Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-29@03:04:02 GMT

مدیر بورس سمنان: ارزش معاملات 57 درصد افزایش یافت

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۱۴۵۸۲

مدیر بورس سمنان: ارزش معاملات 57 درصد افزایش یافت

غلامحسین گل ارضی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: 2 میلیارد و 219 میلیون و 247 هزار و 40 سهم به ارزش بیش از 6 هزار و 396 میلیارد و 614 میلیون و 416 هزار ریال در سال 97 در بورس سمنان معامله شد.
وی بیان کرد: ارزش ریالی معاملات بورس سمنان در سال 96 بیش از سه هزار و 647 میلیارد و 25 میلیون و 772 هزار ریال بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


گل ارضی با اشاره به سهام خریداری شده بورس سمنان در سال 97، تصریح کرد: سال گذشته در این بورس بیش از یک میلیارد و 264 میلیون و 951 هزار سهم به ارزش بیش از سه هزار و 227 میلیارد و 577 میلیون و 777 هزار ریال خریداری شد.
مدیر بورس منطقه سمنان خاطر نشان کرد: سال 97 تعداد 954 میلیون و 295 هزار و 988 سهم نیز به ارزش بیش از سه هزار و 169 میلیارد و 36 میلیون و 638 هزار ریال در بورس سمنان به فروش رسید.
گل ارضی یادآور شد: 50 درصد ارزش معامله های بورس سمنان در سال 97 به خرید و همین میزان به فروش اختصاص داشت.
مدیر بورس منطقه سمنان خاطر نشان کرد: با راه اندازی تالار بورس سمنان و اتصال آن به تالار بورس تهران، ضمن توسعه سرمایه گذاری عمومی، شهروندان استان سمنان می توانند به راحتی و همزمان در انواع داد و ستدهای بورس مشارکت فعال داشته باشند.
9891/6103
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 استان سمنان بورس تهران سرمایه گذاری سهام بورس 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۱۴۵۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی معاملات بورس کالا

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کاهش ۲۰ هزار و ۱۴۴ واحدی شاخص کل بورس
  • گزارش روزانه بورس امروز ۹ اردیبهشت؛ افت بیش‌از ۲۰هزار واحدی شاخص
  • سیمان، سنگ آهن و فولاد در صدر معاملات در بورس کالا
  • گزارش روزانه بورس ۸ اردیبهشت؛ رشد ۶۵۲ واحدی در پایان معاملات
  • افزایش ۶۵۲ واحدی شاخص کل بورس
  • شاخص بورس هزار واحد رشد کرد
  • ارزش معاملات بورس انرژی از ۱۲۱ میلیارد تومان عبور کرد
  • رشد اندک بورس؛ ارزش بازار به ۷۹ همت رسید
  • بررسی معاملات بورس کالا
  • رشد بیش‌از ۸ هزار واحدی صبح گاهی بورس