Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بیسج از اردبیل، کاظم دبیردر جمع خبرنگاران با اشاره به حضور کاروان «زیرسایه خورشید» در اردبیل، اظهار کرد: این کاروان به مناسبت بزرگداشت دهه کرامت در 20تیرماه وارد استان اردبیل خواهند شد.

وی به حضور پرچم متبرک بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) در اردبیل اشاره کرد و گفت: خادمان بارگاه منور امام رضا(ع) با حضور در اردبیل برنامه‌های مختلف از جمله دیدار با رزمندگان مدافع حرم، جانبازان سرافراز و خانواده‌های معظم شهدا، ائمه جمعه و جماعت سطح استان اردبیل و حضور در جمع زندانیان، مددجویان کمیته امداد و مراکز نگهداری کودکان سرطانی را انجام خواهند داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول دفتر استانی آستان قدس رضوی در اردبیل بیان داشت: کاروان «زیر سایه خورشید» در دهه کرامت و به مدت 4 روز به شهرستان‌های اردبیل، مشگین‌شهر، نیر، نمین و سرعین سفر می‌‌کند.

دبیر تصریح کرد: علاوه بر حضور خادمان حرم رضوی، نمایندگی آستان قدس رضوی در استان اردبیل در ایام دهه کرامت برنامه‌های مختلف دیگری در نظر گرفته است.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۸۸۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن‌های دهه کرامت در همه مساجد و محله‌های لرستان برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام احمدرضا غلامی، امروز دوشنبه در جلسه استانی ستاد گرامیداشت دهه کرامت که در استانداری لرستان و با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی برگزار شد، اظهار داشت: مردم ایران اسلامی ارادت ویژه‌ای به آقا و ولی‌نعمت خود حضرت علی ابن موسی‌الرضا (ع) و حضرت فاطمه معصومه (س) دارند و دهه کرامت بهترین زمان برای ابراز ارادت و ادای احترام به ساحت اهل‌بیت (ع) است.

وی افزود: در دهه کرامت امسال تمامی مساجد استان میزبان برگزاری برنامه‌های دهه کرامت و با محوریت خود مردم خواهند بود و برنامه ویژه‌ای برای تجلیل از دختران موفق و نام‌آور در سالروز ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) در سطح استان برگزار خواهد شد.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان، گفت: پرداختن به فریضه عفاف و حجاب از مهم‌ترین رویکردهایی است که باید در این دهه موردتوجه و بازشناسی جدی قرار گیرد.

کد خبر 6090799

دیگر خبرها

  • جشن‌های دهه کرامت در همه مساجد و محله‌های لرستان برگزار می‌شود
  • رضایتمندی مردم از اجرای طرح نور در سطح استان سمنان
  • برپایی جشن «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد
  • برگزاری تمرین امروز استقلال با حضور یک میهمان خاص
  • یمن میهمان ویژه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • یمن میهمان ویژه سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • اعلام مراسم و محافل حرم مطهر بانوی کرامت در هفته جاری‌
  • نهاوند میزبان پرچم متبرک حرم رضوی
  • اجرای ۴۰ ویژه برنامه دهه کرامت در گیلان
  • خراسان رضوی بیش از ۹ هزار زائر حج تمتع آماده اعزام دارد