Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس، برانکو ایوانکوویچ، سرمربی سابق پرسپولیس و جدید الاهلی در مصاحبه با سایت «jutarnji» کرواسی درباره اینکه خسته نشده و نمی خواهد از دنیای مربیگری خداحافظی کند، گفت: من اصلا از چالش ها خسته نمی شوم، از کار خسته نمی شوم. من تربیت بازیکنان جوان را دوست دارم. دوست دارم پیشرفت آنها  را ببینم. کار روزمره در باشگاه را نیز دوست دارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سبک زندگی ام بوده و من خوشحالم که می توانم کار در باشگاه را ادامه دهم. من انگیزه روزهای اول مربیگری ام را دارم و با الاهلی می خواهم شروع به کار کنم.

وی درباره هدفش با الاهلی باوجود اینکه فصل قبل را با قرار گرفتن در رده چهارم به اتمام برد، گفت: هدف من همیشه جام بود و حتی در الاهلی نیز به دنبال این هدف هستم. در شرایط کنونی ما خود را باید برای بازی با الهلال در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا آماده کنیم. الهلال تیم بزرگی است ولی من بسیار خوش بین هستم. به نظرم ما می توانیم پیروزی های زیادی را کسب کنیم و می توانیم به مراحل بالایی در لیگ قهرمانان آسیا برسیم. منتظر این چالش جدید هستم.

سرمربی سابق سرخ پوشان ادامه داد: با پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسیدم ولی نتوانستیم قهرمان شویم. به نظرم شانس زیادی در این فصل از لیگ قهرمانان آسیا با الاهلی برای قهرمانی داریم.

برانکو درباره اینکه بودیمیر، مهاجم کروات پرسپولیس را با خود به الاهلی می آورد، گفت: وضعیت کنونی او را نمی دانم. او با پرسپولیس اکنون قرارداد دارد.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۱۵۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شانس بالای حاج‌صفی برای ماندن در لیگ یونان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ آاک آتن بعد از برد ارزشمند مقابل پاناتینایکوس باید فردا (یکشنبه) به دیدار پائوک تسالونیکی برود و در صورت پیروزی به یک‌قدمی قهرمانی می‌رسد.

به گزارش ایسنا، سایت یونانی SDNA در گزارشی به ارزیابی نفرات صدرنشین لیگ یونان پرداخت و درباره احسان حاج‌صفی، کاپیتان پیشین تیم ملی ایران، نیز نوشت: احسان حاج‌صفی در این فصل سال پرکاری را پشت سر گذاشت و در ۲۶ بازی برای تیمش توانست سه پاس گل بدهد و یکی از خوب‌های آاک آتن در مسیر دفاع از عنوان قهرمانی در سوپرلیگ یونان بود.

قرارداد این بازیکن ملی‌پوش ایرانی تابستان پیش رو به پایان می‌رسد. با این حال بندی در قراردادش وجود دارد که باعث می‌شود در صورت رضایت باشگاه برای یک سال دیگر بتواند در یونان و آاک آتن بماند. ادامه حضور یا جدایی او به آلمیدا سرمربی آاک آتن بستگی دارد که در هفته‌های اخیر حساب ویژه‌ای روی بازیکن ایرانی باز کرده بود.

علاوه بر حاج‌صفی، استاوروس پلیوس نیز در پست مدافع سمت چپ توپ می‌زند و در کنار حاج‌صفی برای فصل بعد حفظ خواهد شد.

حاج‌صفی ۳۴ساله سومین فصل حضورش را در آاک آتن سپری می‌کند. او فصل قبل توانست قهرمانی در لیگ و جام حذفی را با تیمش به دست بیاورد و اکنون نیز امیدوار به تکرار قهرمانی است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900131

دیگر خبرها

  • پیام رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا | اهتزاز پرچم پرافتخار ایران در تایلند موجب سرافرازی ایرانیان ورزش‏‌دوست شد
  • جنجال حذف ستاره از لوگوی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس
  • سپاهان و تراکتور محکوم به پیروزی برابر استقلال و پرسپولیس
  • سعید عزت‌اللهی فینالیست آسیا را شکست داد!
  • تاکه فوسا کوبو: رئال مادرید مقابل ما خوش شانس بود
  • شانس بالای حاج‌صفی برای ماندن در لیگ یونان
  • خداداد: سرنوشت قهرمانی دست استقلال است | پرسپولیس بهتر است اما این حرف‌ها در مورد تیم نکونام خنده‌دار است
  • خداداد: سرنوشت دست استقلال است
  • با واگذاری سرخابی‌ها راه آسیا باز شد/ به عنوان هوادار در خدمت تیم هستم
  • پرسپولیس و استقلال شانس قهرمانی هستند | پیشنهاد داشتم و می‌دانستم به زمین بروم گل ‌می‌زنم!