خالی ماند.

وی افزود: تا سه سال گذشته تنها هفت منطقه درگیر اسکان نوروزی بودند اما اکنون مناطق 19 گانه تهران فعال هستند.


باقری درباره مخاطبان اسکان نوروزی گفت: نظر آموزش و پرورش ارائه خدمات به فرهنگیان است، اما گاهی به دلیل کمبود مراکز  اقامتی در سطح کشور  ناچار هستیم  مراکز خودمان را در اختیار غیرفرهنگیان نیز قرار دهیم.

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران با اشاره به اینکه برخی نقاط کشور چون بندر گناوه در صورت عدم حمایت آموزش و پرورش قادر به پذیرایی از مهمانان و مسافران شهر خود نیستند زیرا اصلا مراکز رفاهی برای مسافران ندارند گفت: امسال تعداد مراکز رفاهی تهران را در سه منطقه افزایش دادیم و بر تعداد مدارس هم افزوده شده است.

باقری ضمن اعلام اینکه نیروهای حق التدریس غیررسمی تهران به طور کامل حقوق خود را دریافت کرده اند عنوان کرد: برای پرداخت حق التدریس رسمی نیز منتظر تخصیص بودجه‌ایم. میزان مطالبه آنها دو ماه از سال قبل و شش ماه از سال جاری است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۰۵۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دشمن از اقتصادوحجاب در حوزه امنیتی علیه کشورمان سواستفاده می کند

به گزارش خبرنگار مهر، سردار قربان ولی زاده در جلسه مدیران مناطق آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران با بیان اینکه زحمات و تلاش‌های آموزش و پرورش در برنامه‌های فرهنگی دهه فجر و نگاه ویژه به مناسبت‌ها ملی و مذهبی در سطح مدارس برای تقویت ارزشهای دینی و الهی قابل تقدیر است، گفت: در بحث راهیان نور به عنوان مهمترین حرکت فرهنگی شاهد استقبال دانش آموزان هستیم که نتیجه تعامل خوب آموزش و پرورش با بسیج دانش آموزی و بسیج فرهنگیان است.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا استان تهران به موضوع حجاب در جامعه اشاره کرد و یادآور شد: موضوع حجاب فقط یک موضوع صرف فرهنگی نیست، بلکه امروز دشمن از حجاب و اقتصاد، در حوزه امنیتی استفاده می‌کند.

ولی زاده در ادامه بیان داشت: اگر بتوانیم جهاد فی سبیل الله که مکتب فرهنگ شهدا بود، را به نسل امروز منتقل کنیم می‌توانیم بگوییم کنگره شهدا موفق است. اگر قرار است کاری انجام شود باید سعی کنیم از منابع درست استفاده کنیم و آنچه ارائه می‌شود اثربخش باشد.

در ادامه این جلسه، هر یک اعضای این کمیته به بیان نظرات، دیدگاه‌ها و پیشنهادات خود در برگزاری مطلوب این کنگره پرداختند و مقرر شد برنامه عملیاتی گام به گام برای این موضوع تدوین شود تا در جلسات آتی مورد بررسی قرار گیرد.

کد خبر 6090428

دیگر خبرها

  • تداوم طرح«بازی یادگیری»در استان تهران/‏تأمین مسکن معلمان بررسی شد
  • شناسایی ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار سقف لرزان در بافت‌های فرسوده
  • ۷۸ مصوبه سفر دولت به مازندران کامل اجرا شده است
  • دشمن از اقتصادوحجاب در حوزه امنیتی علیه کشورمان سواستفاده می کند
  • تداوم عقب‌نشینی نرخ ارز در بازار غیر رسمی/ قیمت دلار به کانال ۵۰ هزار تومان بازمی‌گردد؟
  • همکاری همه جانبه آموزش‌ و پرورش در کنگره شهدای استان تهران
  • خریداران مسکن و مستاجران منتظر این تغییر باشند! / ابوالفضل نوروزی مطرح کرد
  • تلاشهای آموزش و پرورش در برنامه‌های فرهنگی قابل تقدیر است
  • کاهش عجیب بودجه آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۳
  • سند تحول آموزش و پرورش به طور کامل اجرا شود