Web Analytics Made Easy - Statcounter

چابهار- ایرنا- معاون برنامه ریزی و هماهنگی فرمانداری نیکشهر گفت: قطعی تلفن براثر سیلاب موجب قطع تمامی خدمات ارتباطی از قبیل سرویس‌ اینترنت در شهر بنت شده که این امر خدمات ‌رسانی ادارات، واحدهای تجاری، اقتصادی، بانکها و جایگاههای سوخت را مختل کرده است.

بشیر احمد رئیسی زاده روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: ارتباط مخابراتی چهار هزار و 500 نفر در دهستان توتان، محمدان و جمعیت 29 هزار نفری بخش بنت شهرستان نیکشهر از آغاز فعالیت سامانه بارشی شنبه شب هفته جاری تاکنون مختل شده و این مشکل همچنان ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: هم اینک قطعی تلفن و اینترنت در 96 روستای بخش بنت و شهر بنت وارد چهارمین روز شده و همچنان اطلاعی از خسارت های سیل و بارندگی ها در برخی نقاط صعب العبور روستایی نداریم.
سرپرست بخشداری بنت نیکشهر بیان کرد: قطع ارتباط کل بخش و نبود راه دسترسی به دلیل تخریب راههای خاکی نگرانی برای خسارت ها را افزایش داده است.
وی تصریح کرد:متاسفانه تاکنون تلاش ماموران مخابرات شهرستان نیکشهر نتیجه بخش نبوده است.
رئیسی زاده اظهار داشت: خسارت سیلاب ها، قطعی کامل تلفن و اینترنت باعث شده تا ادارات دولتی امکان ارائه خدمت به مردم را نداشته باشند.
وی با بیان اینکه ماموران مخابرات نیکشهر در حال بررسی و برطرف کردن مشکل اینترنت هستند، افزود: طغیان رودخانه ملوران و رودخانه های فصلی، محورهای مواصلاتی منتهی به مرکز بخش بنت را قطع کرده است.
معاون برنامه ریزی و هماهنگی فرمانداری نیکشهر گفت: ابنیه فنی راههای روستایی بنت دچار آبگرفتگی شدید و۸۰ متر از سیل بند حفاظتی این شهر دچار خسارات جدی شده است.
وی بیان کرد: کار بازگشایی و عادی سازی تردد از صبح امروز با تلاش راهداران در محور بنت به مرکز شهرستان آغاز شده است.
رئیسی زاده با بیان اینکه خانه های مردم آسیب جدی دیده و نیاز به کمک دارند، افزود: به تعدادی از خسارت دیدگان سیل در شهر بنت توسط هلال احمر اقلام امدادی تحویل شده است.
وی تکمیل پل ملوران در محور بنت به نیکشهر، ابنیه فنی راههای روستایی و آسفالت حداقل 200 کیلومتر از راههای خاکی سطح بخش بنت بویژه دهستان توتان و محمدان را خواستار شد.
معاون برنامه ریزی و هماهنگی فرمانداری نیکشهر بیان کرد: در بیشتر روستاهای بخش بنت تنها با موتورسیکلت امکان تردد وجود دارد و در دهستان هایی نظیر توتان و محمدان که راههای آن به طول حدود 100کیلومتر خاکی است تخریب و دچار آبگرفتگی شده اند.
به گفته رئیس گروه پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی سیستان و بلوچستان در چند روز اخیر شدت و گستره مکانی فعالیت سامانه بارشی در استان گسترش یافت به طوریکه در این مدت در 150 نقطه بارندگی گزارش شد.
علی ملاشاهی افزود: بیشترین بارندگی این مدت سیستان و بلوچستان با 84 میلی متر در هیچان نیکشهر گزارش شد
به گزارش ایرنا، بخش بنت در 75 کیلومتری غرب نیکشهر واقع شده است.
نیکشهر از شمال به شهرستان های ایرانشهر و دلگان، از شرق به شهرستان های قصرقند و سرباز، از جنوب به شهرستان های کنارک و چابهار، ازغرب به شهرستان فنوج و استان هرمزگان محدود است.
شهرستان نیکشهر با 395 روستا، چهار بخش بنت، لاشار، چانف به مرکزیت آهوران و مرکزی بر اساس سرشماری نفوس و مسکن آبان ماه سال 1395، 141 هزار و 894 نفر جمعیت دارد و در فاصله 510 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان واقع شده است.
3043**3213

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي سيل98 قطع تلفن بنت نيكشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۵۱۰۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید دادستان تهران از دادسرای ناحیه ۳۸

علی صالحی، صبح امروز (یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) با حضور در دادسرای ناحیه ۳۸، ضمن دیدار با قضات و کارکنان، از نزدیک در جریان عملکرد این مجموعه و نحوه رسیدگی به پرونده‌های قضایی قرار گرفت و توصیه‌ها و تذکرات لازم را خطاب به کارکنان و مسئولان دادسرا ارائه کرد.

وی در بازدید از بخش‌های مختلف دادسرا بر تکریم مراجعان و تسریع توأم با دقت در رسیدگی‌های قضایی تأکید کرد.

صالحی در دیدار و گفتگو با قضات و کارکنان اداری، بر لزوم کوتاه شدن مدت زمان رسیدگی به پرونده‌ها، حفظ نظم و انضباط در محیط کار و رعایت اصول و دستورالعمل‌های بایگانی تأکید کرد.

دادستان تهران همچنین به درخواست‌ها و مشکلات قضات و کارکنان دادسرا، رسیدگی و توصیه کرد: همکاران قضایی و اداری با حفظ روحیه جهادی، همه تلاش خود را در جهت تسریع در رسیدگی‌ها و تکریم مراجعان به کار گیرند.

دادستان تهران در دیدار چهره به چهره با مراجعان دادسرا، ضمن استماع اظهارات و مطالبات مردم، دستورات لازم را برای رسیدگی به درخواست‌های مطرح شده صادر کرد.

صالحی در این بازدید ضمن ابلاغ سلام و قدردانی ریاست قوه قضاییه به همکاران قضایی و اداری، به تعدادی از نیرو‌های دادسرای ناحیه ۳۸ تهران که شعب محل خدمتشان بر اساس شاخص‌های برنامه عملیاتی دادسرا عملکرد بهتری داشتند؛ لوح تقدیر اعطا کرد.

منبع: ایسنا

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حقوقی قضایی

دیگر خبرها

  • فیلم| جست و جوی ۱۷ روزه برای یافتن «سبحان»
  • فروشندگان لوازم خانگی و اداری زیر ذره‌بین بازرسان قرار گرفتند
  • دیدار رئیس حشد شعبی با بشار اسد
  • بهترین اتوماسیون اداری برای دانشگاه های علوم پزشکی چیست؟
  • بازسازی روستای امامزاده ابراهیم(ع) شفت بدون پروسه اداری آغاز شود
  • بازدید دادستان تهران از دادسرای ناحیه ۳۸
  • کوتاه شدن مدت زمان رسیدگی به پرونده‌ها
  • اختلال‌های ارتباط مخابراتی در کهگیلویه و بویراحمد برطرف شد
  • ۲۰۷ مولد خود تامین در استان قزوین در مدار قرار می‌گیرد
  • ۲۰۷ مولد خود تامین در استان قزوین در مدار قرار می گیرد