Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-29@00:54:39 GMT

جشن نیمه شعبان در امامزادگان استان کرمان برگزار شد

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۰۱۷۰۹

جشن نیمه شعبان در امامزادگان استان کرمان برگزار شد

حجت الاسلام رضا حدادی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ضمن تبریک ولادت حضرت مهدی (عج) افزود: ویژه برنامه جشن نیمه شعبان در آستان 40 امامزاده و بقعه شاخص استان برگزار شد.
وی برپایی ایستگاه صلواتی، محفل انس با قرآن، مراسم استغاثه و دعای ندبه، قرائت زیارت آل یاسین و برپایی حلقه‌های معرفت را از جمله برنامه های اجرایی در این روز عنوان کرد و گفت: علاوه بر جشن های نیمه شعبان در برخی از اماکن متبرکه شاخص استان آیین احیای شب نیمه شعبان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان کرمان تصریح کرد: ترویج و تبلیغ فرهنگ و معارف مهدوی‌، تعظیم شعائر اهل‌بیت (ع) و تبیین و گسترش فرهنگ صحیح انتظار و نشر معارف مهدوی از مهم‌ ترین اهداف این ویژه ‌برنامه است.
9895/ 5054
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 استان کرمان اوقاف و امور خیریه ایستگاه صلواتی شاخص فرهنگی و اجتماعی 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۰۱۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری فینال جام حذفی در استان کرمان با یک پیش شرط

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، امیرحسین روشنک در گفتگو با سایت سازمان لیگ در مورد ورزشگاه محل برگزاری فینال جام حذفی اظهار داشت: طبق مصوبه هیات رئیسه سازمان لیگ باید در استان کرمان برگزار شود، اما با توجه به اینکه دو تیم از ۸ تیم حاضر در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی از استان کرمان هستند در صورتیکه یکی از دو تیم کرمانی به فینال برسند باید فینال در ورزشگاهی بی طرف و استانی دیگر برگزار شود.

وی افزود: چنانچه دو تیم مس رفسنجان و گل گهرسیرجان به فینال صعود کنند در آنصورت مسابقه در مرکز استان و شهر کرمان برگزار خواهد شد.

مسئول جام حذفی درمورد مراسم قرعه کشی روز آینده گفت: فردا قرعه کشی مراحل یک چهارم نهایی، نیمه نهایی و فینال با توجه به محدودیت‌های زمانی و فشردگی مسابقات لیگ برتر وجام حذفی همزمان برگزار خواهد شد و مسیر مسابقات تا پایان رقابت‌ها مشخص می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فینال جام حذفی در کدام استان برگزار می شود؟
  • هفته پهلوانی را قوی‌تر برگزار کنیم
  • برگزاری فینال جام حذفی در استان کرمان با یک پیش شرط
  • ویژه برنامه‌های دهه کرامت در استان ایلام برگزار می‌شود
  • همایش بین المللی اندیشه‌های قرآنی حضرت آیت الله خامنه‌ای در قم برگزار می شود
  • برگزاری همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای
  • ساز هنرمندان جنوب کرمان بر سکوهای بین‌المللی کوک می‌شود
  • محافل فضولی‌خوانی در اردبیل برگزار شود
  • روحانیون کاروان‌های حج مشعل داران معارف و مناسک هستند
  • وضعیت آب و هوا امروز ۷ اردیبهشت؛ نیمه شرقی کشور بارانی می‌شود