Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-29@01:37:40 GMT

کشف 40 کیلو تریاک در رشت

تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۵۱۶۴۷

کشف 40 کیلو تریاک در رشت

به گزارش خبرگزاری برنا گیلان ؛ " احداله احدی "  با اعلام این خبر گفت: ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر در بررسی گزارشات مردمی از فعالیت یک قاچاقچی در زمینه تهیه و توزیع موادمخدر در استان گیلان مطلع شده و با انجام تحقیقات پلیسی از صحت موضوع اطمینان حاصل کردند.

این مقام انتظامی افزود: با انجام تعقیب و مراقبت انجام شده توسط ماموران مبارزه با موادمخدر استان، خودرو پراید این قاچاقچی در شهرستان رشت شناسایی و متوقف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه در بازرسی از خودرو مورد نظر 19 کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک کشف شد گفت: در این راستا قاچاقچی 32 ساله به همراه همدست 36 ساله‌اش دستگیر شدند.

احدی در ادامه بیان داشت: همچنین طی یک عملیات دیگر، ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان با انجام تحقیقات نامحسوس خودرو لیفان یک قاچاقچی را در شهرستان آستانه‌اشرفیه شناسایی و متوقف کردند.

این مقام انتظامی با اعلام اینکه در بازرسی از خودرو متوقف شده، 21 کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک کشف شد تصریح کرد: در این راستا قاچاقچی 31 ساله به همراه دو همدست 32 و 44 ساله‌اش دستگیر شدند.

وی اظهار داشت: تمامی متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گیلان در پایان خاطرنشان کرد: پلیس مبارزه با موادمخدر به طور شبانه روزی آماده دریافت اخبار و گزارشات مردم در حوزه موادمخدر است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان گیلان خودرو رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر شبانه روزی ماموران پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۵۱۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاچاقچی سوخت ۸۸۸ میلیون تومان جریمه شد

محدثی نژاد مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی گفت: پرونده قاچاق ۵ هزار و ۶۰۰ لیتر سوخت قاچاق نفت گاز به ارزش ۲۲۲ میلیون تومان در شعبه سوم ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی بیرجند رسیدگی شد.

او افزود: شعبه پس از بررسی مدارک، اتهام قاچاق را محرز و علاوه بر ضبط سوخت‌های کشف شده، متهم را به پرداخت ۶۶۶ میلیون تومان جزای نقدی معادل ۳ برابر ارزش سوخت قاچاق محکوم کرد.

محدثی نژاد ادامه داد: شعبه همچنین با توجه به بیشتر بودن ارزش خودرو از سوخت کشف شده، ۲۲۲ میلیون تومان، برابر ارزش سوخت به جریمه اضافه و متهم را در مجموع به پرداخت ۸۸۸ میلیون تومان جریمه نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی عنوان کرد: مأموران نیروی انتظامی هنگام بازرسی خودرو‌های عبوری از یک دستگاه تریلی، این محموله سوخت قاچاق را کشف و پرونده این تخلف را برای بررسی به تعزیرات حکومتی ارسال کرده بودند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • کشف ۷ کیلوگرم تریاک در شهرستان گناباد
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • انهدام دو باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه
  • کشف محموله ۸۶ کیلویی مواد مخدر در محور کاشان - قم
  • محموله ۲۴۷ کیلویی حشیش در مشهد کشف شد
  • کشف و توقیف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • جاساز تریاک در پیکان
  • ۸۶ کیلوگرم مواد مخدر در کاشان کشف شد
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • قاچاقچی سوخت ۸۸۸ میلیون تومان جریمه شد