Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، این مسابقات در گروه زنان و در بخش کیوروگی برای حضور در سی امین دوره بازی‌های یونیورسیاد در ۶ وزن ۴۹-، ۵۳-، ۵۷-، ۶۲-، ۶۷-، ۷۳- پیگیری شد.
پایان این مسابقات با معرفی نفرات اول ۶ وزن در این مرحله همراه شد که زهرا شیدایی توانست مبارزه خوبی داشته باشد و جواز حضور در اردو تیم ملی را کسب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاوه بر این شش نفر، دو تکواندوکار از سمت کمیته فنی و ۲ مدال آور رقابت‌های یونیورسیاد ۲۰۱۷ نیز به اردو اضافه شدند تا تعداد هوگوپوش‌های تیم ملی تکواندو دانشجویان به ۱۱ نفر برسد.
نفرات اول مرحله دوم رقابت‌های انتخابی: آیدا خورشیدی – کیانا احمدی - سارا فتحی – زهرا شیدایی – هانیه شریعتی – زینب اسماعیلی وراغول
منتخبین کمیته فنی: فاطمه اموری - هانیه اخلاقی
مدال آوران بازی‌های یونیورسیاد ۲۰۱۷: ناهید کیانی – ملیکا میرحسینی
پریسا جوادی هم که در مسابقات آزاد کشوری و انتخابی تیم‌ملی عملکرد قابل قبولی داشته در لیست مدعوین قرار گرفته است، اما با توجه به پیش رو بودن مسابقات جهانی و جلوگیری از آسیب احتمالی، وی بعد از رویداد قهرمانی جهان می‌بایست پیکار انتخابی را برای قرار گرفتن در لیست نهایی پشت سر بگذارد.
گفتنی است؛ سی امین دوره بازی‌های یونیورسیاد تابستانی دانشجویان جهان ۲۰۱۹، ۱۲ تا ۲۳ تیرماه ماه سال آینده در "ناپل" ایتالیا برگزار می‌شود.
انتهای پیام/س    
درخشش زهرا شیدایی در مسابقات انتخابی تیم ملی دانشجویان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان تکواندو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۲۳۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات انتخابی تیم ملی کاتا

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، رقابت‌های انتخابی تیم ملی کاتا آقایان در دو بخش تیمی و انفرادی با معرفی برترین‌ها به پایان رسید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • انتخابی جام‌جهانی ووشو-چین / ایران مقتدرانه قهرمان شد
  • قهرمانی مقتدرانه ایران در انتخابی جام‌جهانی ووشو
  • قهرمانی مقتدرانه ایران در انتخابی جام جهانی ووشو
  • ایران با کسب ۲۰ مدال قهرمان انتخابی جام جهانی ووشو شد
  • قهرمانی ایران در انتخابی جام جهانی ووشو
  • ووشو انتخابی جام جهانی؛ زهرا جلیلی در دائو شو دوم شد
  • انتخابی جام جهانی| زهرا کیانی باز هم طلا گرفت
  • انتخابی جام‌جهانی ووشو؛ ۱۰ مدال رنگارنگ نمایندگان ایران در روز نخست
  • اظهارات سینر درباره عبور از نواک و شکست دادن نادال
  • مسابقات انتخابی تیم ملی کاتا