Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مرکز پژوهشهای مجلس گزارش خود را در مورد وضعیت بانک ها برای ارائه به صحن در هفته آینده آماده کند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان، علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی در ادامه جلسه علنی امروز (سه شنبه، یکم خردادماه) مجلس شورای اسلامی  و پس از قرائت گزارش کمیسیون اصل نود در مورد مطالبات غیرجاری بانک ها گفت: گزارش کاملی تهیه شده از این رو از کمیسیون اصل 90 تشکر می کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی  با بیان اینکه مرکز پژوهش های مجلس در مورد وضعیت بانک ها کار مطالعاتی عمیقی انجام داده و راهکارهایی را ارائه کرده است، اظهار کرد: امید است هفته آینده آمادگی ارائه گزارش خود در صحن علنی مجلس را داشته باشند تا بتوانیم یکی از معضلات اصلی کشور را حل کنیم.

 

رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه مسئله بانک ها و ریشه یابی مشکلات آن ها و همچنین نحوه فعالسازی آن ها در تولید کشور موضوع بسیار اساسی است، تصریح کرد: مرکز پژوهش ها گزارش خود را آماده کند تا هفته آینده مجلس بتواند از آن استفاده کرده و در جریان کار بانک ها و پیشنهادات اصلاحی قرار بگیرد.

پایان پیام/33

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه رمضان دولت برجام مجلس خبرگزاری شبستان نمایشگاه قرآن آمریکا قوه قضائیه ماه مبارک رمضان فلسطین تصویب مرکز پژوهش ها مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۹۳۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامه مهم قالیباف به رئیسی

رئیس مجلس شورای اسلامی ۲ قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد.

به گزارش ایلنا، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای به حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور ۲ قانون را برای اجرا ابلاغ کرد.

۱- قانون تفسیر ماده (۵) قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی

۲- قانون ارجاع اختلاف بین شرکت مادر تخصصی مدیریت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران (توانیر) و شرکت گنت ترکیه به داوری

دیگر خبرها

  • فرزین برای ارائه گزارش عملکرد منابع و مصارف نظام بانکی در سال ۱۴۰۲ به کمیسیون اقتصادی می رود
  • فیلم/ آخرین وضعیت ارائه ارز در مرکز مبادله ارز و طلا
  • قالیباف قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا را تبریک گفت
  • مجلس یازدهم با افزایش نمایندگان به ۳۳۰ نفر مخالفت کرد
  • مخالفت مجلس با افزایش تعداد نمایندگان
  • برای وضعیت زاینده‌رود و آلودگی هوای اصفهان غصه می‌خورم
  • نشست نامزدهای دور دوم انتخابات با رئیس هیات نظارت بر انتخابات خوزستان
  • نامه مهم قالیباف به رئیسی
  • کرسی جامعه اهل سنت در مجلس خبرگان رهبری افزایش پیدا کرد
  • ضبط برنامه تبلیغاتی نامزد‌های انتخابات دور دوم مجلس در صدا و سیمای مرکز آبادان