Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرمانشاه- ایرنا- سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمانشاه گفت: به منظور بهره مندی هر چه بیشتر کارمندان ادارات از لیالی ارزشمند قدر، ساعات کاری روزهای شنبه و چهارشنبه هفته آینده چهارم و هشتم خردادماه با 2 ساعت تاخیر شروع می شود.

به گزارش روز جمعه ایرنا، روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کرمانشاه به نقل از افشین کریمی افزود: با عنایت به مصوبه هئیت وزیران و به منظور بهره مندی هر چه بیشتر کارمندان ادارات از لیالی ارزشمند قدر، زمان شروع کار کلیه دستگاه های اجرایی، شرکت ها و موسسات دولتی در روزهای شنبه و چهارشنبه مورخ چهارم و هشتم خرداد ماه برابر با نوزدهم و بیست و سوم ماه مبارک رمضان با 2 ساعت تاخیر تعیین می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


8066

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي ساعات كاري رمضان شب هاي قدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۷۲۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلایه مسافران تهران - یزد از وضعیت نامناسب فضای داخلی قطار مسافربری + فیلم

به گفته شهروندخبرنگار ما قطار تهران به مقصد یزد در روز ۱۴ اردیبهشت ماه که با تاخیر ۲ ساعته به راه افتاده بود از یک سو مسافران را رنجیده خاطر کرد، اما بیشترین موضوعی که موجب نارضایتی آنها شد وضعیت نامناسب فضای داخلی قطار بود به طوری که از سقف این قطار آب چکه می‌کرد و کف قطار را آب فرا گرفته بود.

شهروند خبرنگار ما با ارسال فیلم وضعیت قطار را به نمایش گذاشت و از مسئولان درخواست رسیدگی کرد.

متن پیام شهروندخبرنگار

با سلام و احترام قطار شماره ۶۲۰ تهران به یزد که ساعت ۲۳:۲۵ روز۱۴ اردیبهشت ماه باید حرکت می‌کرد در اتفاقی نادر ساعت ۲۳.۲۰ برای مسافران پیامک تاخیر ۹۰ دقیقه آمد و نهایتا پس از ۲:۳۰ ساعت تاخیر و سردرگمی مسافران؛ قطار حرکت کرد. این تصاویر وضعیت قطار را نشان می‌دهد. لطفا پیگیری کنید.

منبع: شهروندخبرنگار - تهران

بیشتر بخوانید:

تاخیر در حرکت اتوبوس‌های شرکت واحد صدای مسافران برخی از مناطق پایتخت را درآورد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • تیم ملی فوتسال ایران چهارم جهان شد/ فوتسال بانوان در رده هشتم
  • اولین رنکینگ رسمی فوتسال جهان/ مردان ایران در رده چهارم، بانوان هشتم
  • اولین رنکینگ رسمی فوتسال جهان؛ مردان ایران چهارم، زنان هشتم
  • کنسرت‌های اردیبهشتی کدامند؟
  • ورود سامانه بارشی جدید به کردستان
  • ۸ کاری که افراد موفق هرگز صبح‌ها انجام نمی‌دهند
  • مزه دورکاری در اقتصاد آمریکا
  • گلایه مسافران تهران - یزد از وضعیت نامناسب فضای داخلی قطار مسافربری + فیلم
  • خبر‌های رسانه شانزدهم اردیبهشت
  • ورود سامانه بارشی جدید به جو استان کرمانشاه