Web Analytics Made Easy - Statcounter

همه ساله با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان جمع زیادی از زائران و مجاوران حضرت عبدالعظیم(ع) بر سر سفره افطاری حرم مطهر سیدالکریم(ع) میهمان می‌شوند.

به گزارش ایسنا، به نقل از آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع)، در همین خصوص رئیس اداره نذورات آستان مقدس، با اشاره به دستور تولیت حرم مطهر حضرت عبدالعظیم (ع)، مبنی بر برپایی سفره افطار برای زائران و مجاوران این بارگاه ملکوتی، اظهار کرد: طبق سنوات گذشته امسال نیز سفره احسان حضرت سیدالکریم (ع) برای پذیرایی از زائران و مجاوران این بارگاه ملکوتی مهیا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسماعیلی افزود: به منظور مشارکت در افطار و اطعام نیازمندان و میهمانان این ضیافت الهی در آستان مقدس و بهره‌مندی از ثواب این امر خداپسندانه، بانیان خیر می‌توانند جهت ارائه نذورات نقدی و غیر نقدی و کمک‌های اهدایی خود از طریق دفاتر نذورات مستقر در این بارگاه ملکوتی یا از طریق کد دستوری #۱۷۳*۷۳۳* و یا با شماره گیری ۵۱۲۲۱۷۳ اقدام کنند.

در طول ماه مبارک رمضان زائرین این بارگاه ملکوتی از طریق کارت‌های دعوت ویژه افطار ماه مبارک رمضان، میهمان سفره احسان حضرت سیدالکریم (ع) خواهند بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی ع افطاری ساده روز داران ماه رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۵۰۸۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میهمان ویژه در عکس تیمی تراکتوری‌ها

به گزارش “ورزش سه”، فرزند احد قولی‌لاله، هوادار تیم  تراکتور که در بازی قبلی خانگی تراکتور برابر ذوب‌آهن به شکلی تلخ درگذشت،  امروز تماشاگر ویژه بازی تیم تراکتور است.

او که در روزهای گذشته با همدردی مالک و بازیکنان تیم تراکتور در منزل شخصی خود مواجه شده بود، امروز در عکس تیمی بازیکنان هم حضور داشت.

بازیکنان تراکتور در حالی که پیراهن شماره ۱۲ را به او اهدا کردند، او را در عکس تیمی خود نیز جای دادند.

دیگر خبرها

  • سخنگوی مرکز مبادله طلا و ارز:سکه‌های حراج شده استاندارد بانک مرکزی هستند/مراقب فریب سودجویان باشید
  • مروری بر جنایات گروهک منافقین؛ترور یک نوجوان پیش چشمان مادر
  • حاج‌صفی یک فصل دیگر در یونان؟
  • مورایس: با افتخار یک مسلمان هستم
  • سفره همدانی‌ها با نان سبوس‌دار کامل می‌شود
  • مورایس: با افتخار یک مسلمان هستم + فیلم
  • میهمان ویژه در عکس تیمی تراکتوری‌ها
  • برای تقرب به ساحت مقدس امام زمان(عج) چه کنیم؟
  • فیلم/ تظاهرات هزاران دانشجوی دانشگاه ملبورن استرالیا
  • دفاع مقدس برگرفته از تاسوعا و عاشورای حسینی است/ عملیات وعده صادق نتیجه خون شهداست